X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תבצע איחוד הון והפחתת הון בהיקף של 34 מיליון דולר, ללא מתן פיצוי לבעלי השליטה; פולגת נרכשה לפני כשבוע על-ידי צביקה בארינבוים ועופר גלבוע
▪  ▪  ▪

חברת פולגת, אשר השליטה בה הועברה לידי צביקה בארינבוים ומנכ"ל החברה עופר גלבוע לפני כשבוע, מודיעה היום (א', 9.1.05) על המשך צעדי רה-הארגון בקבוצה.
החברה הודיעה כי היא נערכת לאפשרות של הגשת תשקיף להנפקה של בגיר (1961), חברה-בת הנמצאת בבעלותה המלאה. בגיר הינה חברה רב-לאומית העוסקת בתחום האופנה המחויטת (בעיקר לגברים).
מחזור המכירות של בגיר בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2004 עמד על כ-113 מיליון דולר והרווח הנקי עמד על כ-9.4 מיליון דולר (ללא גוני פולגת אשר נמכרה לאחר תאריך המאזן).
"ההחלטה על הנפקת בגיר נעשית בהמשך להודעות החברה משבוע שעבר בדבר מכירת החברה התורכית", אומר עופר גלבוע. "הפעילות מול השותפים התורכים דרשה תשומת לב ניהולית רבה. אנו רואים בבגיר את ליבת העסקים שלנו ובה אנו רוצים לרכז את מלוא תשומת הלב. הנפקת בגיר והצבתה כישות עצמאית תסייע לנו לעמוד באתגרים הניהוליים העומדים בפני הנהלת בגיר בשנת 2005, כגון המשך חדירה לשווקים נוספים, ביצוע רכישות אסטרטגיות וגיוון הלקוחות".
בנוסף הודיעה פולגת, כי בכוונתה לבצע איחוד בין מניות 1 ש"ח למניות 4 ש"ח, ללא מתן פיצוי כלשהו לבעלי השליטה, ולאשר הפחתת הון וחלוקה לכלל בעלי מניות החברה בהיקף של כ-34 מיליון דולר אשר תתבצע ממקורותיה העצמיים של פולגת.
ההון העצמי של פולגת עומד נכון ל-30.9.2004 על כ-52 מיליון דולר והוא כולל את אחזקתה בבגיר (100%); אחזקה בנדל"ן בהיקף של כ-150 דונם באזור התעשיה בקרית גת המשמשים להשכרה; וקופת מזומנים הנאמדת בכ-34 מיליון דולר, שמרביתה נובעת מפירעון הלוואות בעלים של בגיר שבוצעה בימים האחרונים.
ההון העצמי של החברה צפוי לקטון באופן משמעותי בעקבות הפחתת ההון ובהתחשב בהודעת החברה משבוע שעבר, על מכירת חלקה של בגיר בחברה התורכית גוני פולגת (51%) ורישום הפחתה חד-פעמית של כ-15.3 מיליון דולר.
צביקה בארינבוים מוסיף: "איחוד ההון הינו פעולה טכנית בעיקרה שאנו מבצעים על-מנת להגדיל את הסחירות במניות פולגת. אנו נמצאים בדו שיח מתמשך עם המשקיעים בשוק ההון והבנו שנושא הסחירות חשוב להם מאוד. אנו מצטרפים בכך למספר רב של חברות אשר כבר איחדו את הונן ואנו עושים זאת בהתחשב בשיקולים של כל בעלי המניות".
עוד נודע, כי בכוונת החברה למנות אנשי מקצוע נוספים לדירקטוריון החברה. מדובר באסתי מעוז, המכהנת כסמנכ"ל פיתוח עסקי בינ"ל בקבוצת דלתא ובחיים דושניק, לשעבר מנהל בכיר בקבוצת גוטקס מודלס וקבוצת גיבור סברינה.

תאריך:  09/01/2005   |   עודכן:  09/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
במסגרת כנס בינ"ל באוניברסיטת בן-גוריון יתקיים פאנל בנושא "מקומו ותפקידו של האיחוד האירופי בקונפליקט הישראלי-פלשתיני"
מחלקה ראשונה
קופות הגמל של איפקס רשמו בחודש דצמבר תשואות ריאליות נטו גבוהות, בשיעור של 3%; מנהלות כ-600 מיליון ש"ח
יפעת גדות
אחד הקולות הפנימיים הוא הקול המפנק, זה ה'אחראי' על סיפוק התשוקה; קול זה יכול להיות חברה נעימה לארוחה מאחר והוא אומר "קדימה, מגיע לך", או "זה לא כל כך גרוע"; מגיע לביקור בדרך כלל אחרי יום מעייף או קשה
הדר פרבר
גורמים יהודים: הדוח האמריקני מצביע על יכולתה של המעצמה הגדולה להתערב ולנסות ולהשפיע על הגורמים והתוצאות של האנטישמיות המתגברת בעולם
אורלי ממן
מדובר ב-32 עיסקאות במהלך 2004; מחיר המניה הממוצע של חברות שביצעו רכישות בשנת 2004 צמח ב-22.5% בחישוב שנתי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il