X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חיל האוויר תקף רכב שהסיע חוליית משגרי פצמ"רים בחאן יונס; דיווחים סותרים לגבי זהות יושבי הרכב; גורמי ביטחון פלשתינים בעזה: מדובר באנשי חמאס שעשו דרכם לשגר פצמ"רים לעבר גוש קטיף; בחברון נעצר נער פלשתיני בן 14 שהתכוון לדקור שוטרים של משמר הגבול
▪  ▪  ▪

חיל האוויר תקף בסביבות השעה 13:00 (ג', 28.12.04) רכב בו נעה חוליית מחבלים האחראית לירי פצמ"רים ממרחב חאן יונס לעבר ישובי גוש קטיף ומוצבי צה"ל בסביבה. מדובר צה"ל נמסר, כי בשבוע האחרון נורו 40 פצמ"רים לעבר הגוש.
מדיווחי הפלשתינים עולה, כי טיל ששוגר על-ידי מסוק או מטוס ללא טייס, פגע ברכב מסוג סובארו לבנה שנע באזור חאן יונס. בסוכנות הידיעות רויטרס דווח, כי ברכב היו אותה שעה אנשי חמאס. גורמי ביטחון פלשתינים אמרו לסוכנות, כי אנשי החמאס היו כפי הנראה בדרכם לשגר פצמ"רים לעבר גוש קטיף. מדיווח לא רשמי עולה, כי ברכב היה גם זיאד ראנם, פעיל בג'יהאד האיסלמי.
לא ברור מצבם של יושבי הרכב. באחד הדיווחים נמסר, כי נהג הרכב הצליח להימלט ללא פגע. בסוכנות רויטרס נמסר עם זאת, כי יושבי הרכב הצליחו להיחלץ בלא פצעים רציניים. עדי ראייה ציינו, כי כמה עוברי אורח נפגעו באורח קל בניסיון החיסול.
מאז שעות הלילה נורו פצצת מרגמה ורקטת קסאם לעבר ישובי גוש קטיף. לעבר מוצב צה"ל בגבול ישראל-מצרים סמוך לרפיח נורה פצמ"ר נוסף. כמו כן, אש נפתחה בשני מקרים לעבר ציר כיסופים ולעבר כוח צה"ל, סמוך לגבול עם מצרים. בכל התקריות, לא היו נפגעים בנפש.
מוקדם יותר נעצר נער פלשתיני בן 14 שהתכוון לדקור שוטרים של משמר הגבול במערת המכפלה בחברון. ברשותו נמצא סכין והוא הועבר לחקירת כוחות הביטחון.
בצהריים יידו פלשתינים אבנים לעבר כוח צה"ל הפועל בעיר שכם. אחד המפגינים ניסה לטפס על ג'יפ צבאי ונורה בפלג גופו התחתון. בצה"ל אומרים כי הוא נפגע ברגלו. במהלך הפרות הסדר נפתחה אש לעבר הכוח. מקורות רפואיים פלשתינים דיווחו על שלושה מאנשיהם שנפצעו בתקרית. קודם לכן נפתחה אש לעבר כוח צה"ל בקסבה של שכם, ללא נפגעים.
בלילה עצרו כוחות צה"ל באזור רמאללה ארבעה מבוקשים, בהם פעיל חמאס ופעיל תנזים. פעיל ג'יהאד איסלמי נעצר בג'נין, ובשכונת השומרונים סמוך לשכם נעצר מבוקש מהפת"ח. בבית אומר, צפונית לחברון, נעצר מבוקש נוסף.

תאריך:  28/12/2004   |   עודכן:  28/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
ב-2003 נולדו קרוב ל-150,000 ילדים בישראל; ב-2004 היו 375,165 ילדים מוכרים למחלקות לשירותים חברתיים; 27.2% מהדיווחים על ילדים נפגעי התעללות הם על התעללות פיזית; 25% מבני הנוער צופים בטלוויזיה במשך 5 שעות ויותר; הנשיא קצב: הנתונים אינם גזירה משמיים
מירב לוי
אוסטרליה וניו-זילנד המקומות המועדפים לטיולי משפחות; אתרי השופניג המועדפים - רחוב ה-57 בניו-יורק ושוק פורטובלו בלונדון
גל ברגר
"מדובר בחציית כל הקווים האדומים" - אומר ראש ממשלת סוריה בהתייחסו לאפשרות של הקמת מדינה כורדית עצמאית בצפון עירק; שר החוץ הסורי מאשים את ישראל במבוי הסתום בתהליך השלום ומגדיר את החלטה 1559 "הסכם סייקס פיקו" חדש; הנשיא אסד יבקר בחודש הבא בירדן וברוסיה
מירב לוי
ככל שעולה השכלת האב פוחת סיכוי התלמיד ללמוד בחינוך המיוחד; מספר הבנים הלומדים בחינוך המיוחד הוא כמעט כפליים ממספר הבנות
גלית יצחק
אלברטו לופז, בן 74, הגיע לבית החולים במקסיקו סיטי לאחר שמצב רגלו השמאלית החמיר בשל מחלת הסוכרת בה הוא לקה; לאחר הניתוח הופתע החולה לגלות כי הוא נשאר ללא רגלו הימנית הבריאה; משפחת החולה הגישה תלונה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il