X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך טוען מזכ"ל האיחוד החקלאי, דודו קוכמן, שקורא היום לשר התמ"ת, אהוד אולמרט, לקרוא את פקידי המינהל לסדר ולחייב אותם למלא החלטות המועצה כלשונן ולא לעשות דין לעצמם
▪  ▪  ▪

"פקידי מינהל מקרקעי ישראל והנהלתה פועלים באופן עצמאי בניגוד להחלטות מועצת מקרקעי ישראל הממונה עליהם", כך אומר היום (5.1.05) מזכ"ל האיחוד החקלאי, דודו קוכמן.
קוכמן טוען כי המצב בשנים האחרונות הגיע לכלל אבסורד שבו מועצת מקרקעי ישראל מתכנסת ומקבלת החלטות שונות ולאחר מכן הפקידים מחליטים מה הם מבצעים ומה לא. לטענתו, "העצמאות שהפקידים נוטלים לעצמם שמה את המועצה, בראשותו של השר אהוד אולמרט, ללעג ולקלס".
קוכמן מציין שתי דוגמאות בהן בהן לטענתו פעלו פקידי המנהל בניגוד להחלטות המועצה. לדבריו, לפני כשנתיים החליטה הנהלת המינהל להקפיא את איוש הנחלות הפנויות במושבים ובכפרים השיתופיים. הקפאה זו, כך לטענתו, נעשתה בניגוד להחלטה קודמת של מועצת מקרקעי ישראל ומבלי שהנושא הובא כלל לדיון במועצה.
לטענתו, עד היום, למרות שחלפו כשנתיים ממועד ההקפאה, לא חודש איוש הנחלות בכל חלקי הארץ. "הדבר גורם נזק אדיר למפעל ההתיישבות ופועל בסתירה מוחלטת לרצון המדינה לעודד התיישבות בפריפרייה", טוען קוכמן.
מקרה אחר אותו מונה קוכמן נוגע להחלטה 823 של מועצת המנהל המאפשרת לחוכרים לחתום על חוזה של חכירה לדורות. החכירה לדורות אמורה להחליף את החוזה הזמני שנוצר עוד מהקמת מדינת ישראל, בידיעה ובמטרה להחליפו בחוזה ארוך טווח.
לטענת קוכמן, "אף שחלפו מספר שנים ממועד קבלתה של החלטה מספר 823 היא לא יצאה לפועל". הוא מוסיף וטוען, כי המועצה התכנסה שוב וקיבלה את החלטה 970 שבה הובעה ביקורת על הפקידות שלא ביצעה את ההחלטה הקודמת. זאת ועוד, לטענתו עשרות ישובים פנו למינהל וביקשו לחתום עימם על החוזה אולם דבר לא נעשה, מאחר "ולפקידי המינהל יש סדרי עדיפויות פרטיים".
הוא מציין, כי רק לאחרונה התקבלו טיוטות לחוזים המיוחלים, אך לטענתו פקידי מנהל מקרקעי ישראל מודים שאינם ערוכים לבצע את החלטות המועצה על אף השנים שחלפו.
"לא יתכן שהפקידות תיטול לעצמה חופש לפעול בניגוד להחלטות המועצה", סיכם קוכמן, שקרא לשר התמ"ת אולמרט "לקרוא את אנשי מינהל מקרקעי ישראל לסדר ולחייב אותם למלא אחר החלטות המועצה ככתבן וכלשונן בלוח זמנים סביר".

תאריך:  05/01/2005   |   עודכן:  05/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נועם שרביט
כך טוענת התנועה לאיכות השלטון; מדובר במינויים של יעקב דיין לראש המטה המדיני לשר החוץ, וניסים בן-שטרית למשנה למנכ"ל משרד החוץ; לטענת התנועה, מדובר בתפקידים בכירים שאינם בגדר "משרת אמון", ואי קיום המכרז פוגע בהזדמנותם של מועמדים פוטנציאליים אחרים לזכות בתפקידים
הדר פרבר וסוכנות איי.פי
פרסמה הוראות לקראת "מלחמת הגנה" נגד ארה"ב בה כלולים מקלטים תת-קרקעיים אליהם יועבר מזון, נשק ותמונות של המנהיג, קים ג'ונג איל
אורלי ממן
מספר משרות השכיר לתקופה היה כ-2.357 מיליון; 27.6% היו של עובדים המשתכרים "עד מחצית השכר הממוצע", שהינו 1,943 ש"ח
הדר פרבר
מדיווחים ראשונים עולה כי מדובר בפיצוץ שאירע במהלך טקס סיום קורס לשוטרים; פצועים רבים
מירב לוי
הספר התגלה ב"בית השלום" של משפחת הוד ממטולה; נכתב על-ידי ישעיהו פרס לפני כמאה שנים; מתאר מפות סיור, מסלולי טיול, מסעדות, מלונות דרכים, בבירות, קהיר, רמת הגולן, ירושלים, צפת, טבריה ועוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il