X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שר התיירות והשר לביטחון פנים, גדעון עזרא, הגיש למזכיר הממשלה הצעת החלטה, שעיקרה פישוט הליך קבלת אשרה לתיירים המגיעים מרוסיה לישראל; בהצעת ההחלטה מצויין, כי גם השב"כ תומך במהלך
▪  ▪  ▪

שר התיירות והשר לביטחון פנים, גדעון עזרא, הגיש (יום ב', 2.1.05) למזכיר הממשלה, עו"ד ישראל מיימון, הצעת החלטה שעיקרה פישוט הליך קבלת אשרה לתיירים המגיעים מרוסיה לישראל.
על-פי ההצעה החדשה, כל אזרח בעל דרכון רוסי שירצה לבקר בישראל, יוכל להגיש בקשה לאשרת כניסה לישראל באמצעות האינטרנט, על-ידי טופס שיקבע משרד הפנים. לבקשות שיוגשו באמצעות האינטרנט, יישלח האישור באינטרנט או בדואר, בתוך 48 שעות מעת האישור.
השר עזרא טוען, כי גם השב"כ תומך בפישוט ההליכים לקבלת אשרות תייר מרוסיה, ומתריע כי תורים ארוכים של מבקשי האשרות מחוץ לשגרירות ישראל במוסקבה - עלולים להוות מטרה לפעילות חבלנית עויינת.
לדבריו, השיטה הנהוגה היום מקשה על תיירים פוטנציאלים רבים לקבל אשרות כניסה לישראל, משום שמתן הוויזות לתיירים נעשית רק בשגרירות ישראל במוסקבה, מה שגורם לתורים ארוכים וטרטור האזרחים שנאלצים לנסוע מרחקים לקבלת הויזה. בנוסף, תהליך קבלת האשרה הארוך, המייגע והכרוך בהוצאות, גורם לסירבול ביורוקרטי, ובמקביל לירידה במספר התיירים מרוסיה לישראל.
מנתוני משרד התיירות עולה, כי בשנת 2000 ביקרו בישראל 95 אלף תיירים מרוסיה, שתרומתם לתמ"ג [תוצר מקומי גולמי] הסתכמה בכ-190 מיליון דולר. בשנת 2002 חלה ירידה במספר התיירים מרוסיה ומספרם הסתכם בכ-37 אלף בלבד. בשנת 2004 חלה התאוששות בתנועת התיירות מרוסיה [כ-52 אלף איש הגיעו מינואר עד חודש נובמבר].
בהצעת ההחלטה נאמר, כי המדינות הקרובות אלינו, כטורקיה וקפריסין, שאינן דורשות הנפקות ויזה מראש לתיירים מרוסיה, נהנות מגידול משמעותי בתיירות מרוסיה.

תאריך:  02/01/2005   |   עודכן:  02/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
מדובר בסדרה המציגה ביוגרפיות של סופרים ומשוררים, המהווים את עמודי התווך של הספרות העברית המודרנית
אלונה קורן
את התשואות הגבוהות ביותר השיגו אלאדין, קריקס וגיוון אימג'ינג
הדר פרבר
ראש הממשלה הזמני בעירק קורא למדינות השכנות שלא לשתף פעולה עם גורמים אשר חודרים לעירק כדי לחבל בבחירות; "עירק אינה מדינה חלשה, היא עוברת תקופה קשה, אך יכולה להשיב בדרך חזקה אם צריך; לדבריו, "לסבלנות יש גבולות, והיא מתחילה להיגמר"
מיכאל דבורין
כך קובע דוח מיוחד שמפרסם משרד רואי החשבון ברלב ושות', המתמחה בביקורת חקירתיות; זוהי ירידה של 27% יחסית לשנה הקודמת; הדוח מציין לחיוב את המשך המגמה של טיפול רציני מצד גופים ממלכתיים בתופעת הונאות הענק
נועם שרביט ואיי.פי.
על-פי הסקר, ד"ר מוסטפא ברגותי זוכה ל-22% תמיכה, ואילו יתר חמשת המועמדים גם יחד זוכים רק ל-5%; תנועתו של אבו מאזן - הפת"ח - זוכה ל-41% תמיכה בסקר, לעומת 20% תמיכה בתנועת החמאס; האם השתלם החיבוק עם החמושים מהפת"ח?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il