X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שתי הנשים שגופותיהן נפלטו אמש בחוף אשכול הן אם ובתה - ריטה (68) וגאולה (44) קורנבלום, תושבות העיר יוצאות חבר המדינות, שהתאבדו יחד; אחיה התאום של גאולה הגיע היום למשטרה וזיהה את השתיים; הן הותירו לו מכתב בו כתבו שהן מקוות שהוא "יצליח בחיים ויסתדר"
▪  ▪  ▪

נפתרה התעלומה: במכון הלאומי לרפואה משפטית באבו כביר זוהו היום (ב', 3.1.05) גופותיהן של שתי הנשים, שנפלטו אמש מהים אל חוף אשכול שבאשדוד. מדובר באם ובתה - ריטה (68) וגאולה (44) קורנבלום, תושבות העיר שהתאבדו יחד.
זיהוי הגופות התאפשר לאחר שבצהריים הגיע למשטרת אשדוד אחיה התאום של גאולה, ואמר כי הוא חושש שהגופות שנפלטו מהים הן של אימו ואחותו. הוא סיפר, כי השתיים עזבו את הבית במוצאי השבת האחרונה, מבלי שהבחין בהן, כשהן מותירות מכתב פרידה, בו נאמר שהן מקוות שהוא "יצליח בחיים ויסתדר". בנוסף, כך סיפר, הן השאירו לו מקרר מלא אוכל וכסף לשכר דירה. האם ושני ילדיה עלו לפני שנים מחבר המדינות, והמשפחה טופלה לאחרונה על-ידי גורמי הרווחה והשירותים לבריאות הנפש.
חיילים מחיל הים מוצאים את הגופות
כזכור, סמוך לשעה 15:45 אמש, דיווחו חיילים מחיל הים למשטרת אשדוד ותחנת מד"א בעיר, על גופות שתי נשים שנפלטו מהים אל החוף. צוות נט"ן של מד"א שהגיע למקום מצא שתי נשים קשורות זו לזו בידיים, ללא רוח חיים, כאשר על האישה המבוגרת ניכרו סימני חבלה באזור הראש. על הגופות לא נמצאו כל סימני זיהוי.
הגופות הועברו למכון הלאומי לרפואה משפטית באבו כביר, שם נותחו כדי לקבוע את סיבת המוות. על-פי הערכה ראשונית, סימני החבלה שנמצאו על האישה המבוגרת, נגרמו כתוצאה מהמכות בסלעים שעל שובר הגלים בחוף. ניתוח הגופה אישש הערכה ראשונית זו.
"כל כיווני החקירה נבדקים"
סגן מפקד משטרת אשדוד, רב-פקד חיים בובליל, סיפר: "כשמשינו את הגופות מהחוף, הבחנו שהן כבולות יד אל יד בסרט של בד. המקום בחוף הוא השפך של זרמי חברת החשמל, הים שם מאוד סוער ויש שם מזח וסלעים, שמההתרשמות הראשונית שלנו, החבלה בראשה של האישה המבוגרת נגרם כתוצאה מהחבלה בסלעים".
"בבדיקה ראשונית שנעשתה", הוסיף, "לא התקבל שום דיווח על נעדרות שעונות לתיאור של השתיים". לדבריו, "ההערכה המרכזית היא כזו, שיש גם כיוון של התאבדות, גם הכיוון הפח"עי נבדק וגם הכיוון הפלילי נבדק. הכל נבדק".
רפ"ק בובליל ציין, כי "יכול להיות שזו אם ובתה, לפי מאפייני הלבוש. יכול להיות מדובר בקרובי משפחה, אולי זו אישה מבוגרת שמשגיחה על אישה צעירה".
במשטרה מעריכים, שכבר בשעות הקרובות ידווחו קרובי המשפחה של השתיים יבחינו בהיעדרותן וידווחו על-כך, דיווח שיביא לזיהוי מיידי של הגופות. וכך אכן נפתרה התעלומה, בסופו של דבר.

תאריך:  02/01/2005   |   עודכן:  03/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גל ברגר
אורי אבנרי, ראש תנועת 'גוש שלום', מתייחס הערב לראשונה למראות של אבו מאזן בחברת חמושים בימים האחרונים: "אני מכיר אותו 30 שנה. החמושים הם התנועה שלו. אין בכך שום דבר חדש"; על הביקורת של פאוול: "הוא אידיוט"; אבו מאזן קורא להפסקת ירי הקסאם
אורלי ממן
כך הודיע משרד התמ"ת בקשר ליישום הוראת הממשלה על תשלום שכר מינימום של 5,000 ש"ח לחודש לעובד זר; 51 תעסיקים עתרו לבג"צ בגין החלטה זו ויהיו פטורים לפי שעה מתחולתה
נועם שרביט
יובא למנוחות בשעה 13:00 (יום ב') בבית העלמין בחיפה; במכתב ההתאבדות האשים את פרקליט המדינה ופרקליטות מחוז ת"א על שהשתמשו בו; מזוז: לא יכולנו לשתפו בפרטי החקירה, לא פקפקנו במקצועיותו ובתום-ליבו
אורלי ממן
בשנה שחלפה טופלו כ-116 בקשות מיזוג, מתוכן אושרו 102 מיזוגים ו-11 מיזוגים אושרו בתנאים; לראשונה זה שנים רבות, לא התנגד הממונה למתן אישור מיזוג באף לא אחד מהמקרים שהוגשו להכרעתו
אלונה קורן
אולמרט: הדבר עלול לפגוע בחברת הכבלים, שרק לאחרונה נכנסה לשוק הטלפוניה הנייחת הפנים-ארצית; בזק בתגובה: החלטת משרד התקשורת עלולה לפגוע אנושות ב'יס' ואף לפגוע בהפרטת בזק; בזק מתכוונת לפנות לערכאות נגד החלטת המשרד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il