X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הפרויקט הינו מרכיב בתוכנית ההכנה לקראת הגיוס לצה"ל; במסגרת הפרויקט ייפגשו מפקדים בכירים בצה"ל עם בני נוער העומדים לפני גיוס וישוחחו עימם על שירותם הצבאי הצפוי בצה"ל; התוכנית מופעלת כפיילוט במעל 60 בתי ספר במערכת החינוך
▪  ▪  ▪

מינהל חברה ונוער במשרד החינוך, בשיתוף קצין חינוך ראשי בצה"ל, משיקים (יום ה', 23.12.04) פרויקט ניסיוני בשם: "הדור הבא" במטרה להעלות את המוטיבציה לשירות משמעותי בצה"ל.
הפרויקט מהווה מרכיב נוסף בתוכנית הכנה לצה"ל: "נכונות לשרות ומוכנות לצה"ל", המתקיימת בבתי הספר העל-יסודיים מזה למעלה משלושה עשורים במטרה להכין את בני הנוער לקראת השירות בצבא ובשירות הלאומי.
הפרויקט יושק במעמד מנכ"לית משרד החינוך התרבות והספורט, רונית תירוש, ראש אגף כוח אדם, אלוף אלעזר שטרן ומפקד זרוע היבשה, האלוף יפתח רון-טל.
בפרויקט "הדור הבא" ייפגשו מפקדים בכירים בצה"ל עם בני הנוער העומדים לפני גיוסם וישוחחו עמם על שירותם הצפוי בצה"ל. המפקדים ישתפו את בני הנוער בחוויה האישית שלהם במהלך השירות, יביאו סיפורים על מורשת צה"ל, ישוחחו עם התלמידים על דרכי ההתמודדות במצבים המזמנים הכרעות ערכיות ויסייעו לבוגרים להתכונן לקראת הצפוי להם במהלך השירות.
הפרויקט ילווה במשוב ובבקרה על-מנת לבחון אם השיג את מטרתו. בתשס"ה מופעלת התוכנית כפיילוט בלמעלה מ-60 בתי ספר במערכת החינוך. כבכל תוכנית חינוכית בה מעורבים גורמים חיצוניים, ילווה הצוות החינוכי את כניסת אנשי הצבא לבתי הספר.
לתוכנית שלושה צירי פעילות מרכזיים: ציר המידע, ציר התנסות והסתגלות וציר ערכי. רכזי החינוך החברתי ומחנכי הכיתות מתייחסים לסוגיות אזרחיות וערכיות של השרות הצבאי, מדריכי השל"ח, מקיימים סיורים ומפגישים את בני הנוער עם מורשת צה"ל. היועצים החינוכיים מסייעים לבני הנוער עם סוגית ההסתגלות במעבר לחיי צבא ומורי החינוך הגופני אחראים לטיפוח כושר גופני לקראת הגיוס.
צה"ל אחראי להעברת מידע עדכני על תהליכי המיון והגיוס ועל אפשרויות שירות שונות, כאשר המידע מעבר באמצעות המד"נים (מדריכי נוער). כמו כן, אחראי צה"ל על ימי חילות ואימון התנסות בתאום עם בתי הספר.

תאריך:  23/12/2004   |   עודכן:  23/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
התביעה לא סיפקה מספיק ראיות שיאשימו את ראשיד סלח חמד בפיגוע אשר גרם למותם של 11 בני אדם
יפעת גדות
כישורים ומיומנויות הנרכשים בשלב מוקדם בחיים יכולים לגרום לשינויים קבועים במבנה המוח; צעצועים המשמיעים צליל, מתקמטים, כאלו שצריכים לדחוף אותם או להכות בהם - כולם מעצבים את המוח למטרות עתידיות
יואב יצחק
בהצבעה השתתפו 88% מחברי מרכז העבודה; הזוכים בתפקיד שר: אופיר (פינס) פז, יצחק הרצוג, בנימין בן-אליעזר, דליה איציק, שלום שמחון, מתן וילנאי, חיים רמון; הזוכים בתפקידי סגנים: אורית נוקד, אלי בן-מנחם, קולט אביטל; פרס: תעודת כבוד למפלגת העבודה
מירב לוי
על-פי הדוח, יום הלימודים יחל מגיל 3 עד גיל 18; כל בתי הספר והגנים יתוקצבו באופן שיוויוני; רק 20% מציון הבגרות יקבע בצורה חיצונית; יועברו סמכויות רבות יותר למנהל בית הספר; יוסי וסרמן: הרפורמה תמומן על-ידי פיטורי מורים וביטול תגמולי המורים
אלונה קורן
שרה לזרוביץ' נבחרה שוב לכהן כיו"ר ארגון עובדי בנק המזרחי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il