X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
"לא נשכח את אלה המבוקשים על-ידי ישראל. הם הגיבורים הנלחמים למען החופש... האסירים בבתי הכלא של הכיבוש הם לא פושעים או רוצחים, אלא לוחמי חופש" - כך אמר אבו מאזן להמונים שקיבלו את פניו ברפיח; בלחץ ההמון הוא נאלץ לצאת מהאולם דרך החלון; דיווח: אבו מאזן נפצע באחת מאצבעות ידו וטופל בחדר צדדי על-ידי רופא
▪  ▪  ▪

יו"ר אש"ף, אבו מאזן, מנמק (שבת, 1.1.04) את פגישותיו הפומביות בימים האחרונים בחברת חמושים פלשתינים - אנשי זכריה זביידי בג'נין והחמושים של עזה, ברצונו להגן עליהם מפני החיסולים של ישראל.
בראיון הבהרה לסוכנות הידיעות AP, מלשכתו בעזה, הוא אומר: "אנו חבים להם את הגנתם מפני חיסולים ו[האיומים] שהם נתונים להם מצד הישראלים". בסוכנות צויין, כי אבו מאזן לא הביע נכונות לפרק את החמושים מנשקם גם לאחר הבחירות בינואר: "החמושים מוכנים להשתלב בחברה אם יובטח להם ביטחונם... להישאר מבוקשים פה ושם - זה לא משהו שמישהו יכול לסבול".
לעת עתה, בישראל עדיין מגלים אדישות/הבנה למסרים שיוצאים מכיוונו של אבו מאזן. "אנו נבחן את מעשיו לאחר הבחירות. אז נראה אם הוא ממשיך בדרך הטרור של ערפאת אם לאו", אמר גורם בעילום שם לסוכנות הידיעות AP. גורם ביטחוני הבקיא בזירה הפלשתינית העריך בשיחה עם Nfc, כי "אבו מאזן סבור שבירושלים ובוושינגטון יגלו סובלנות להתבטאויותיו והתנהגותו, מתוך הבנה לאילוצים המופעלים עליו מן הזירה הפלשתינית". הוא הוסיף: "אבו מאזן מנסה להשיג תמיכה רחבה ככל האפשר לקראת הבחירות ועל כן הוא מטפח את דור האינתיפאדה, השהידים והחמושים - דבר שעשוי לבלום את הביקורת נגדו ברחוב הפלשתיני". נראה, שלא בכדי בחר אבו מאזן להשמיע את דבריו דווקא בעזה, שם הפופולריות שלו אינה בשמיים, בלשון המעטה.
עשרות אלפי פלשתינים באו לקבל את פניו של הראיס הבא של הרשות הפלשתינית ברפיח. המפגינים עטו על שיירתו של אבו מאזן, אשר יצא מרכבו תוך שהוא מנופף ידיו לקול תרועות ההמון. אתר האינטרנט "אילאף" (המקורב לעיתון "אל-חיאת" הלונדוני) דיווח במוצ"ש, כי אבו מאזן נפצע באחת מאצבעות ידו, כאשר דלת הרכב נסגרה עליה בלחץ ההמון. לפי הדיווח, הוא פונה לחדר צדדי וטופל על-ידי רופא. משום כך חל עיכוב של כרבע שעה בנאומו. בסוכנות הידיעות AP דווח, כי האולם בו נאם אבו מאזן היה כה צפוף, עד שבסופו נאלץ לצאת משם דרך החלון.
באולם 'חמדאן א-שאער' במטה אגודת הסהר האדום ברפיח, הוא פרש את משנתו פעם נוספת. "לא נשכח את אלה המבוקשים על-ידי ישראל. הם הגיבורים הנלחמים למען החופש... האסירים בבתי הכלא של הכיבוש הם לא פושעים או רוצחים, אלא לוחמי חופש". הוא שב והדגיש כי הצוואה שהותיר אחריו יאסר ערפאת היא ברורה וידועה והעם הפלשתיני יממש אותה. "אנו יודעים שהדרך לא רצופת ורדים. האויב שלנו הוא קשה עורף ורע מזג. אין לנו מנוס מהקרבת קורבנות ופעילות נמרצת. [עלינו] לחצוב בסלע עד שנשיג את זכויותינו... איש לא יוכל לומר שדרישותינו להקים מדינה פלשתינית שבירתה ירושלים ומציאת פתרון צודק לפליטים על-פי החלטה 194 - חורגות מהזכויות המוקנות לנו". על הדור הצעיר של הפת"ח, דור האינתיפאדה, אמר: "זהו הדור אותו אנו מחנכים להיות הנהגת העתיד שתניף את הדגל, במטרה להשלים את התהלוכה למען השחרור והעצמאות. אם הם לא יהיו אנשי העתיד - אזי אין לנו עתיד".

תאריך:  01/01/2005   |   עודכן:  02/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גל ברגר
לאחר ההתחממות ביחסי ישראל-מצרים הגיע תורה של ירדן; שר החוץ הירדני משמיע היום עמדה מרוככת בעניין האסירים הירדנים הכלואים בישראל: "אנו מצפים לשחרורם למעט כמה מהם ששחרורם יידחה"; עד כה התעקשה ירדן על שחרור כל האסירים הירדנים; ישראל מצדה התנגדה לשחרר ארבעה מהם - 'עם דם על הידיים'
מחלקה ראשונה
האירוע יתקיים ב-7 בינואר; בין המשתתפים: יפה ירקוני, שלמה וישינסקי ועוד; את הערב יחה דן אלמגור
מחלקה ראשונה
בית המשפט החליט כי 88 מיליון הדולר יעברו לבנו של הבעל לשעבר של נערת הפלייבוי; "הרווח" הנקי של ניקול סמית מנישואיה הביזאריים לישיש - 7 מיליון דולר.
מיכאל דבורין
הגיאולוג יבגני דולגינוב מזהיר כי לאור תזוזת הלוחות הטקטוניים מדינות נוספות הנמצאות בסמיכות לקו המשווה בדרום אמריקה ובאפריקה עלולות להיפגע בקרוב מגלי הצונאמי הקטלניים
יואב יצחק
עו"ד ד"ר דיוויד וינר ייצג את זוזיאשווילי - החשוד בתכנון רצח השופט אזר, בבקשתו למשפט חוזר; הועבר לבית החולים במצב אנוש; לשכת עורכי הדין: וינר הינו קורבן נוסף לפרשת רצח השופט אזר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il