X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מרדכי ואנונו נעצר בערב שבת על-ידי שוטרי מרחב מוריה במחסום בשכונת גילה, בדרכו לתפילות בכנסיית המולד בבית לחם; בחקירתו סיפר, כי היה מודע לאזהרה לבל ייצא את גבולות הארץ, ולמרות זאת בחר לנסוע; הוא נעצר ביחד עם נהגו - מכנסיית סנט ג'ורג'
▪  ▪  ▪

מרגל האטום, מרדכי ואנונו, נעצר בערב (ו', 24.12.04) על-ידי שוטרי מרחב מוריה במחסום בשכונת גילה בדרכו לתפילות בכנסיית המולד בבית לחם.
ואנונו נסע ברכב מסחרי, שסומן בכתובת TV, הנהוג בידי אחד מאנשי כנסיית סנט ג'ורג' בירושלים. הוא ונהגו נעצרו. ברכב נמצאה אף מצנפת של סנטה קלאוס. לאחר שנחקר במהלך הלילה שוחרר ואנונו בערבות של 50 אלף ש"ח.
דובר משטרת ירושלים, שמוליק בן-רובי, אמר ל-Nfc, כי ואנונו סיפר לשוטרים בחקירתו, שהיה מודע לאזהרה לבל ייצא את גבולות הארץ, ולמרות זאת בחר לנסוע לבית לחם.
מרגל האטום יצא לחופשי "בערבון מוגבל" לפני שמונה חודשים מכלא השיקמה באשקלון, לאחר שריצה 17 שנה במאסר בגין הדלפת סודות הגרעין של מדינת ישראל. מאז כבר הספיק להפר את הצו העומד נגדו כמה פעמים.
על ואנונו הוטלו מספר הגבלות, לרבות על חופש התנועה (נאסר עליו לצאת את ישראל, לרבות יציאה לשטחי הרשות הפלשתינית). כמו כן נאסר עליו לשוחח עם נתינים זרים, למעט הוריו המאמצים או להעניק ראיונות לכלי תקשורת זרים.
בעניין זה (ראיונות שהעניק בצורה ישירה ועקיפה לכלי תקשורת זרים), מתנהלת נגדו כיום חקירה ביחידה הארצית לחשיפת פשיעה חמורה ובינלאומית. בהתאם להנחיית היועץ המשפטי, מני מזוז. הוא נעצר לפני כמה שבועות ושוחרר למעצר בית.

תאריך:  24/12/2004   |   עודכן:  25/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלונה קורן
המחקר שיתבצע במרכז יתמוך בפיתוחים עתידיים של אינטל בתחומי התקשורת
אלונה קורן
מיום ראשון: עובדי הדואר ישביתו את חלוקת הדואר הנע ליישובי הפריפריה; זאת, כמחאה על החלטת משרד התקשורת לאפשר לחברת אביב שיגור לחלק דואר אך ורק בשוק העסקי ה"משתלם" במרכז הארץ - ללא מחויבות לספק את השירות בכל רחבי הארץ
אורלי ממן
החברה נרכשה לאחרונה על-ידי אנספייר; במידה וזו תזרים את ההון הנדרש תבוטל סכנת המחיקה
גל ברגר
דיווחים סותרים מגיעים מרמאללה באשר לאחוזי ההצלחה של החמאס בבחירות המוניציפליות ברשות; כל הדיווחים עם זאת מדברים על ניצחון הפת"ח במרבית המועצות המקומיות; בחמאס מצפים להצלחה גדולה יותר: "זכינו ב-17 מתוך 26 אזורי הצבעה"
נועם שרביט
ביהמ"ש חייב את מפקד תחנת גלי צה"ל לשעבר, זאב דרורי ואת העיתונאים רביב דרוקר וגולן יוכפז, לפצות בחצי מיליון ש"ח את יו"ר הכנסת לשעבר, בגין "תחקיר" משמיץ; השופט פטר את התחנה מאחריות להשמצה, בשל חסינות המדינה מתביעה נזיקית בגין לשון הרע; כעת הודיעה הפרקליטות לתיכון: אנחנו נשלם את הפיצוי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il