X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הפרויקט מורכב משני שלבים כשהשלב הראשון של ההקמה וההטמעה הינו בהיקף של כ-3 וחצי מיליון ש"ח ובנוסף לכך הסכם תחזוקה למשך 7 שנים בהיקף של כ-3 מיליון ש"ח; ההסכם כולל גם אופציה להארכה בהמשך לתקופה זו
▪  ▪  ▪

נס טכנולוגיות זכתה בפרויקט למחשוב מערך המיילדות בבתי החולים של שירותי בריאות כללית, בהיקף של כ-6.5 מיליון ש"ח.
הפרויקט כולל הטמעת סביבת עבודה מיחשובית (שפותחה על-ידי נס טכנולוגיות, (Global Medical Solution). הפרויקט מורכב משני שלבים כשהשלב הראשון של ההקמה וההטמעה הינו בהיקף של כ-3 וחצי מיליון ש"ח ובנוסף לכך הסכם תחזוקה למשך 7 שנים בהיקף של כ-3 מיליון ש"ח. ההסכם כולל גם אופציה להארכה בהמשך לתקופה זו.
Birth-Care שהנו אחד מפתרונות סביבת העבודה GMS של נס טכנולוגיות מתבסס כסביבת העבודה הסטנדרטית במחשוב של מחלקות היולדות בארץ, כאשר בתוך כשנתיים יופעל הפתרון בבתי החולים של שירותי בריאות כללית המשלימים 15 בתי חולים שבו יופעל הפתרון. הפתרון המיחשובי של נס טכנולוגיות יהפוך לסטנדרט בתחום מיחשוב מחלקות היולדות ברחבי הארץ.
GMS/Birth-Care של נס טכנולוגיות נבחר לאחר שנתיים של בדיקות מקיפות שנעשו בשירותי בריאות כללית, במהלכם נבחנו מספר פתרונות מובילים בעולם. עם הזכייה בפרויקט תוכפל קהילת המשתמשים במערכת, ותגיע מעל ל-10,000 משתמשים הכוללים את הצוות הרפואי, הסיעודי והפרה-רפואי במחלקות הטיפוליות בבתי החולים.
לדברי ד"ר ערן הלפרן, סמנכ"ל וראש חטיבת בתי החולים בשרותי בריאות כללית, "מחשוב מחלקות היולדות בכל המרכזים הרפואיים יוביל לקפיצת מדרגה הן ברמת הניהול היומי של המחלקות והן ברמת השירות ללקוחותינו. מהלך זה ישפר גם את בטיחות הטיפול ויציב אותנו גם בתחום זה בחזית הטכנולוגיה הרפואית".
לדברי שחר אפעל, נשיא שירותים מנוהלים בנס טכנולוגיות "הפתרון שבחרה שירותי בריאות כללית כארגון הבריאות שבבעלותו מספר בתי החולים הגדול בעולם למערך המיילדות, הוא חלק מפתרון כולל ומגוון למחשוב בתי חולים בכלל".
יישום חבילת Birth-Care (שהנו אחד מסלי פתרון GMS) יאפשר לשירותי בריאות כללית לבחור במוצרים נוספים שהם חלק מסביבת GMS כמו Clinic-Care למחשוב רפואי במחלקות כלליות ועוד, הניתנים ליישום בתוך זמן קצר.

תאריך:  20/12/2004   |   עודכן:  20/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
כך פסק בית הדין לעבודה לאחר שהושג הסדר טיעון בין משרד התמ"ת לבין חברת ש.י.ר.ן שפיטרה עובדת יומיים בלבד בטרם מלאו שישה חודשי העסקתה שלאחריהם נדרש היתר לפיטורין לפי החוק
מיכאל דבורין
זאת בעקבות פנייתה של מנהלת מנהלת הרשות לשיתוף פעולה תעשייתי במשרד התמ"ת ליועץ המשפטי לממשלה בנדון; בין היתר הנחה מזוז לחייב ספקי חוץ הזוכים במכרזים לבצע רכש גומלין בישראל
מיכאל דבורין
לטענת הארגון בעקבות ההצלחות האחרונות בתביעות ענק כנגד ארגוני הטרור בארה"ב מנסים עורכי דין רבים בארץ ובחו"ל "לתפוס טרמפ" על ההצלחה ולהציע עצמם כמייצגי הנפגעים בתמורה לשכר טרחה מופקע
מירב לוי
כך מסכם סמנכ"ל השיווק של איסתא ליינס, רונן קרסו; שערו הגבוה של האירו גרם לישראלים להדיר את רגליהם ממדינות מערב אירופה
מירב לוי
השרות החדש נועד לאנשי עסקים המעונינים לקיים פגישות עבודה באי השכן ולחזור לפנות ערב לארץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il