X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
MTU נחשבת ליצרן המנועים המוביל בגרמניה עם מחזור הכנסות שנתי בהיקף של כ-1.8 מיליארד אירו; לדברי מנכ"ל מנועי בית שמש, זהו צעד נוסף במימוש האסטרטגיה להרחבת בסיס הלקוחות
▪  ▪  ▪

פריצת דרך לחברת מנועי בית שמש. החברה סיכמה היום (ד' 22.12.04) עם ענק המנועים הגרמני MTU על הסכמי מסגרת רב-שנתיים, לאספקת חלפים למנועי סילון בהיקף של כ-50 מיליון דולר לשנים הבאות.
ההסכם משדרג את יחסי שיתוף הפעולה בין החברות וצפוי להגדיל את היקף המכירות ל-MTU בכ-40 מיליון דולר. MTU נחשבת ליצרן המנועים המוביל בגרמניה עם מחזור הכנסות שנתי בהיקף של כ-1.8מיליארד יורו. החברה מספקת חלקי מנועים ליצרני מנועי סילון ולמפעילי ציי מטוסים בתחום האזרחי והצבאי. ל-MTU הסכמי שיתוף פעולה עם כמה מיצרני מנועי הסילון הגדולים בעולם וביניהם: פראט אנד וויטני, ג'נרל אלקטריק ורולס רויס.
הסכמי המסגרת שנחתמו עם מנועי בית שמש כוללים אספקת דיסקים ולהבים. מכירת הדיסקים תהיה בהיקף כולל של כ-15 מיליון דולר למשך 7 שנים. הדיסקים מיועדים למנועי PW306, PW545 המיוצרים על-ידי פראט אנד וויטני קנדה ומיועדים לשוק מטוסי המנהלים עד 14 מושבים.
מכירת הלהבים תהיה בהיקף כולל של כ-35 מיליון דולר למשך 7 שנים והיא כוללת בתוכה יתרות מהזמנות קודמות לאספקות עד שנת 2006. הלהבים מיועדים למנוע V2500 המיוצר במשותף על-ידי פראט אנד וויטני, GE ואחרים ומיועד בעיקר לשוק המטוסים לטיסות קצרות (פנים יבשתיות).
אבנר שחם, מנכ"ל מנועי בית שמש מסר, כי "עם מימוש ההסכמים תהפוך MTU בשנים הבאות לאחת מהלקוחות העיקריים של החברה, בנוסף למשרד הבטחון, פראט אנד וויטני, וג'נרל אלקטריק. הסכמים אלה מהווים צעד נוסף במימוש האסטרטגיה העיסקית של החברה להשגת צמיחה יציבה בטווח הארוך ולהרחבת בסיס הלקוחות שלה ולהקטנת התלות במספר מצומצם של לקוחות".
ממנועי בית שמש נמסר עוד, כי עד כה מכרה החברה ל-MTU בעיקר להבים, כך שמכירת הדיסקים מהווה שדרוג של הסכמי המכירות ותוספת משמעותית למכירות הקיימות. הסכמים אלה התאפשרו בזכות שביעות הרצון של MTU מאיכות ואמינות המוצרים שסופקו לה במסגרת הסכמים קודמים. תרומה חיובית להרחבת ההסכמים נבעה גם משותפותה של מנועי בית שמש, ביחד עם MTU בפרוייקט השותפות לייצור מנוע הסילון של מטוס המנהלים פלקון X7.
הסכם השותפות בייצור מנוע הסילון של מטוס המנהלים החדש פלקון X7 יקנה למנועי בית שמש 2.2% מההכנסות ממכירת מנועי הסילון למטוס החדיש בהיקף המוערך בכ-100 מיליון דולר במשך 35 השנים הבאות. על-פי ההסכם תשקיע מנועי בית שמש כ-10 מיליון דולר, במשך ארבע שנים כחלקה בשותפות ובאמצעי ייצור לצורך הערכות לייצור חלקים למנוע.
מנועי בית שמש תספק לשותפות את הדיסקים אשר יורכבו בטורבינות של המנועים. בנוסף, זכתה החברה לבלעדיות לייצור פריט נוסף למנוע - להב טורבינה בשיעור של 0.6% מאומדן עלות המנוע.

תאריך:  22/12/2004   |   עודכן:  22/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גל ברגר
השב"כ ויחידת הגדעונים עצרו בחודש שעבר ערבי-ישראלי תושב ירושלים שתכנן להתפוצץ ביחד עם ארוסתו בת ה-16 בלב הבירה; הקשר הראשוני עם החמאס נוצר באוניברסיטת אבו דיס, הוא הספיק לצאת לאיסוף מודיעין על אתרים מועדפים לפיגוע אך לבסוף החליט לדחות את הביצוע עד לאחר החתונה
מיכאל דבורין
לטענת התובעת אגודת המים בגליל התחתון, "מי-גת", לא העבירה אליה "פריניר" תשלום אגרת ביוב; בית המשפט הוציא צו עיקול זמני כנגד החברה על מלוא הסכום הנתבע
גל ברגר
הרמטכ"ל האירני הודיע: הכוננות - מחשש למתקפה על מתקני הגרעין במדינה; "חיל האוויר הונחה להגן על מתקני הגרעין, תוך שימוש בכל המשאבים האפשריים... כל הכוחות שלנו הוצבו בכוננות - תקיפת מתקני הגרעין לא תהיה פשוטה"
עומר שיקלר
בלייר: צריך לחזור למפת הדרכים ולפתרון של שתי מדינות; כחלק מביקורו במזרח התיכון פגש גם את צמרת הממשל הישראלית
רנית נחום-הלוי
ח"כ אורי אריאל הכריז (האיחוד הלאומי): "אעבור על החוק - מצידי שתוסר חסינותי עכשיו"; ח"כ ניסן סלומיאנסקי: הפינוי יהיה פי 1,000 יותר קשה ממה שחושבים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il