X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אלמן תובע את חברת הביטוח "כלל" עקב התנערותה מאחריותה לתשלום שארית המשכנתא לאחר פטירת אשתו שהיתה מבוטחת בביטוח חיים; חברת הביטוח טוענת כי המנוחה לא ציינה פרטים אודות מחלתה ולפיכך הפוליסה לא חלה
▪  ▪  ▪

בבית משפט השלום בחיפה הוגשה לאחרונה תביעה כנגד חברת ביטוח "כלל" בגין התנערותה מחובתה, כך לטענת התובע, לתשלום שארית משכנתא לאחר פטירת אשת התובע שהייתה מבוטחת בביטוח חיים.
על-פי כתב התביעה, בשנת 1997 רכש זוג עולים דירה בכרמיאל. לצורך הרכישה לקח הזוג משכנתא של 200 אלף ש"ח אשר כתנאי לקבלתה ביטח עצמו הזוג בביטוח החיים שהוצע לו על-ידי הבנק.
לדברי התובע כל זוג הלוקח משכנתא לצורך רכישת דירה נדרש לבטח עצמו בביטוח חיים, וזאת במקרה וחלילה אחד מבני הזוג הולך לעולמו על הביטוח לשלם את ייתרת המשכנתא.
בשנת 2003 הלכה לעולמה בת הזוג. התובע פנה לחברת הביטוח בדרישה לממש את זכויותיו וביקש מחברת הביטוח לעמוד בהתחייבותה ולשלם את ייתרת הסכום המשכנתא.
החברה המבטחת "כלל" דחתה את הדרישה בטוענה כי בת הזוג (שנפטרה) לא ציינה פרט בריאותי מהותי בהצהרת הבריאות עליו חתמה במעמד ההצטרפות לביטוח. עו"ד אילן גולדנברג בא כוחו של התובע טוען, כי החברה מנסה להתחמק מהתחייבויותיה מסיבות שונות, וכי לא ייתכן שחברה תנסה לבטל ביטוח בגלל מחלה שנתגלתה אצל המבוטחת חודשים אחרי שחתמה על הביטוח ולא היתה מודעת לה במעמד החתימה על הביטוח והצהרת הבריאות.
לדברי עו"ד גולדנברג החברה גם התרשלה בכך שמסמך הצהרת הבריאות כולו מולא בעברית על-ידי פקידת בנק וכי התובע והמנוחה הוסיפו למסמך את חתימותיהם ברוסית מבלי שקיבלו קודם לכן כל הסבר פרטני מאותה פקידה באשר לתוכנו המדויק והמלא של המסמך -זאת כך נטען בניגוד להוראות.
התובע מבקש מבית המשפט השלום בחיפה לחייב את חברת כלל והבנק לשלם את סכום יתרת הלוואת המשכנתא נכון ליום פטירת המנוחה, כ-200,000 ש"ח, כמו כן פיצוי בגין עגמת נפש בסכום של 30,000 ש"ח.
טרם הוגש כתב הגנה.

תאריך:  18/12/2004   |   עודכן:  20/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
בשבוע הבא תתכנס ועדת החינוך של הכנסת במעמד שר האוצר, בנימין נתניהו, שרת התמ"ת, אהוד אולמרט ושדרת החינוך, לימור לבנת
מירב לוי
שר האוצר לשעבר של ארה"ב, הכלכלן פרופ' לורנס סאמרס, יקבל את התואר מטעם האוניברסיטה העברית; פרופ' מגידור: "האוניברסיטה מבקשת לבטא את הערכתה לתרומתך לעולם הכלכלה ולתמיכתך הגלויה במאבק נגד טרוריזם וחופש אקדמי"
מיכאל דבורין
כך ביקש משרד המשפטים האמריקני מבית המשפט בעקבות השלילה הסופית של אזרחותו של דמיאניוק, לאחר שבית משפט אמריקני קבע כי שיקר על מעשיו במהלך מלחמת העולם השנייה
מירב לוי
קרנבל בונציה, חוויה נשית בהודו, קפיצה קצרה לתאילנד או חבילות סקי באירופה
מירב לוי
איכות הטיפול בילדים בגיל הרך לעיתם אף מסוכנת; כך מתריעה פרופ' מרים רוזנטל מהאוניברסיטה העברית לקראת כנס שיתקיים מדיניות לגיל הרך והשלכותיה על איכות החינוך והטיפול במסגרת חינוכית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il