X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הקצב, הטכנולוגיה, הצבעים, המהירות וכל הכישרונות שמאחורי משחקי המחשב המובילים בעולם מגיעים לטלוויזיה; מבית היוצר של MTV
▪  ▪  ▪

ערוץ GAME ONE עולה לאוויר ביום ג' (18.1.05), בהפקת ענני תקשורת. הערוץ ישודר רק ב-yes באפיק 26 וישודר במשך 24 שעות ביממה. הקצב, הטכנולוגיה, הצבעים, המהירות וכל הכישרונות שמאחורי משחקי המחשב המובילים בעולם מגיעים אלינו לטלוויזיה.
הערוץ פונה לחובבי משחקי המחשב בכל הרמות ויעסוק בכל סוגי המשחקים הקיימים בעולם. ב-yes מוסרים, כי בערוץ יושמו דגשים על משחקים מז'אנר הפעולה - משחקי יריות, מכות, מרוצים וז'אנר הספורט - פיפ"א NBA ועוד.
GAME ONE ישדר תוכניות שמתאימות ל-5 אוכלוסיות של שחקנים:
שחקני מחשב PC, שחקני קונסולות (פלי סטיישן, XBOX), שחקני רשת, שחקני סלולר ועוד. הערוץ ישדר תכני רכש משני המקורות החשובים בעולם המשחקים: G4 האמריקני ו-gamer הבריטי. כמו-כן, יהיו בערוץ הפקות מקור רוויות בהומור ופנטזיה שיביאו לידי ביטוי את השוק הישראלי.
על-פי נתונים שנמסרו מ-Yes בישראל מעל 400,000 איש המגדירים עצמם כחובבי משחקי מחשב, וחלקם אף מגדירים עצמם כגיימרים לכל דבר. עד היום קהל היעד הזה לא קיבל מענה לצורכיהם ולכן נולד צורך אמיתי לשדר את הערוץ.
השידורים בערוץ יכירו לצופים את המשחקים והעולם שמאחוריהם, את האנשים ששולטים בתעשיה וכמובן את האופן שבו מיוצרים המשחקים.
GAME ONE הוקם על-ידי חברת אטארי, נרכש על-ידי חברת MTV וקיים בצרפת למעלה מ-8 שנים, שם הוא מדורג במקום הרביעי (מקדים את יורוספורט ו-MTV) בקרב הצופים. קהל היעד של Game One נע בין גילאי 12 - 30. הערוץ פונה בעיקר למסה הרחבה שכוללת גיימרים בינוניים ומטה, אך עם זאת, יהיו גם תוכניות שיתאימו לגיימרים כבדים.
במהלך חודש השידורים הראשון הערוץ יפתח לכל לקוחות yes ללא תשלום.
מגוון מהתוכניות בערוץ GAME ONE
בליסטר
התוכנית שמקיפה את כל עולם משחקי האקשן, היריות (shooters) המרוצים ההרפתקאות והפעולה. את התוכנית מנחה ביל סינדלר. במסגרת התוכנית יוצגו המשחקים החדשים ביותר בתחום, וגם יוצגו אסטרטגיות משחק, תחקירים מאחורי הקלעים של תעשיית האקשן, ביקורות על משחקים חדשים ועוד הרבה אקשן...
סינמטק
בתקופה שבה תעשיית המשחקים פורצת את הגבולות ומתמזגת עם עולם הקולנוע, סינמטק מהווה את העדות הראשית. בכל פרק יוצגו קטעי אנימציה מדהימים, שנדמה כאילו יצאו ממש עכשיו מבית היוצר של דיסני או פיקסר, והם יציגו את סיפורי הפתיחה של המשחקים החמים ביותר, לראות ולא להאמין.
סווט
האם ידעתם שעוד הרבה לפני שיצא פרו אבולשן או פיפ"א כבר היה המשחק קיים בצורה פרמיטיבית יותר. זה נשמע אולי מדע בדיוני אבל פעם שיחקו כדורגל באמצעות כדור ושחקנים על דשא אמיתי... במגזין הזה יוכלו חובבי ז'אנר המשחקים המגזין ללמוד את כל הסודות שמאחרי הקלעים של תעשיית המשחקים הללו. איך מייצרים את המהלכים הכל כך ריאליסטיים, ועוד יותר חשוב מכך: איך מנצחים בהם.
יום הדין
כשיש כל-כך הרבה משחקים חדשים על המדף, אתם צריכים מומחים שיעזרו לכם להחליט במה שווה להשקיע את הזמן ובמה לא. למזלכם ויקטור לוקאס וטומי טלריקו, מענקי עולם הגיימיניג בארה"ב יעניקו ציונים למשחקים הכי חדשים שיצאו לשוק.
צ'יט
כשמה כן היא, התוכנית שנועדה לסייע לגיימרים שמחפשים לעצמם חיים קלים. בתוכנית יוצגו הצ'יטים הרלוונטיים לכל המשחקים החדשים, אך לא רק.. בין השאר יעסקו בתוכנית הזו באסטרטגיות משחק שיעזרו לגיימרים לנצח ביושר.
שומרי המסך
מגזין רשת שעוסק בכל מה שקשור באינטרנט לרבות משחקי הרשת. התוכנית מציעה פתרונות ועזרה לגיימרים (ניתן לפנות לאתר של התוכנית לשאול שאלות בכל התחומים ובכל רמות ההתמקצעות).

תאריך:  03/01/2005   |   עודכן:  03/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
נשים שקיבלו טיפול באקופונטורה במהלך הצירים דיווחו על הקלה בכאב וביקשו פחות תרופות לשיכוך כאבים מאשר נשים אחרות; מחקרים שונים גילו כי אקופונטורה יכולה לסייע בטיפול בכאבי גב, כאבי שיניים חריפים וכאבי ראש חוזרים ונשנים
מחלקה ראשונה
עונה רביעית לפרויקט המשותף לקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה, טלעד ופסטיבל הקולנוע ירושלים יוצאת לדרך
שוש מיימון
נכון שהטרראם של חנוכה כבר הסתיים אבל עד סוף ינואר אפשר להינות מהפסטיגל הצבעוני
גל ברגר
חיילי חרוב, נח"ל וצנחנים ו-230 שוטרים הגיעו הבוקר לגבעת הלהבה הסמוכה ליישוב יצהר, במטרה לפנות שני קרוואנים ריקים, שנטען כי הוצבו במקום באופן בלתי-חוקי; חייל ירה באוויר כדי להבריח מתנחלת שהתפרעה; כמה עשרות מתנחלים החלו ליידות אבנים; 15 מתנחלים נעצרו, בהם שני קטינים
נועם שרביט
חברה שוויצרית, המתמחה בהקמת מגרשי גולף ברחבי אירופה, מעוניינת להקים מגרש ביישוב שבצפון הנגב; מדובר בקבוצה של יהודים שוויצרים, הנוהגת מזה כמה שנים לתרום למטרות רווחה בקבוצות אוכלוסיה שונות ברחבי ישראל; היזמים יבקרו ביישוב עוד החודש; על-פי התוכניות, כרי הדשא יושקו במים מטוהרים ובמים מליחים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il