X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יבוא הסחורות מתחילת השנה הסתכם ב-29 מיליארד דולר; היצוא- 22 מיליארד; 33% מהיצוא מופנה לאיחוד האירופי לצד עליה של 16.8% ביבוא ממנו ברבעון האחרון
▪  ▪  ▪

בחודשים ינואר-נובמבר 2004 הסתכם יבוא הסחורות לישראל (למעט יהלומים) ב-29.0 מיליארד דולר. 39% מהיבוא היה מארצות האיחוד האירופי, 17% מארצות הברית, 17% מארצות אסיה והשאר מיתר ארצות העולם.
יצוא הסחורות (למעט יהלומים) הסתכם באחד עשר החודשים הראשונים של השנה ב-22.0 מיליארד דולר. 33% מהיצוא היה לארצות האיחוד האירופי, 28% לארצות הברית, 16% לארצות אסיה והשאר ליתר ארצות העולם.
על כך נמסר מהלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, על סמך נתונים ארעיים אשר אינם כוללים את הסחר בין ישראל לרשות הפלשתינית.
נתוני המגמה שחושבו בלשכה המרכזית לסטטיסטיקה לאחר ניכוי העונתיות הרגילה וגורמים בלתי סדירים, מצביעים על עליה של 18.6%, בחישוב שנתי, ביבוא הסחורות (למעט יהלומים, אניות ומטוסים וחומרי אנרגיה) בשלושת החודשים האחרונים. זאת, בהמשך לעליה של 18.2% בחודשים יוני-אוגוסט.
נתוני המגמה מצביעים על עליות ביבוא הסחורות מרוב קבוצות הארצות. היבוא מארצות האיחוד האירופי עלה בחודשים ספטמבר-נובמבר ב-16.8% בחישוב שנתי, בהמשך לעליה של 10.9% בחודשים יוני-אוגוסט.
היבוא מארצות הברית עלה בשלושת האחרונים ב-12.7%, בהמשך לעליה של 5.3% בחודשים יוני-אוגוסט. היבוא מארצות אסיה עלה ב-17.2% בחישוב שנתי בחודשים ספטמבר-נובמבר, בהמשך לעליה של 38.7% בחודשים יוני-אוגוסט. גם היבוא מיתר ארצות העולם עלה בשלושת החודשים האחרונים ב-12.7% בחישוב שנתי, בהמשך לעליה של 8.7% בחודשים יוני-אוגוסט.
נתוני המגמה מצביעים על עליה של 4.3% ביצוא הסחורות (למעט יהלומים) בחודשיים האחרונים, בהמשך ליציבות בחודשים אוגוסט-ספטמבר.
היצוא לארצות האיחוד האירופי עלה ב-7.9% בחישוב שנתי, בשלושת החודשים האחרונים, בהמשך לעליה של 2.4% בחודשים יוני-אוגוסט. היצוא לארצות הברית עלה בשלושת החודשים האחרונים ב-23.4% בחישוב שנתי, בהמשך לעליה של 30.3% בחודשים יוני-אוגוסט 2004. היצוא לארצות אסיה עלה בשלושת החודשים האחרונים ב-14.0%, בהמשך לעליה של 22.9% בחודשים יוני-אוגוסט.
לעומת זאת, היצוא לקבוצת יתר ארצות העולם ירד ב-6.4% בחישוב שנתי, בשלושת החודשים האחרונים, בהמשך לירידה של 7.0% בחודש אוגוסט.
המאזן המסחרי (למעט יהלומים) באחד עשר החודשים הראשונים של השנה, מצביע על עודף עם ארצות הברית (1.2 מיליארד דולר). לעומת זאת, באותה תקופה נרשם גירעון במאזן המסחרי עם ארצות האיחוד האירופי (4.1 מיליארד דולר), עם ארצות אסיה (1.5 מיליארד דולר) ועם יתר ארצות העולם (2.5 מיליארד דולר).

תאריך:  19/12/2004   |   עודכן:  19/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
סרונו ו-CancerVax הודיעו על שיתוף פעולה בפיתוחה ושיווקה של החיסון Canvaxin המיועד לטפל בחולים הסובלים ממלנומה בדרגות חומרה גבוהות
אורלי ממן
74% מדווחות על עליה ברווחיות; כך, על-פי סקר הפעילות השנתי של איגוד לשכות המסחר; 75% מהחברות צופות עליה במכירות בשנת 2005
אורלי ממן
נכסים ובנין תשלם כ-100 מיליון ש"ח בגין הצעת הרכש ותהפוך לבעלים היחידים תוך מחיקת נכסי הדרים מהבורסה
גלית יצחק
חומר ההדברה עשוי להימצא באורז, חיטה, קמח, תירס ועוד; מעבדת בקטוכם פיתחה שיטה שתאפשר לאתר ולחסל שאריות של חומר ההדברה במזון
עומר שיקלר
אלמונים חיבלו בכבלי התקשורת בין חיפה לקרית מוצקין; התקלה משפיעה על תנועת הרכבות בכל רחבי הארץ; הערכה היא כי גנבי מתכות עומדים מאחורי החבלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il