X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שמו- TheMarker - העיתון הכלכלי של "הארץ"; העיתון הכלכלי החדש יהיה חלק מעיתון הארץ
▪  ▪  ▪

עיתון "הארץ" יוציא בשבוע הבא עיתון כלכלי יומי חדש שיהיה חלק מהעיתון ויחליף את המדור הכלכלי הנוכחי של העיתון.
מדובר במהלך שנעשה לראשונה בישראל, של הרחבת מותג מדיה אינטרנטית www.themarker.com לעיתונות הכתובה, מתוך רצון לאמץ את התפיסה הדינמית של האתר באינטרנט גם לעיתון המודפס.
בימים א'-ה' העיתון יכלול 56 עמודים בפורמט קומפקטי, ובכך מצטרף "הארץ" למגמה של עיתונים באירופה להקטין את גודל העמודים בחלק מן העיתון. ביום שישי יישאר העיתון בפורמט הגדול הנוכחי. קוראי "הארץ" יקבלו מידי יום גם עיתון כלכלי יומי רחב היקף, שיהיו בו מדורים חדשים ומדורים מורחבים דוגמת: צרכנות פיננסית, צרכנות אישית וביתית, קריירה וניהול, רכב, טכנולוגיה אישית, בנקאות, ביטוח, שוק ההון, משפט, עריכת דין, ראיית חשבון, פרסום שיווק ומדיה, הייטק, תקשורת ואינטרנט ועוד.
גיא רולניק, העורך הכלכלי של הארץ והעורך הראשי של TheMarker אמר, כי השם המחודש TheMarker - העיתון הכלכלי של "הארץ" - מבטא את ההחלטה לאחד כוחות ולצרף את המערכת הכלכלית האיכותית של "הארץ" למערכת האתר TheMarker.
בעיתון החדש יורחבו מדור הפרסום, השיווק והמדיה כדי לנסות ולסייע לקוראים להתעדכן בתחומים אלה, שהם הדינמיים והמסקרנים בכלכלה. עוד יורחב מדור המשפט, עריכת הדין וראיית החשבון, וכמותו מדורי ההיי טק, התקשורת והאינטרנט. נוסף על אלו יופיעו בכל שבוע מדורים מתחלפים של בנקאות, ביטוח, רכב וקריירה.
ההכנות לקראת העיתון החדש נמשכו כחצי שנה ובמהלכה התבצעה הערכות רחבת היקף שכללה גיבוש הקונספט, מחקרי שוק וסקרים בקרב הקוראים.
מהלך ההשקה ילווה בקמפיין פרסומי רחב היקף באמצעות משרד הפרסום "מקאן אריקסון" ויכלול פרסום בטלוויזיה, עיתונות, רדיו ואינטרנט.
ב"הארץ" מעריכים שלקהל הקוראים הגדול של "הארץ" יצטרפו קוראים חדשים - ביניהם - חלק מקהל הקוראים של אתר האינטרנט TheMarker, כ-400 אלף איש בחודש והן קוראי המגזין שמופץ בלמעלה מ-20 אלף עותקים בחודש. כמו כן, עיתון הכולל עיתון יומי כללי ועיתון יומי כלכלי יהיה בעל כח משיכה לקהל מגוון שתמיד היה ביסוד תפוצתו של "הארץ".

תאריך:  05/01/2005   |   עודכן:  05/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גל ברגר
סמל ראשון יוסי פילנט נשלח היום ל-28 ימי מאסר לאחר שהורשע בהתנהגות בלתי הולמת; פילנט, חייל בגדוד חרוב, התנגד לפינוי שני קרוואנים מגבעת הלהבה הסמוכה ליצהר; ראש הממשלה שרון על העימות האלים ביצהר: "שלא יעזו להרים יד על חייל - אל תתנו להם לפגוע בכם"
גלית יצחק
כך עולה ממחקר שהתפרסם בגיליון דצמבר במגזין 'Pediatrics'; רמות הסוכר הממוצעות בדם ירדו לאחר שימוש של שנה במשאבות; אצל ילדים שטופלו ע"י מטפלות ניכר שיפור משמעותי ברמות הסוכר בדם בהשוואה לילדים שטופלו ע"י אמם
מיכאל דבורין
נשיא התאחדות התעשיינים אמר את הדברים במסיבת עיתונאים ערב סיום תפקידו; טען כי הקדמת הבחירות תסכן תחזיות אלו ותוריד לטמיון את המשך הרפורמות במשק; כמו-כן ציין כי ההאטה הצפוייה במשק האמריקני תשפיע על הייצוא והצמיחה בישראל
גלית יצחק
המוצר הינו של חברה בשם biogenius אשר מפרסמת את סגולות התרופה באתרי אינטרנט ובעיתונים בשפה הרוסית; הפרסום מסתמך על שת"פ כביכול עם מוסד של האוניברסיטה העברית
נועם שרביט
המחלקה הבינ"ל בפרקליטות הגישה את הבקשה בשם היועמ"ש, לאחר שהשרה לבני חתמה עליה; במקביל, ביקשה לעצרו עד תום הליכי ההסגרה נגדו, משום שהוא עלול להימלט מהארץ - מעצרו הוארך עד סוף החודש; מבקשת ההסגרה האמריקנית עולה, כי רוזנשטיין נאשם בייבוא 1.4 מיליון כדורי אקסטזי לארה"ב ב-3 עסקאות שונות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il