X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בג'יהאד מאשימים את הפנטגון כי הפעיל לחצים להפלת אתרי האינטרנט שלהם; "החברה האוקראינית התנצלה ומסרה כי עליה להסיר את האתרים בלחץ הפנטגון"; מרכז המידע: הארגונים הפלשתינים מנצלים את חופש הביטוי במערב לשיווק הטרור באינטרנט
▪  ▪  ▪

ארגון הג'יהאד האיסלמי מאשים את משרד ההגנה האמריקני (הפנטגון) בסגירת ארבעה מאתרי האינטרנט שלו "רק משום" שאלה הכילו תכנים ויזואליים וטקסטואליים התומכים בטרור הפלשתיני.
בהודעה שמפרסם הארגון באחד מאתרי האינטרנט שלו שעדיין באוויר (www.qudsway.com) נמסר, כי החברה האוקראינית שעל שרתיה התארחו ארבעת האתרים, היתה נתונה ללחצי הפנטגון להסירם.
מקור 'יודע דבר' בג'יהאד האיסלמי מסר בהודעה, כי החברה המארחת (ששמה אינו מצויין בהודעה) שלחה מכתב בו התנצלה על הסרת האתרים מהשרתים ואישרה לכאורה כי אכן מדובר בפרי לחצי הפנטגון.
"לשכת ההסברה של הג'יהאד האיסלמי מגנה את ההתנהגות הזו... המנסה להשתיק את קולו של הפלשתיני המבצע התנגדות... נמשיך להוציא את האמת לאור ..", נכתב בהודעה.
מדובר באתרים הבאים: www.qudsnews.net, www.sarayaalquds.org (האתר של 'פלוגות ירושלים' - הזרוע הצבאית של הג'יהאד), www.shikaki.net (של ד"ר פתחי שקאקי), www.rabdullah.net (של רמדאן עבדאללה שלח - מזכ"ל הג'יהאד היושב בדמשק).
"מנצלים את חופש הביטוי במערב"
אין זו הפעם הראשונה שאתרים אלה מופלים בלחץ ישראלי (בהובלת מרכז המידע למודיעין ולטרור במל"מ בגלילות בראשות ד"ר ראובן ארליך) ובינ"ל, אך משום מה אתר האינטרנט qudsway של הג'יהאד האיסלמי שרד את כל "החיסולים הממוקדים".
מרכז המידע פרסם בעבר אינפורמציה אודות שיווק הטרור באמצעות האינטרנט, במסגרת קמפיין שהביא להעלאת המודעות בנושא ולבסוף - להפלתם. "ארגוני הטרור הפלשתיניים והבינלאומיים עושים שימוש מאסיבי באינטרנט כאמצעי חשוב להפצת מסרים המעודדים את הטרור, וכאמצעי לקיום קשר בין הארגונים (והמפקדות) לבין התשתיות וקהלי היעד שלהם (שפעמים רבות מפרידים ביניהם מרחקים גיאוגרפיים)", נמסר בדוח של המרכז.
עוד נכתב שם, כי "חשיבותו של 'שיווק' הטרור באמצעות האינטרנט גברה לאחר אירועי ה-11 בספטמבר. זאת, משום שבאמצעות השימוש באינטרנט יכולים ארגוני הטרור השונים לחמוק בקלות יחסית מהקשיים שעורמות בפניהם הממשלות השונות (כולל הממשל האמריקני) ולהפיץ את מסריהם ללא פיקוח אפקטיבי וללא מגבלות צנזורה, תוך ניצול הגישה הליברלית, המקפידה על שמירת חופש הביטוי, במדינות המערב".
"תמונת המצב שבידינו מצביעה, כי תשתית אתרי האינטרנט של הארגון מסתייעת בעיקר בחברות אמריקאיות; במקרה אחד המדובר בחברה איראנית. יודגש, כי 'הג'יהאד האיסלמי בפלשתין' מופיע ברשימות ארגוני הטרור של ארה"ב והאיחוד האירופי. העדפתו את ארה"ב וחברות מערביות אינה מקרית, להערכתנו, והיא נובעת משיקולי נוחות: שילוב של הסתייעות טכנולוגית בחברות אמריקאיות מובילות, היכולת 'להיבלע' ללא תשומת לב מיוחדת בין החברות המערביות והעדר פעילות אכיפה נחרצת ואפקטיבית של מדינות המערב נגד תשתיות האינטרנט של ארגוני הטרור השונים בשמו של חופש הביטוי".
לדוח המלא של מרכז המידע: www.intelligence.org.il/sp/86_04/13.htm

תאריך:  22/12/2004   |   עודכן:  22/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
הוחזקו בשבי מאז חודש אוגוסט; נשיא צרפת שב מחופשתו במרוקו כדי לקבל את פניהם בפריס
יפעת גדות
רופאים ממליצים על אכילה של חמש מנות או יותר ביום של פירות וירקות; עגבניות מכילות כימיקלים טבעיים המפחיתים את הסיכון לסרטן הערמונית
גלית יצחק
כך עולה מסקר שערך מד"א; סיכויו של אדם לשרוד היו גבוהים פי 3 אם פעולות ההחייאה היו מתחילות מייד; מד"א מכשיר אלפי תלמידים בתגובה הראשונה למקרי טראומה
הדר פרבר
דורשת שישראל לא תשיב מזל"טים שמכרה לסין והגיעו לשיפוצים מאחר ולטענתה מדובר במכירת נשק ללא אישור של וושינגטון
גל ברגר
ראש ממשלת טורקיה מדגיש הבוקר בראיון ל"אל-מוסתקבל" הלבנוני, כי "כדי שהשלום יהיה צודק וכולל עליו לכלול את המסלול הסורי-לבנוני"; "קשרינו הצבאיים עם ישראל לא מופנים נגד אף מדינה באזור"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il