X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
היחידה בבחינת מותאמת לתוכנית 100 המושגים שהופצה ע"י משרד החינוך; מטרתה - לימוד מוגי יסוד במורשת ובתרבות והרחבת הידע על אישים ואירועים במדינה; לקראת הבחינה ייערך כנס ארצי להטמעת התוכנית בבתי הספר
▪  ▪  ▪

בחינת המיצ"ב לתלמידי כיתות ח' תכלול השנה, לראשונה, יחידה חדשה הבוחנת את ידע התלמידים בתחומי המורשת, הציונות והדמוקרטיה, בהתאם לתוכנית 100 המושגים שהופצה על-ידי מערכת החינוך. בחינת המיצ"ב תתקיים ב-21.3.05.
מטרת תוכנית 100 המושגים היא ללמד מושגי יסוד במורשת ובתרבות של כל מגזר במדינה, ולהרחיב את הידע על אישים ואירועים מרכזיים בחיי העם והארץ. התוכנית נלמדת השנה לראשונה בכיתות ז',ח' בכל המיגזרים.
על-מנת להיערך ליישום התוכנית בבתי הספר ולספק את המידע הדרוש לקראת בחינות המיצ"ב, יזם המטה ליישום דוחות שנהר וקרמניצר כנס ארצי. בכנס ישתתפו מנהלי חטיבות הביניים ומנהלי בתי ספר יסודים בהם כיתות א'-ח'.
הכנס יתמקד בהיבט המעשי של התוכנית: תהליכים, רעיונות ומודלים להטמעתה בבתי הספר. בתי ספר שונים יציגו מודלים בית ספריים להוראת המושגים וארגונים חינוכיים יקיימו סדנאות מגוונות להוראתם על מנת להפכם לחלק מהשפה והתרבות הבית-ספרית.
יו"ר המזכירות הפדגוגית במשרד החינוך, פרופ' יעקב כץ: "החשיבות של היבחנות התלמידים בנושא זה בחינת המיצ"ב תביא להתייחסות רצינית מצד התלמידים והמורים לנושא שעליו מושתתת זכות קיומנו בארץ ישראל. אדם שאינו מכיר את עברו ומורשתו מוותר על זכות הקיום במדינתו".

תאריך:  30/12/2004   |   עודכן:  30/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גל ברגר וסוכנות איי.פי
בית המשפט לביטחון המדינה בסוריה הטיל גזר דין מוות על שניים מהמעורבים בסדרת הפיגועים ברובע אל-מזה בדמשק מלפני שמונה חודשים; ההחלטה אינה ברת ערעור אך טעונה אישור של הנשיא אסד או שר הפנים הסורי
אורלי ממן
בשבוע הבא יבוטל מס הבולים על חוזי משכנתאות, הלוואות, משיכות יתר והסכמי שכירות; מס הבולים המוטל על עסקות אחרות יבוטל במהלך מדורג, שיימשך 3 שנים; ב-1 בינואר 2008 יבוטל מס הבולים באופן מוחלט
אורלי ממן
הבורסה תחל לפרסם ב-1 בפברואר את מדד "ת"א-מעלה" לאחריות חברתית; המדד יכלול מניות של 20 החברות שיובילו בדירוג המלכ"ר "מעלה" הדוגל בהנהגת שינוי חברתי
גל ברגר וסוכנות איי.פי
מחר בחצות יוסר הלוט מעל פסלו של יאסר ערפאת בעיירה קטנה בברזיל; הקהילה היהודית בברזיל מוחה: "זהו עלבון, חייו של האיש מוכתמים בדם ובשחיתות"; הקהילה הפלשתינית: "אנו מרוצים"; ראש העיר מסביר: "הצעד נועד להפגין סולידריות עם הסוגייה הפלשתינית"
קריות באינטרנט
ארגון 'יד לאחים': מסיונרים שהפעילו בקרית ים מערך חלוקה לנזקקים - התנו את החלוקה בהשתתפות באירועי הטפה מיסיונריים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il