X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אולמרט: הדבר עלול לפגוע בחברת הכבלים, שרק לאחרונה נכנסה לשוק הטלפוניה הנייחת הפנים-ארצית; בזק בתגובה: החלטת משרד התקשורת עלולה לפגוע אנושות ב'יס' ואף לפגוע בהפרטת בזק; בזק מתכוונת לפנות לערכאות נגד החלטת המשרד
▪  ▪  ▪

שר התקשורת, אהוד אולמרט, הודיע היום (א', 2.1.05) למנכ"ל חברת בזק, אמנון דיק, על החלטתו בנושא הזרמות הכספים של בזק לחברת הטלוויזיה בלווין 'יס' (YES).
במכתבו ציין אולמרט כי לאחר קיום השימוע וקבלת תוצאות בדיקת הצוות המקצועי של משרד התקשורת בשיתוף עם משרד האוצר - הגיע השר לכלל החלטה כי:
- סכום ההזרמה עד סוף שנת 2005 יוגבל ל-350 מיליון ש"ח (מתוכם כבר הוזרמו 195 מיליון ש"ח). יתרת הסכום (155 מיליון ש"ח) תוזרם בכל רבעון ורבעון בחלקים שווים.
- חלקה של בזק ביתרת הסכום לא יעלה על 55% וחלקם של בעלי המניות האחרים בחברת 'יס' וכן של הבנקים או גופים מוסדיים לא יפחת מ-45%.
לדברי אולמרט, המשך הזרמה בלתי מוגבלת מחברת בזק ל'יס' עלולה לפגוע באופן משמעותי בתחרות, שרק עכשיו החלה בתחום הטלפוניה הפנים ארצית, עם כניסת חברת 'הוט-טלקום' (שבבעלות חברת הכבלים HOT) לשוק.
תגובת בזק:
מחברת בזק נמסר בתגובה: "החלטת משרד התקשורת עלולה לפגוע אנושות ב'יס' ועלולה אף לפגוע בתהליך הפרטת בזק. בזק תעשה ככל יכולתה על מנת להזרים כספים ל'יס' - כדי שזו תוכל לעמוד בתוכניתה העסקית".
בזק הודיעה כי בכוונתה לפנות לערכאות נגד החלטת המשרד. "פקידי משרד התקשורת נוהגים בחוסר מידתיות וחוסר שיקול דעת, כאשר בשם התחרות, כביכול, בטלפוניה הנייחת, הם פוגעים ב'יס' פגיעה ממשית וקשה.
"לגישתנו, כפי שגם דיווחנו בדו"חות הרבעון השלישי, אין למשרד סמכות חוקית להגביל את בזק בנושא זה. לא נותרה לנו שום ברירה אלא לפנות לערכאות וכך בכוונתנו לעשות".
בזק אומרת בהודעתה כי בתשקיף החברה שפורסם היתה התייחסות מפורטת לתוכניותיה של בזק ב'יס' - ולא נתקבלה שום הערה ממשרד התקשורת בעקבות זאת. בזק אומרת כי מתוך רצון למצוא פתרון פרגמטי ובהבנה, היא הסכימה לקיים הידברות בנושא עם משרד התקשורת, מבלי לפגוע בעמדתה המשפטית לעניין חוסר הסמכות.
"בזק פועלת כבעלים אחראי. אין בכוונתנו להפקיר את 'יס'. ההזרמות נועדו כדי להעמיד את 'יס' על רגליים איתנות. אין לנושא זה שום קשר לאמביציה של פקידי המשרד לתחרות בטלפוניה הנייחת. נושא התחרות כביכול, פשוט מעביר את פקידי המשרד על דעתם, עד כדי מעשים נטולי היגיון והפוגעים פגיעה קשה ב'יס' – מקום שאולי כלל לא התכוונו לפגוע בו", תגובת בזק.
מנכ"ל בזק אמנון דיק כינס היום התייעצות דחופה של כל הגורמים המקצועיים בבזק וב'יס' על מנת לדון בנושא.

תאריך:  02/01/2005   |   עודכן:  02/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גל ברגר
מג'די אל-ערביד טוען כי נפגע אמש מירי חיילי צה"ל; דובר צה"ל בתגובה: הנושא בבדיקה; הוא אושפז תחילה בבית חולים בעזה והועבר לבית החולים סורוקה; מצבו מוגדר כעת קל עד בינוני
רנית נחום-הלוי
שר התיירות והשר לביטחון פנים, גדעון עזרא, הגיש למזכיר הממשלה הצעת החלטה, שעיקרה פישוט הליך קבלת אשרה לתיירים המגיעים מרוסיה לישראל; בהצעת ההחלטה מצויין, כי גם השב"כ תומך במהלך
הדר פרבר
מדובר בסדרה המציגה ביוגרפיות של סופרים ומשוררים, המהווים את עמודי התווך של הספרות העברית המודרנית
אלונה קורן
את התשואות הגבוהות ביותר השיגו אלאדין, קריקס וגיוון אימג'ינג
הדר פרבר
ראש הממשלה הזמני בעירק קורא למדינות השכנות שלא לשתף פעולה עם גורמים אשר חודרים לעירק כדי לחבל בבחירות; "עירק אינה מדינה חלשה, היא עוברת תקופה קשה, אך יכולה להשיב בדרך חזקה אם צריך; לדבריו, "לסבלנות יש גבולות, והיא מתחילה להיגמר"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il