X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
השניים - אורה ויאיר שני, מקיימים את הערב מדי שנה - כבר 23 שנה; מדובר בפצועי צה"ל ששוקמו לאורך השנים בביה"ח לוינשטיין; הרמטכ"ל וראש עיריית רעננה השתתפו בערב המיוחד שכלל אף מופעי סטנד-אפ והופעות אמנים; הרמטכ"ל: "בלוינשטיין יש את המלאכים שעוזרים לכם להתגבר על החושך ולהביא את האור"
▪  ▪  ▪

בשבוע שעבר השתתף הרמטכ"ל, רב אלוף משה (בוגי) יעלון, בערב הצדעה לפצועי צה"ל שעברו את תהליל השיקום בבית החולים לוינשטיין ברעננה ב-20 השנים האחרונות. מדובר באירוע המתקיים מדי שנה, כבר 23 שנה, לרגל חג החנוכה.
המארגנים: אורה ויאיר שני, זוג מתנדבים מרעננה, אירחו את החיילים ובני משפחותיהם ב"גני רשפון", במעמד ראש עיריית רעננה, זאב בילסקי. האירוע, בהנחיית ערן בן זאב, כלל מופעי סטנד-אפ (רן לוי, האחים בועז וינון בן דוד) והופעות אמנים (מירי אלוני, אופיר כהן). אורה ויאיר שני ארגנו מתנות לכל החיילים.
בהודעת ביה"ח נמסר, כי "באירוע נכחו מאות חיילים ששוקמו בביה"ח, חלקם, הגיעו אל ביה"ח מחוסרי הכרה, אחרים פגועים קשה ביותר, משותקים, ועם פגיעות קשות ביותר. כולם השתקמו בצורה יוצאת מן הכלל, הם רקדו ושמחו, מי בקביים, מי בכיסא גלגלים, ומי ברגליים".
הרמטכ"ל, משה יעלון, בירך את פצועי צה"ל ואמר, כי "בביה"ח לוינשטיין יש את המלאכים שעוזרים לכם להתגבר על החושך ולהביא את האור. זוהי מסורת מבחינתי להגיע מדי חנוכה לחגוג עמכם, החיבור שלי כרמטכ"ל, כמי ששייך למשפחת צה"ל המורחבת, כולנו בעצם מגוייסים ונושאים בנטל האישי לבטחון המדינה". הוא הודה לצוות ביה"ח לוינשטיין ולזוג המתנדבים מרעננה.
נרות החנוכייה הודלקו על-ידי פרופסור יעקב הרט, מנהל ביה"ח לוינשטיין, יוסי פש, חייל בגולני שנפגע מכדור שחדר לקסדתו, ועל-ידי הרמטכ"ל.
פרופ' הרט חילק שבחים לזוג שני ("מתנדבים בעלי נשמה יתרה וכוחות אדירים") ואמר, כי השניים מעניקים את תרומתם לא רק באירוע החד-שנתי אלא כל שבוע: "פעם בשבוע הם מגיעים אל ביה"ח ומוציאים את החיילים שמאושפזים אצלנו לבילוי".

תאריך:  19/12/2004   |   עודכן:  19/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
עוזרו של המנהיג האפגני כותב כי בן-לאדן ניסה לרכוש נשק לייצור "פצצה מלוכלכת" כי היה נתון ללחץ מההנהגה
ענבל אביב
יו"ר ארגון המורים העל-יסודיים, רן ארז, אמר במסיבת עיתונאים כי ועדת דוברת ממליצה לפטר 32 אלף מורים בלי לקיים עימם משא ומתן הוגן ורציני; מזכיר הסתדרות המורים, יוסי וסרמן, אמר כי רפורמת דוברת לא תצא לדרך בלי תמיכת המורים
הדר פרבר
הכנסות המופע הם קודש לוועד למלחמה באיידס לפעילויות תמיכה והסברה
אורלי ממן
העסקה דרך חברת הבת של תדיראן - טלהסי; החוזה הוא לאספקת חלפים ותחזוקה למכשירי "סינקרגס" וציוד נלווה הכולל מגברי הספק ומתאמים רכביים
גל ברגר
התשובה: הקשרים שמקיימות המדינות השכנות ללוב עם ישראל ועם נאט"ו; בחודש שעבר השתתפו הרמטכ"לים של מרוקו, אלג'יריה וטוניס בכינוס נאט"ו בבריסל לצד הרמטכ"ל משה יעלון; לוב לא היתה שם; קדאפי החליט לפרוש מהארגון ורק לאחר "משאלת הלב" של "האחים", החליט לחזור בו; טלנובלה לובית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il