X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
משיק עונת שידורים חדשה הכוללת הפקות מקור לצד תוכניות הרכש המובילות בעולם
▪  ▪  ▪

ערוץ בייבי של Yes יתחיל ביום א',23 לינואר, עונת שידורים חדשה הכוללת הפקות מקור לצד תוכניות הרכש המיועדות לתינוקות בגילאים 0-3.
יהודה טלית, יו"ר 'טלית תקשורת', מפיקת ובעלת הערוץ, מסרה כי "הערוץ עולה בעונה שלישית, והולך ומשתבח מפעם לפעם כתוצאה מקבלת החלטות נכונה, ויישום דעת המומחים בשידור תוכניות ועשיית סדרות מקור, העוזרות להעשיר את התינוק ותורמות רבות להתפתחותו".
לדברי רון אייזיק, מנהל התוכן של הערוץ, "ערוץ בייבי מטפח חבורת יוצרים ישראלים, המתמחה בהפקות איכות לגילאי 0-3 וניתן להיווכח בכך בסדרות המקור החדשות".
סדרות מקור
התזמורת הקטנה: פיל אנימציה - סדרת אנימציה מוסיקלית. בכל פרק ביקור בארץ אחרת עם סגנון מוזיקלי הייחודי לה. ארבעת חברי התזמורת הקטנה - פסנתר, תוף קלרינט וקונטרבס, נוחתים בכל פרק במקום אחר בעולם, שם הם פוגשים כלי נוסף, לומדים על תכונותיו ועל המקום ממנו הוא בא ויחד הם מנגנים מוסיקה טובה. הסדרה בת 15 פרקים.
כדורונים: פיל אנימציה - סדרת אנימציה תלת ממד על חמישה כדורים בני שנתיים במגרש משחקים. בכל פרק מגלים הכדורים שלנו הפתעה אחרת שנוחתת בגן, ומנסים יחד עם הצופים להבין מזה? ומה אפשר לעשות עם זה. בסדרה 15 פרקים.
חלומות: אולפני הבירה JCS - שידורי הלילה של הערוץ בעונה חדשה, מסייעים לתינוק להירדם באמצעות ויז'ואלים, אקווריומים, משחקי צורות וצבע, מוביילים, לופים של אנימציה בכיכוב דמויות הערוץ ועוד והכל על רקע מוסיקת לילה מרגיעה בעיבודו של ירון בכר.
בייבי שף - ac pictures - בבית היוצר של ערוץ בייבי ו-"ac pictures" מתבשלת לה תוכנית בישול לקטנטנים. בסדרה, "שפי השף" הוא השף עם השפם הכי מפורסם בעולם. ה"קומקומית" היא הסו שף המדהימה שלו, ויחד הם "מזמינים את כל ה"בייבי שפים" החמודים להכין איתם מתכונים מיוחדים שילדים אוהבים. בעזרת סדרה ססגונית זו אשר תשודר בקרוב בערוץ בייבי, ירכשו הבייבי שפים ידע ראשוני בהכנת מתכונים פשוטים וטעימים. השפים הקטנטנים יכינו בעזרת אמא או אבא עוגיות סבתא, כריך פרצוף, ג'לי פירות, מלפפון סירה ועוד.
התוכנית הופקה בליווי וייעוץ מקצועי מפורום מקצועי שכלל: פסיכולוגים, תזונאים ורופאי ילדים ממרכז רפואי לילדים - דנה. התוכנית בת 15 פרקים.
סדרות רכש
ברייני בייבי (Brainy Baby) - מתוך ספריית הקלטות עטורת השבחים והפרסים של Brainy Baby, שפותחה במיוחד עבור תינוקות ופעוטות. הסדרה המבדרת והמהנה מסייעת לפיתוח ההתפתחות הקוגניטיבית אצל התינוקות, על-ידי גירוי שני צידי המוח, ולרכישת כלים ללמידה, והכל בליווי מוסיקה קלאסית. הסדרה בת 32 פרקים.
ברונו (Bruno) - סדרת אנימציה בדיבוב המיוחד של אלכס אנסקי. ברונו הוא קוף עליז ושובב אשר באמצעות הומור ופעילויות מאתגר את התינוקות והפעוטות ללמוד באמצעות גילוי, על עולם הצבעים, המספרים, התנועה וכד'. ברונו מלווה בילדים אמיתיים, המשתובבים בחוויית הגילוי בדיוק כמוהו.
50 פרקים, אורכו של כל פרק דקה.
בייבי ג'ניוס - The Baby Genius Company - סדרת הקלטות עטורת הפרסים אשר בעזרת דמויות מצוירות חביבות מציגה בפני התינוקות את עולם בעלי החיים, עונות השנה, צבעים, צורות ועוד. הכל לרקע יצירות קלאסיות מוכרות.

תאריך:  04/01/2005   |   עודכן:  04/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
כך אמר נשיא אוניברסיטת בר אילן בראיון לרדיו קול ישראל; הוסיף: חייל המסרב פקודה צריך לדעת כי הוא מוקיע עצמו מן הכלל הציוני
מיכאל דבורין
המדובר בהצעת חוק חדשה שהגיש יו"ר ההסתדרות בעקבות סירובה של הנהלת "מטרודן" להיענות לדרישת הנהגים השובתים בבאר שבע מזה חודש ימים, לנהל עמם מו"מ על הסכם קיבוצי; תושבי באר שבע ממשיכים בינתיים לסבול
מחלקה ראשונה
כשאביב גפן שובר את הגיטרות (בכוונה) על הבמה הוא לא לוקח סיכון כי הן מגיעות לידיו הרחומות של יעקב אלגרנתי שהחליט להקים את בית הספר הראשון לבניית גיטרות בישראל
גל ברגר
ב-10 הימים האחרונים הצליח אבו מאזן להפתיע לא מעט חוגים בישראל; שורה של התבטאויות מיליטנטיות וקיצוניות נגד ישראל העלו נשכחות מימי ערפאת; מערכת Nfc מגישה לגולשים מבחר התבטאויות אחרונות של אבו מאזן לרבות הלגלוג לשר החוץ: "מה הוא רוצה שאומר כדי שלא אאכזב אותו"
יפעת גדות
תספק 100 טון ריבה, 250 טון ירקות קפואים, 70 טון רצועות פלפל ו-15 טון קצפות של ריצ'; שווי המכרזים כ-8 מיליון שקל; מנכ"ל ויטה פרי גליל: "בעקבות התחממות היחסים עם הרשות הפלשתינית גדל היקף ההזמנות של החברה לאזורי יהודה ושומרון בכ-300%
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il