X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שר החוץ האירני, על ההאשמות כאילו ארצו בוחשת בקלחת הפוליטית בעירק ומנסה להטות את תוצאות הבחירות שייערכו שם בינואר: "מדובר בניסיון להתחמק מדיון אמיתי ומציאת פתרונות למשבר... המאשימים צריכים להציג ראיות"
▪  ▪  ▪

אירן מגיבה היום (ה', 23.12.04) להאשמות כאילו היא מנסה לחבל בבחירות בעירק ולהטות אותן לטובת הזרמים השיעיים במדינה. שר החוץ האירני, כמאל ח'ראזי, אמר בביקורו בדמשק, כי מדובר בניסיון "להתחמק מדיון אמיתי ומציאת פתרונות למשבר", והוסיף, כי אלה שהשמיעו את ההאשמות צריכים להציג ראיות. כמו כן, הוא התייחס לדבריו של עבדאללה מלך ירדן בתחילת החודש בהקשר זה ואמר, כי "אין לקחת את הדברים האלה ברצינות".
בראיון ל"וושינגטון פוסט" [ראו קישור] הזהיר המלך הירדני, כי האירנים חותרים להשפיע על מהלך הבחירות בעירק במטרה לערער את המאזן בין הסונה לשיעה במזרח התיכון וליצור רצועה שיעית מאירן, עבור בעירק וסוריה, עד לבנון. "גם סעודיה אינה חסינה מכך", הדגיש בראיון. הבחירות בעירק ייערכו ב-30 בינואר ועל-פי ההערכות יסתיימו בנצחון השיעים, בהתאם לרוב שהם מייצגים באוכלוסייה.
אתמול בקהיר שב שר החוץ הירדני, האני אל-מולקי, על חששותיו של המלך עבדאללה מ"התמנון האירני". "ערביותה של עירק בסכנה", התריע, "יש בידינו הוכחות לכך שאירן חותרת ליצירת חצי סהר שיעי". גם שר החוץ המצרי, אחמד אבו אל-ריט, הודיע, כי ארצו דבקה בערביות עירק. שר ההגנה בממשלת עירק הזמנית, חאזם שעלאן, הצטרף לעליהום על האירנים ואמר, כי ביחד עם סוכני מודיעין סורים ונאמניו של סדאם חוסיין, שיתפו האירנים פעולה עם גורמי אל-קאעידה בעירק. ראש הממשלה העירקי, איאד עלאווי, הסתייג במהרה ומסר, כי אין מדובר בעמדה הרשמית של עירק. שר החוץ הסורי, פארוק א-שארע, ציין, כי מדובר בהאשמות חסרות בסיס.
בינתיים, הרמטכ"ל האירני, מוחמד סלימי, הודיע אתמול, כי צבא אירן הועמד בכוננות גבוהה מחשש למתקפה על המדינה [ראו קישור]. לדבריו, האימונים בצבא אירן הופסקו במטרה להתמקד באבטחת המתקנים החיוניים, ובפרט מתקני הגרעין האירניים. לדבריו, עוד מסר, כי חיל האוויר האירני הונחה להשתמש בכל המשאבים להגנה על מתקנים אלה. "תקיפתם לא תהא פשוטה", אמר.

תאריך:  23/12/2004   |   עודכן:  23/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורלי ממן
הרוג ושני פצועים קשה בתאונה ליד קיבוץ מצובה בתאונה חזיתית בין מכונית פרטית מסוג פז'ו לבין ג'יפ "איסוזו טרופר" מסיבות שאינן ברורות סטו כלי הרכב ממסלולם והתנגשו זה בזה
נועם שרביט
הרב לאו הרצה במסגרת "תרבות צהרי יום ה'" בלשכת עורכי הדין; לדבריו, הפריה חוץ-גופית והשתלת איברים בדרכים מסויימות נתמכות ע"י ההלכה; עם זאת ציין, כי בנושא השתלות, ניתוק ממכשירי החייאה וקביעת שעת המוות, קיים פער בין הלכה לרפואה
גל ברגר
לראשונה מאז 1976 נערכו היום הבחירות המוניציפליות ברשות; תהליך ספירת הקולות יחל הערב והתוצאות צפויות להתפרסם עד מוצאי שבת; ביום שני ייערכו בחירות דומות בעזה; סקר אחרון ברשות צופה, 41.6% לפת"ח ו-20% לחמאס; אבו עלא: "צעד ראשון בדרך למדינה"
אלונה קורן
הדירקטוריון אישר את תוכנית ההנהלה לקיצוץ מכסת השעות הנוספות ולהקטנת מצבת העובדים הארעיים
יואב יצחק
על-פי מידע בלתי רשמי, רפי גינת הנחשב לידיד משפחת מוזס, ימונה לעורך העיתון; בפועל, יפעל ארנון מוזס מול עורכי המדורים ועורכי המוספים, ויבצר עוד יותר את מעמדו כאיש החזק בעיתון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il