X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שלושה מהחיילים שנעצרו הודו בחקירתם במצ"ח בחשדות המיוחסים להם; בכלא מגידו כלואים עצירים ביטחוניים פלשתינים
▪  ▪  ▪

המשטרה הצבאית עצרה ארבעה שוטרים צבאיים המשרתים בכלא מגידו, בחשד שהעבירו עשרות טלפונים סלולריים לעצורים ביטחוניים, בתמורה לכסף.
החקירה החלה בעקבות ידיעות מודיעיניות שהתקבלו ביחידה המרכזית לחקירות מיוחדות של המשטרה הצבאית (הימל"מ). חקירה סמויה התנהלה במשך מספר חודשים בין כתלי הכלא, בשיתוף מפקדי הכלא.
בחקירה הודו שלושה חיילים בעבירות המיוחסות להם. אחד מהם טען כי לא היה מעורב בהעברת הטלפונים, אך הודה כי ידע על כך ולא דיווח על הפרשה למפקדיו.
מדובר צה"ל נמסר: "צה"ל רואה בחומרה רבה מעשים חריגים אלה ופועל בנחישות חסרת פשרות בכל מקרה שאינו עולה בקנה אחד עם האתיקה המקצועית של צה"ל, ושעליה מתחנכים חיילי צה"ל ובהם השוטרים הצבאיים".
בתי הכלא הצבאיים נמצאים תחת אחריותה של המשטרה הצבאית, ובכלל זה גם כלא מגידו, המשמש לכליאת עצירים ביטחוניים. בעבר נעצרו חיילים במתקן המעצר עופר, הסמוך לרמאללה, בחשד שהעבירו לעצירים ביטחוניים מכשירי פלאפון וציוד נוסף.
בתחילת השבוע נעצרו שני קציני מודיעין ושני סוהרים מהשב"ס, בחשד למעורבות בפרשיית שוחד. העצורים חשודים בקבלת סכומי כסף שונים וטובות הנאה מהאסיר בתמורה למתן חופשות מיוחדות והטבות חריגות נוספות. שני הקצינים חשודים בהחדרת טלפונים סלולריים לאסירים ביטחוניים תמורת טובות הנאה וסכומי כסף, אשר הופקדו עבורם בחשבונות בנק שונים.

תאריך:  22/12/2004   |   עודכן:  22/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
בית הדין לחוזים אחידים הורה לחברות הכבלים להגיב לדרישות המועצה לצרכנות; טוענת: נזק רב נגרם לציבור מסעיפים מקפחים בחוזים האחידים של חברות אלה
מיכאל דבורין
MTU נחשבת ליצרן המנועים המוביל בגרמניה עם מחזור הכנסות שנתי בהיקף של כ-1.8 מיליארד אירו; לדברי מנכ"ל מנועי בית שמש, זהו צעד נוסף במימוש האסטרטגיה להרחבת בסיס הלקוחות
גל ברגר
השב"כ ויחידת הגדעונים עצרו בחודש שעבר ערבי-ישראלי תושב ירושלים שתכנן להתפוצץ ביחד עם ארוסתו בת ה-16 בלב הבירה; הקשר הראשוני עם החמאס נוצר באוניברסיטת אבו דיס, הוא הספיק לצאת לאיסוף מודיעין על אתרים מועדפים לפיגוע אך לבסוף החליט לדחות את הביצוע עד לאחר החתונה
מיכאל דבורין
לטענת התובעת אגודת המים בגליל התחתון, "מי-גת", לא העבירה אליה "פריניר" תשלום אגרת ביוב; בית המשפט הוציא צו עיקול זמני כנגד החברה על מלוא הסכום הנתבע
גל ברגר
הרמטכ"ל האירני הודיע: הכוננות - מחשש למתקפה על מתקני הגרעין במדינה; "חיל האוויר הונחה להגן על מתקני הגרעין, תוך שימוש בכל המשאבים האפשריים... כל הכוחות שלנו הוצבו בכוננות - תקיפת מתקני הגרעין לא תהיה פשוטה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il