X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שגריריות ישראל בהודו מסרה, כי עדיין לא נוצר קשר עם 20 ישראלים; טיילים רבים החליטו להישאר במקום ולא לחזור לארץ
▪  ▪  ▪

סמוך לשעה 02:00 (יום ד', 29.12.04) המריא לאזור האסון בסרי לנקה מטוס הסיוע של צה"ל. על המטוס מסוג 'הרקולס' הועמסו 82 טונות של ציוד, תרופות ומזון, הכוללים 10,000 שמיכות, 3,680 ליטר מים מינרליים, 12 טון מזון, 17.5 טון מזון לתינוקות, למעלה מ-9 טון תרופות וציוד נוסף, כמו גנרטורים, אוהלים, מיטות ומזרנים.
נציין, כי במקור אמורה היתה לצאת משלחת סיוע רחבה ובה 150 רופאים מחיל הרפואה ונציגים של פיקוד העורף, שאמורה היתה להקים באחד מחופי האי מרפאת שדה, אולם בסרי לנקה הודיעו שהם מעוניינים בציוד בלבד ולא באנשים שיבואו עימו. כזכור, לישראל אין יחסים דיפלומטיים רשמיים עם סרי לנקה.
הישראלים: 188 נעדרים, 33 פצועים מאושפזים
סגן מנהל צוות "חילוץ הראל 669", נדב כליפה, הגיע בשעות הבוקר (ג') לפורט בלייר ונפגש עם ישראלים השוהים במקום.
הוא העביר רשימה של ישראלים אותם זיהה באיי אנדמן ושלא נפגעו. חלק מהאנשים שהזדהו בפני כליפה ביקשו להודיע כי החליטו להישאר כרגע באיים. בנוסף מסר כליפה, כי על-פי הידיעות שנאספות בשטח בכל איי אנדמן, מלבד האי ליטל אנדמן, אליו לא הצליח עדיין להגיע, אין נפגעים ישראלים.
מחדר המצב של משרד החוץ דווח, כי עד לשעות הערב ישנם 188 ישראלים עימם לא נוצר קשר. אך עם זאת מסרו, כי מספר הנעדרים בפועל הינו נמוך יותר משמעותית. כמו כן, נמסר כי 1,250 ישראלים אותרו ונוצר עימם קשר.
בנוסף דווח, כי 33 ישראלים מאושפזים בבתי החולים השונים. שגרירות ישראל בהודו הודיעה, כי במדינה ישנם עדיין 20 ישראלים עמם לא נוצר קשר, עם זאת הודיעו כי על-פי המידע הקיים בידם לא היו ישראלים בין הנפגעים באיי אנדמן.
משלחת של חוליית מז"פ וחוליית זק"א תצא הערב (ג') לתיאלנד על-מנת לחפש גופות של ישראלים, המשלחת תתחיל את עבודתה בפוקט, תאילנד, ותמשיך לערים נוספות. בשל החשש מהתפרצות מגיפות, החלו במדינות המוכות לקבור את ההרוגים בקברי המונים.
משרד החוץ הודיע כי ממשלת תאילנד הורתה לצוותי הקבורה לקחת דגימות ד.נ.א, טביעות אצבע ותצלומי פנים מכל ההרוגים בטרם ייקברו בקברי המונים. דבר זה יסייע לצוותי הזיהוי בעבודתם. סמנכ"ל משרד החוץ אמר במסיבת עיתונאים: "מצב הגופות בכי רע. יש חשש כבד להתפרצות מחלות, ולכן יש למהר באיתור הגופות, ואנו נעשה את כל המאמצים לכך".
רשימת השמות:
דנה חזן, רוני שאול, עינת כהן, דרור בן מנחם, שלום חדד, אלישבע מריאן, מיכל חביבה-שאול, מיטל ברנר, פיטוסי ציון, ליאור פלגי, אורן הראל, עידן פינברג, אלעד פרבר, שירה גור, טובה מאייר, נעמה שיינמן, יניב זק, ניר פדידה, רונן דוד, אורטל אתרו, שלום הודיה, גליה משעל, שירה ממן, אורית צבי, אלרון שושן, אופיר רוזין, מתן אלעד, ארז קטרן, שחר חיים אהרון, אריה קפרובסקי, ענבר גוזלן, אוהלי ניני, ארבל בכר, שירי ששון, רוני רוזין, ניר משה אסף, מאיה נשיא, רווית מויאל, אלעד מצר, נטע נט מרור, אורי וויס, כנרת גל, רועי שטרן, יעל גפני, נועה שרף, ארבל אורן, ניר פלד, רונה דניאלי, מירית שאול, עופר ברזילי, מירית גל, מאיה שיבלי, אילן וויס, מור שמעון דידי (מאור), יובל רזניקובי, ינון ושדי, גלי קליין, רחל ברדוגו, יעקוב יניב, אלי אחיטוב, אלעד פרבר, אלעד מאור, אלירון שושן, עידן נהרי, טל רובינשטיין, בת חן יפת, אבישי יריב, מורן פאומי, שירה נירה, סמדר מזוז, יוג'ין נהרי, יניב קריבושה, יונת זנמן, סיגלית יעקובי, רפאל ברדוגו, עמוס גואטה, בנימין שביבו, עומר זאבי, יהודה אליהו, ליטל אשכנזי, אוהד מרציאנו, אייל ערוב, שני גז, רועי רוזנברג, רותם קורן, רותם ריטנר, גנה ניר, דנה אבשלום, נועה כץ, שירי מעוז, שירן גבאי, יוסף עוזיהו, אבנר בן נתן, נועה הרטמן.
יש לציין, כי הרשימה הנ"ל הועברה בטלפון לוויני ויתכן ויש שיבוש קל באיות. למוקד הראל 669 יש גם את מספרי הדרכונים של כל האנשים שזוהו ואפשר לאמת את הפרטים בטלפון המוקד 03-7547991 או 03-7547691.

תאריך:  28/12/2004   |   עודכן:  29/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
בנאומו בכנס השנתי של ענף התקשורת התייחס השר לנושא רשות התקשורת; "מי שטוען שראש אגף התקציבים הוא רק אחד משישה כנראה לא מודע לגודל ההשפעה של תפקיד זה על תקציב המדינה ועל הממשלה"
אלונה קורן
זאת בשל הפחתת הריבית אתמול והתחזקותו של האירו אל מול הדולר בעולם
נועם שרביט
בית המשפט דחה את בקשת המשטרה לקבל לידיה פרוטוקול דיון שהתקיים בחטיבת השיווק של החברה, שעסק במותם של ילדים שטיפסו על עמודי חשמל; הבקשה באה במסגרת חקירת מותה של נדיה דימיטרוב בת ה-10; השופט: הנכונות שהביעו בכירי החברה בחקירתם למסור את הפרוטוקול, "הובעה ע"י מי שאינו משפטן וכמי שמשיח לפי תומו"
הדר פרבר
סדנה חדשה לכותבי שירה בהנחיית אילן שיינפלד תיפתח במוצ"ש 15.1.05 בשעה 20.00, בביתו הפרטי בנווה צדק
נועם שרביט
המלגות יוענקו ביום חמישי הקרוב בטקס בו יופיע הזמר דני ליטני; השנה יוענקו 10 מלגות על סך 5,000 ש"ח כל אחת, לשני סטודנטים ושמונה סטודנטיות, בהם סטודנטית ערביה אחת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il