X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בין ההמצאות: פיתוח חוסם עורקים חדשני, פיתוח ארגונית מיוחדת לעיוורים ופיתוח ציפוי מיקרוני לצינורות לחימום מים מיידי; חברות קוריאניות רבות התעניינו באפשרויות שיתוף פעולה עם 8 החברות הישראליות
▪  ▪  ▪

ביריד ההמצאות הבינלאומי שנערך בסיאול, בירת קוריאה הדרומית, הוענקו שלוש מדליות זהב לחברי המשלחת הישראלית.
שלושת הזוכים בתחרות הם: ד"ר ברוך סגל, על פיתוח חוסם עורקים חדשני; חברת ואריסייט על פיתוח ארגונית מיוחדת לעיוורים וחברת A.C.T. על פיתוח ציפוי מיקרוני לצינורות לחימום מים מיידי.
בנוסף לכך, הביעה ועדת השיפוט את הערכתה המיוחדת לטכנולוגיה הישראלית, בכך שבחרה במערכת לימוד אינטרקטיבית של חברת EDU Barkai כאחת מחמש ההמצאות הבינלאומיות המצטיינות של היריד.
חברות קוריאניות רבות התעניינו באפשרויות שיתוף פעולה עם 8 החברות הישראליות, אשר הציגו את פיתוחיהן האחרונים במסגרת הביתן הישראלי שהופעל בשיתוף עם קרן המו"פ קוריאה-ישראל (KORIL) והנספחות המסחרית של ישראל בסאול.
יעקב פישר, מנהל תוכנית תנופה בלשכת המדען הראשי, אשר עמד בראש המשלחת הישראלית, ציין: במהלך היריד, נחתמו מספר עסקאות בין חברות ישראליות לבין חברות קוריאניות, ביניהן: חברת Parallel Communications חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם חברת
M.C. Global Inc., לפיתוח תוכנה לדור חדש של מערכות IP-PABX,
חברת USB4Phone חתמה על הסכם דומה עם חברת HS Teliann הקוריאנית, לפיתוח פלטפורמות חומרה ליישומי תקשורת וידאו.
כמו-כן, חברת A.C.T. אשר פיתחה ציפוי מיקרוני חדשני לצנרת מים הצליחה לעניין במוצריה שתי חברות קוריאניות. לדברי מנהל החברה, עשוי היקף ההזמנות ל-A.C.T. להגיע לכ-2 מיליון דולר כבר בשנה הראשונה.
המדען הראשי במשרד התמ"ת, ד"ר אלי אופר, ציין את החשיבות המיוחדת, אותה הוא מייחס להרחבת שיתופי הפעולה במו"פ תעשייתי, בין ישראל לקוריאה. השוק האסייתי ממשיך לצמוח בשיעורים גבוהים והוא צמא לטכנולוגיות חדשות.
"החיבור בין יכולת ההמצאה הישראלית, לבין עוצמתה התעשייתית של קוריאה ושל מדינות אחרות במזרח הרחוק, עשוי להצמיח מוצרים מנצחים רבים", הוסיף.
הסיוע ליזמים במסגרת תנופה כולל מענק כספי בגובה 85% מהתקציב המאושר, עד לתקרה של 210,000 ש"ח לתוכנית, המיועד למטרות כדלקמן: בניית אב-טיפוס; רישום פטנט; הכנת תוכנית עסקית; קידום עסקי.

תאריך:  26/12/2004   |   עודכן:  26/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
ממשרד החוץ נמסר כי לא דווח על ישראלים שנפגשו ברעש האדמה; סמנכ"לית קבוצת דיזנהויז: לא ידובר על נזקים רציניים לתשתית התיירות
מיכאל דבורין
שופטת בית המשפט העליון בדימוס אמרה את הדברים הבוטים במסגרת הרצאה שנתנה במכללת נתניה; הדברים נאמרו בתגובה לדבריו של ריבלין לאחרונה כי "בית המשפט העליון שומט את הלגיטימיות הציבורית מתחת לרגלי הכנסת"; ריבלין ל-NFC: "איש לא קבע כי ניתן ליצור חוקה יש מאין"
מחלקה ראשונה
מטרת המיזם הקמת בית פתוח לאמנות צעירה על בסיס קהילתי וללא מטרות רווח
גל ברגר
559 אישים פלשתינים, לרבות שרים וחברי פרלמנט, חתמו על מסמך שכותרתו: "מה אנו רוצים מהנשיא הנבחר"; הנהגות השטח של התנזים והשביבה פתחו בקמפיין אינטנסיבי ומתואם להרצת אבו מאזן בבחירות; הרשות פרסמה את תוצאות הבחירות המוניציפליות - רשימה של שמות ללא שיוך ארגוני
גלית יצחק
מעתה ניתן לתקן את האף באמצעות הזרקת ביו אלקמיד; מדובר בג'ל פולימר רשתי המוזרק מתחת לעור וניתן לעיצוב במהלך 10 דקות לאחר ההזרקה; חלק מהמטופלים טופלו ללא טשטוש או הרדמה מקומית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il