X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הארבעה הם תושבי נתניה, רעננה, כפר סבא ואחד המושבים באזור השרון, בגילאי 20 עד 50, שאינם מכירים זה את זה; חשודים כי נכנסו לאתרים בתשלום ששרתיהם ממוקמים בארה"ב, והורידו סרטים ותמונות בהם מצולמים בני 3 ו-4 מקיימים יחסי מין עם מבוגרים; המשטרה: נבדוק אם הם קשורים לעבירות מין שבוצעו לאחרונה
▪  ▪  ▪

משטרת מחוז המרכז עצרה הבוקר (ב', 3.1.05) ארבעה גברים תושבי אזור השרון, בחשד שהחזיקו בביתם חומר פדופיליה רב, אותו נהגו להוריד מאתרי אינטרנט בתשלום. המעצרים נערכו כחלק ממבצע בינלאומי של מאבק בפדופיליה, בו השתתפו כמה מדינות.
המשטרה חושדת, כי הארבעה גלשו באתרי פדופיליה בינלאומיים, שהכניסה אליהם כרוכה בתשלום, והורידו למחשביהם סרטים ותמונות בהם מצולמים ילדים וילדות כבני 3 ו-4, כשהם מקיימים יחסי מין עם מבוגרים. בחיפוש בבתיהם, נלקחו מאות דיסקים צרובים וכן נתפסו המחשבים הביתיים שלהם. אצל אחד החשודים נתפסו יותר מ-700 דיסקים צרובים, ובהם סרטי פורנו בהשתתפות ילדים כבני ארבע.
המשטרה תבדוק האם העצורים קשורים לעבירות מין
מחקירה ראשונית של המשטרה עולה, כי ארבעת העצורים, תושבי נתניה, רעננה, כפר סבא ואחד המושבים באזור השרון, בגילאי 20 עד 50, אינם מכירים זה את זה. בתום חקירתם, יובאו הארבעה - כולם או חלקם - להארכת מעצר בבית משפט השלום ברמלה.
הארבעה חשודים בהחזקת חומר תועבה ובשותפות לדבר עבירה, עבירות שהעונש המירבי בגינן הוא שנת מאסר אחת. במשטרה אומרים, כי צפויים מעצרים נוספים וכי בכוונתם לבדוק אם האם העצורים קשורים לעבירות מין שבוצעו באחרונה.
"המידע הגיע מארה"ב"
ראש יחידת הונאה במשטרת מחוז המרכז, רב-פקד איציק אברהם, אמר הבוקר ב'קול ישראל' כי "זו הפעם הראשונה שהמשטרה עוצרת חשודים על-רקע זה, וכנראה שזה יסתיים לא רק במעצר, אלא גם בכליאה והארכת מעצר בבית המשפט". לדבריו, המעצרים בוצעו "במסגרת מאבק בינלאומי בעבירות של פשיעת אינטרנט בכלל, ועברייני מין ופדופיליה בפרט".
"על-פי מידע שהגיע לידינו", סיפר רפ"ק אברהם, "פשטנו הבוקר על ארבעה בתים באזור השרון, ובחיפוש בבתי החשודים נתפסו בחלקם מאות תקליטורים שכנראה מכילים חומר פורנוגרפי של קטינים. הם נמצאים כרגע בשלבים ראשונים של חקירה, בסופה יוחלט מי יילך להארכת מעצר ומי ישוחרר בתנאים מגבילים".
ראש יחידת ההונאה הוסיף, כי "החומר הועבר אלינו בצורה מסודרת על-ידי חוקרים מארה"ב. אנחנו יודעים על רשימה ארוכה של שמות ושל חשודים. אני לא יודע מה נעשה בעבר, אבל כרגע הוחלט לבצע את המעצר שלהם. בעבר חקרו עברייני מין כאלה ואחרים או גולשים לאתרים כאלה, אבל לא על-ידי רשימה ארוכה וממוקדת".
"לא נעצור מי שנכנס לאתרים אלה בטעות
לדבריו, "יש למשטרה בארץ ובארה"ב יכולות לעלות על כאלה שגולשים לאתרי פדופיליה... מי שגולש, נותן את הדלק למנוע [הכוונה לאתר האינטרנט; נ.ש.], ובלעדיהם התחנה היתה נסגרת... כמו שאם לא היו צרכני סמים, אז לא היו סוחרים ויבואני סמים".
רפ"ק אברהם הדגיש, כי המשטרה לא תעצור אנשים שגלשו בטעות לאתרי פדופיליה. "במקרה כאן, הכניסה היא בתשלום ולכן הם לא יוכלו לבוא ולומר שגלשו לשם בטעות, כי ידוע שזה אתר פדופיליה. כמובן שהמשטרה לא תפתח תיק פלילי למי שגלש בטעות לאתר פדופיליה".

תאריך:  03/01/2005   |   עודכן:  03/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גל ברגר
תת-אלוף זכאי הודח מצה"ל בגין קשר עם עיתונאים; אך חלוץ, אלוף וסגן הרמטכ"ל, יכול להרשות לעצמו להתראיין לכלי תקשורת בגלוי ובאופן שמפר בעליל את פקודות הצבא; הראיון שהעניק אמש ל-Nrg-מעריב נערך בלא אישור דובר צה"ל; גורמי צבא ל-Nfc: נבדק אם ידע כי מדובר בעיתונאי או בראיון
רנית נחום-הלוי
כך הכריעה היום ועדת החינוך של הכנסת; יו"ר הקואליציה, ח"כ גדעון סער גייס קולות רבים של חברי כנסת מהליכוד שהצביעו בעד המשך פיטום האווזים, זאת בהמשך לבקשת שר החקלאות; ח"כ אורי אריאל בתגובה: זו אכזריות לשמה
הדר פרבר
הקצב, הטכנולוגיה, הצבעים, המהירות וכל הכישרונות שמאחורי משחקי המחשב המובילים בעולם מגיעים לטלוויזיה; מבית היוצר של MTV
יפעת גדות
נשים שקיבלו טיפול באקופונטורה במהלך הצירים דיווחו על הקלה בכאב וביקשו פחות תרופות לשיכוך כאבים מאשר נשים אחרות; מחקרים שונים גילו כי אקופונטורה יכולה לסייע בטיפול בכאבי גב, כאבי שיניים חריפים וכאבי ראש חוזרים ונשנים
מחלקה ראשונה
עונה רביעית לפרויקט המשותף לקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה, טלעד ופסטיבל הקולנוע ירושלים יוצאת לדרך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il