X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כ-132 עוזרים פרלמנטרים לחברי כנסת מתכוונים החל ממחר להחרים את מזנון הכנסת; העוזרים מוחים על המחירים המופקעים שנגבים במזנון וקוראים ליו"ר הכנסת לפעול למען שינוי המצב הקיים
▪  ▪  ▪

העוזרים הפרלמנטרים של הכנסת מחרימים את מזנון הכנסת. החל מיום ד' (22.12.04) הם מתכוונים שלא להיכנס או לאכול במזנון הכנסת.
את החרם מוביל גיל גפן, עוזרה הפרלמנטרי של ח"כ ענבל גבריאלי, אורי בצרי, העוזר של ח"כ אילן ליבוביץ' וערן סידיס, עוזרו של ח"כ רוני בריזון. אלה הצליחו להחתים 132 עוזרים פרלמנטרים המוחים על המחירים המופקעים שנגבים במזנון.
במכתב שהעבירו ליו"ר הכנסת, ח"כ ראובן ריבלין, הם קוראים לפעול למען שינוי המצב הקיים בו גובים מהם מחירים מופקעים על מוצרי מזון ושתייה במזנון. הם דורשים לאפשר להם לשלם מחיר מוזל יותר, כמקובל בשירות הציבורי ומשרדי הממשלה.
"העוזרים הפרלמנטרים נאלצים לשלם מחירים בלתי סבירים בגין ארוחותיהם במזנון הכנסת. לא יעלה על הדעת שהעוזרים, העובדים במשכן מדי יום ביומו, לילות כימים, ישלמו עבור ארוחותיהם במשכן כפי שמשלמים האורחים המגיעים לכנסת לעיתים מזדמנות ובלתי קבועות".
"כבודו מתבקש לגרום למנהלי מזנון הכנסת לחדול מהפקעת מחירים על הארוחות ועל המצרכים לעוזרים הפרלמנטרים ולהעמידם ברמה המניחה את הדעת בדומה לשירות הציבורי. לחילופין, הינך מתבקש לאפשר אספקת ארוחות מחברות הסעדה לעוזרים הפרלמנטרים בתחום הכנסת בהתאם להסדרים כספיים כפי שיוסכמו", כך הם כותבים.
גפן, נציג הליכוד בוועד העוזרים הפרלמנטרים, אמר: "מחירי המזנון הינם מחירים מופקעים בהשוואה לכל משרד ממשלתי. נוצר מצב שבו רבים מעובדי המשכן באים בבוקר לעבודתם ובמשך היום לא אוכלים דבר. המצב הקיים בו יש זיכיון לבעל הקפיטריה האוסר עלינו להכניס אוכל למשכן, או לחילופין לפתוח מזנון נוסף שיהווה אלטרנטיבה - הוא בלתי נסבל".
ח"כ שטרן מנצח על תפריט חדש במזנון הכנסת
נזכיר, כי הראשון שהוביל את החרם היה יו"ר ועדת החוקה של כנסת, ח"כ מיכאל איתן, המשרת במשכן מזה כ-20 שנה. איתן מציע לאפשר בכנסת תחרות בין שני מפעילים שונים [ראו קישור].
לאור טענות רבות מצד חברי כנסת נגד השירות הניתן במזנון, יוזם ח"כ יורי שטרן מהלך משותף עם יו"ר הכנסת, להכנסת מזון טבעי למזנון. הגורמים כבר נפגשו עם נציגי מכון רידמן, שהסכימו כי תזונאית תיכנס למזנון הכנסת ותסייע בבחירת התפריט. לפני כשבוע הכינו ברידמן חוברת מתכונים קלים, שהכוונה היא שבכל מנה יומית יצוין הערך הקלורי והתזונאי של המוצר.

תאריך:  22/12/2004   |   עודכן:  22/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נועם שרביט
הנימוק לבקשה: "הטעם הטוב והקפדה על מראית פני הצדק"; השופט אזר ז"ל כיהן בביהמ"ש המחוזי בת"א, ובתיק גם אמורים להעיד שופטים אחרים המכהנים שם ושופטים בדימוס; עד המדינה חג'בי העיד אמש, כי התוכנית המקורית היתה לחטוף איש חוק או ביטחון, להחזיקו כבן ערובה ולהשתמש בו כקלף מיקוח, בתמורה לשחרורו של זוזיאשווילי
אלונה קורן
הקבוצת פועלת בשוק הנדל"ן להשכרה בקנדה; פעילותה מרוכזת במונטריאול ובטורונטו
אלונה קורן
ההחלטה התקבלה בעקבות הודעת העובדים על כינוס חירום, במהלכו תופסק פעילות הבנק; ועד העובדים של הבנק צפוי להכריז על שיבושים חמורים, לרבות על השבתת הבנק
יואב יצחק
בלבוש חופשי ללא עניבה, הוא הגיע במטוסו המלכותי, היישר מעירק, שם ביקר במפתיע; בלייר מגיע לקידום יוזמתו לכינוס ועידה בינלאומית בלונדון
יואב יצחק
מרכז העבודה אישר ההסכם להצטרפות לממשלה; האישור ניתן בתנאי ששרון ימנה את פרס לתפקיד מ"מ; בחירת השרים והסגנים תבוצע ביום חמישי; ח"כ מיכאל איתן הבטיח לראש הממשלה לסיים עד 10 בינואר את הדיונים בתיקון החוק שיאפשר מינוי פרס למ"מ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il