X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ראש הממשלה הפלשתיני אמר היום את הדברים בפגישתו עם שר החוץ הטורקי ברמאללה; אתמול אמר אבו עלא בישיבת הממשלה, כי ההתנגדות לכיבוש לגיטימית; פארוק קדומי: ישראל מדינה גזענית, יש להעמידה לדין על פשעי מלחמה; שכם: גדודי אל-אקצא חיסלו משת"פ פלשתיני
▪  ▪  ▪

ראש הממשלה הפלשתיני, אחמד קריע (אבו עלא), אומר היום (ד', 5.1.04) כי העם הפלשתיני לא יוכל לשבת בחיבוק ידיים בשעה שישראל "משחררת את רסן התוקפנות נגד עמנו, אדמתו ומקומותיו הקדושים". אבו עלא אמר את הדברים במהלך פגישתו עם שר החוץ של טורקיה, עבדאללה גול, בלשכתו ברמאללה.
הוא ציין, כי הוא חושש שלממשלת ישראל יש תוכנית רשמית להרוס את תהליך הבחירות לנשיאות הפלשתינית וזאת באמצעות הסלמה צבאית בגדה ובעזה. "ישראל סגרה את מעבר בית חנון וממשיכה לסגור את מעבר רפיח, דבר שהופך את עזה לכלא גדול", אמר אבו עלא לשר הטורקי.
בישיבת הממשלה הפלשתינית אתמול, אמר אבו עלא, כי ההתנגדות לכיבוש לגיטימית. עם זאת, הוא קרא לבחון את אמצעי ההתנגדות. "יש לשים קץ להתנהגותה של ישראל כמדינה הפועלת מעל החוק", הדגיש.
יו"ר הפת"ח, פארוק קדומי, שנעלם בימים האחרונים מעיני התקשורת, מגדיר היום את ישראל "מדינה גזענית". את הדברים הוא אומר מעל אדמת דמשק לאחר שנועד עם שר החוץ הסורי, פארוק א-שארע. בטרם עזב את טוניס, קרא אתמול קדומי להעמיד ישראל לדין בפני בית משפט בינלאומי בטענה שהיא מבצעת פשעי מלחמה נגד אזרחים פלשתינים.
בשטח, פלשתיני הנחשד בשיתוף פעולה עם ישראל הוצא אמש להורג במשפט שדה שערכו לו חמושים מגדודי חללי אל-אקצא של הפת"ח. האיש, בן 44, נחטף לפני עשרה ימים מאזור הקסבה בשכם ואמש, כאמור, נורה באחד מרחובות העיר. הוא פונה לבית חולים מקומי, אך מת כעבור זמן קצר מפצעיו.

תאריך:  05/01/2005   |   עודכן:  05/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נועם שרביט
עמותת "תנו לחיות לחיות" והעמותה למען מדע מוסרי דרשו לסגור את החווה ולבטל את היתרי הייבוא שניתנו לה ע"י השרה לשעבר יהודית נאות ז"ל, לטענתן, מתוך שיקולים זרים; הנשיא ברק: "הקופים המיובאים מיועדים למטרות רבייה בלבד, תוך איסור המסחר בהם", ואין בכך משום סכנת דילול או הכחדה של זן קופי המקוק ארוך הזנב
אורלי ממן
שמו- TheMarker - העיתון הכלכלי של "הארץ"; העיתון הכלכלי החדש יהיה חלק מעיתון הארץ
גל ברגר
סמל ראשון יוסי פילנט נשלח היום ל-28 ימי מאסר לאחר שהורשע בהתנהגות בלתי הולמת; פילנט, חייל בגדוד חרוב, התנגד לפינוי שני קרוואנים מגבעת הלהבה הסמוכה ליצהר; ראש הממשלה שרון על העימות האלים ביצהר: "שלא יעזו להרים יד על חייל - אל תתנו להם לפגוע בכם"
גלית יצחק
כך עולה ממחקר שהתפרסם בגיליון דצמבר במגזין 'Pediatrics'; רמות הסוכר הממוצעות בדם ירדו לאחר שימוש של שנה במשאבות; אצל ילדים שטופלו ע"י מטפלות ניכר שיפור משמעותי ברמות הסוכר בדם בהשוואה לילדים שטופלו ע"י אמם
מיכאל דבורין
נשיא התאחדות התעשיינים אמר את הדברים במסיבת עיתונאים ערב סיום תפקידו; טען כי הקדמת הבחירות תסכן תחזיות אלו ותוריד לטמיון את המשך הרפורמות במשק; כמו-כן ציין כי ההאטה הצפוייה במשק האמריקני תשפיע על הייצוא והצמיחה בישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il