X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בארה"ב התוודעו היום לרמת אכזריות חדשה: אשה בת 36 הגיעה לביתה של אשה בהריון בת 23 מעיירה קטנה בקנזס, חנקה אותה למוות, ביתרה את ביטנה ושלפה את התינוקת מן הרחם; לאחר מכן, הודיעה הרוצחת לבעלה: "יש לנו בת"; היא נעצרה והוגש נגדה כתב אישום; לתינוקת שלום והיא הושבה לאביה
▪  ▪  ▪
הנרצחת, סטינט


זה החל בפרסום הודעה תמימה באינטרנט למכירת כלב ונגמר ברצח מזעזע: בובי סטינט (Bobbie Jo Stinnett), בת 23, מעיירה קטנה בקנזס, לא ציפתה שזה ייגמר כך. היא קבעה בביתה עם ליסה מונטגומרי (Lisa M. Montgomery), בת 36, אותה הכירה דרך האינטרנט, בעקבות הודעה שפרסמה למכירת הכלב שלה.
אך למונטגומרי, שלא מכבר הפילה את עוברה בנסיבות לא ברורות, היו כוונות אחרות. היא נכנסה לביתה של הקורבן, בובי, בחודש השמיני להריונה, חנקה אותה למוות, ביתרה את בטנה ושלפה באכזריות את הוולד מרחם אמו, לא לפני שחתכה את חבל הטבור. אז טלפנה בקור רוח לבעלה ובישרה לו: "יש לנו בת". קודם לכן הודיעה לבעלה כי היא בדרכה לחדר היולדות.
התינוקת נמצאה אתמול (ו', 17.12.04) במצב טוב על-ידי הרשויות. מונטגומרי, אם לשני ילדים בגיל העשרה, נעצרה והוגש נגדה כתב אישום בגין חטיפה ורצח. היא הודתה במיוחס לה וצפויה לעונש מאסר עולם ואף לגזר דין מוות.
סטינט, הקורבן המזדמן, היתה נשואה מעט יותר משנה וציפתה לילדה הראשון. בעת הרצח, בעלה שהה בעבודה. התינוקת נמסרה אתמול לאביה וזה כבר הספיק להעניק לה את השם ויקטוריה.
בשנים האחרונות נרשמו בארה"ב כמה מקרים בהם הותקפו נשים בהריון לשם חטיפת עוברן בנסיבות כאלה ואחרות. בדצמבר אשתקד נורתה למוות אשה בחודש השישי להריונה באוקלהומה. הוולד נחטף ומת. הרוצחת נעצרה ואושפזה במוסד לחולי נפש. היא לא היתה כשירה לעמוד למשפט.

תאריך:  18/12/2004   |   עודכן:  19/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
המילון כולל 800 ערכים; שוטרים הם "עקרבים"; סוהר משת"פ הוא "ציפור/עספור"; אסיר המשמש שופט עליון בבית הסוהר הוא "ראיס"
גל ברגר
סולימאן סעיד אל-ג'ראדי, יהודי המתגורר בתימן, אומר את הדברים בראיון בלעדי לאתר אינטרנט סעודי; "הציונים אינם יהודים, אנו לא הולכים לשם ולא מרשים גם לילדינו ללכת"; מגלה: שליחים ישראלים ניסו לשחד אותנו לעלות לישראל
גל ברגר
בכיר בצבא לבנון: בשבועות הקרובים ייפרס צבא סוריה מחדש באזור הבוקאע בהתאם להסכם טאיף; סוכנות ידיעות בלבנון: הפריסה מחדש - לפני ביקור לארסן בפברואר; ברבת עמון מכחישים דיווח על הכנות למו"מ חשאי בין ישראל לסוריה; "מקור השמועות בביקורו הצפוי של אסד בירדן"
גל ברגר
פחות משבוע לאחר שחמישה מחיילי גדוד הסיור הבדואי נהרגו בפיגוע, משגר החמאס איגרת לראשי העדה הבדואית בישראל: אלה מקרבכם המשרתים בצה"ל משחירים את פני העדה; "נדהמנו לגלות שבני העדה הבדואית משרתים בגבול הדרומי"
גל ברגר
"הטרור והאלימות שיתפשטו בעולם לאחר מכן יאפילו על כל מה שידענו עד כה" - אומר היום הנשיא המצרי בראיון לעיתון הגרמני 'דר-שפיגל'; זאת לאחר הפרסומים בתקשורת הערבית על "תוכנית לכיבוש אירן בתוך שבועיים"; על חזונו בדבר הקמת המדינה הפלשתינית: "עד שנת 2008 זו מסגרת זמן סבירה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il