X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עו"ד יורם ראב"ד, העומד בראש צוות המו"מ של הליכוד, אמר כי סמכויות פרס יסוכמו עם שרון; מערכת Nfc חושפת, כי המדובר בעיקר במסלול הישראלי-אירופי; שר החוץ סילבן שלום עלול להיפגע מהעברת הסמכויות; צוותי המו"מ נפגשו במוצ"ש לגבש טיוטת הסכם
▪  ▪  ▪
שלום, עומד להיפגע

יואב יצחק
צוותי המו"מ נפגשים לגיבוש טיוטת ההסכם

יו"ר העבודה, ח"כ שמעון פרס, יקבל מידי ראש הממשלה אריאל שרון את הטיפול במסלול הישראלי-אירופי, בכל הקשור למהלכי השלום מול הפלשתינים, וכן בכל הקשור ליחסי אירופה עם מדינות אויב נוספות, בהן אירן. כך נודע ל-Nfc.
צוותי המו"מ נפגשו פעם נוספת במוצ"ש, וגיבשו טיוטת הסכם לצירוף העבודה לממשלת הליכוד. לפי הסיכומים, שמונה שרים יכהנו בממשלה מטעם העבודה, ובנוסף שלושה סגנים.
צוותי המו"מ של הליכוד והעבודה לא דנו בסמכויות שיקבל פרס במסגרת המו"מ המתנהל לצירוף העבודה לממשלה. כל שסוכם הוא, כי פרס ימונה למ"מ ראש הממשלה במשרד שיוגדר: משרד מ"מ ראש הממשלה. יו"ר צוות המו"מ של העבודה, עו"ד יורם ראב"ד, שנשאל אלו סמכויות יקבל פרס, השיב כי דבר זה יסוכם בדיון שיקיימו שרון ופרס. רשמית נטען, כי תפקיד מ"מ יהא ללא סמכויות. מ"מ ראש הממשלה הנוכחי, השר אהוד אולמרט, הוא שיחליף את שרון אם חלילה לא יוכל שרון לתפקיד מסיבה כלשהי. ואולם בפועל, פרס יקבל סמכויות ביצועיות רבות.
עכשיו אנו חושפים כאן, כי הסמכויות שיקבל פרס הן בעיקר הטיפול במסלול הישראלי-אירופי. שרון מבקש להפקיד בידי פרס את הטיפול בנושא, במיוחד נוכח קשריו של פרס באירופה בכלל, ובצרפת, בריטניה וגרמניה בפרט. כמו כן, נוכח הניסיון הרב שצבר בתחום זה.
ככל הידוע, סמכויות נוספות שביקש פרס, לרבות אחריות על השירותים החשאיים והוועדה לאנרגיה אטומית, לא יימסרו בידיו. פרס לא יקבל כאמור את האחריות על תחומים אלה, אך במסגרת אחריותו לערוץ הישראלי-אירופי הוא יעסוק, בין היתר, בקיום שיחות עם ראשי מדינות באירופה כדי למנוע התחמשות אירן ומדינות אחרות בגרעין.
הפקדת תיק הערוץ הישראלי-אירופי בידי פרס עלולה לנגוס בסמכויותיו של שר החוץ, סילבן שלום. ואולם, על-אף זאת, עומד שרון לבצע מהלך זה.
בקרב אנשי שרון רווחת הדיעה, כי די בכך ששרון הלך לקראת השר סילבן שלום ונמנע ממשיכת תיק החוץ ממנו. הפקדת הסמכויות בידי פרס, נאמר ל-Nfc, עשויה לסייע לקידום ענייני ישראל וזה מה שקובע.

תאריך:  18/12/2004   |   עודכן:  18/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גל ברגר
הערב הסתיים המבצע שהחל שלשום בלילה במחנה הפליטים חאן יונס ויועד לפגוע במוקד שיגור הפצמ"רים לעבר ישובים ישראליים ברצועה; כוחות צה"ל יצאו מהאזור ונפרסו בעמדות שולטות מחוץ למחנה; הישגי המבצע: 21 מחבלים חמושים נפגעו
אורלי ממן
הגישה בקשה לרשות ניירות הערך האמריקנית לגייס עד 77 מיליון דולר
גל ברגר
בארה"ב התוודעו היום לרמת אכזריות חדשה: אשה בת 36 הגיעה לביתה של אשה בהריון בת 23 מעיירה קטנה בקנזס, חנקה אותה למוות, ביתרה את ביטנה ושלפה את התינוקת מן הרחם; לאחר מכן, הודיעה הרוצחת לבעלה: "יש לנו בת"; היא נעצרה והוגש נגדה כתב אישום; לתינוקת שלום והיא הושבה לאביה
יואב יצחק
המילון כולל 800 ערכים; שוטרים הם "עקרבים"; סוהר משת"פ הוא "ציפור/עספור"; אסיר המשמש שופט עליון בבית הסוהר הוא "ראיס"
גל ברגר
סולימאן סעיד אל-ג'ראדי, יהודי המתגורר בתימן, אומר את הדברים בראיון בלעדי לאתר אינטרנט סעודי; "הציונים אינם יהודים, אנו לא הולכים לשם ולא מרשים גם לילדינו ללכת"; מגלה: שליחים ישראלים ניסו לשחד אותנו לעלות לישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il