X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
נדחה ליום 31.1.05 בעקבות שימוע בכתב שנעשה למתמודדים במכרז
▪  ▪  ▪

מועצת הרשות השנייה החליטה (א', 9.1.05) בישיבתה כוועדת מכרזים ולאור בקשה שהתקבלה, לדחות את מועד הגשת ההצעות מתאריך 20.1.05 לתאריך 31.1.05. זאת, בעקבות שימוע בכתב שנעשה למתמודדים במכרז. דוברת המועצה מסרה כי "בהחלטה זו המועצה שומרת על מגבלת הזמן שקבעה מראש וממצה את יתרת הזמן שיועדה לתקופת ההבהרות".
בנוסף דנה המועצה בישיבתה אמש בשימוש באולפנים, בציוד ובעובדים של זכיין וגופים הקשורים בזכיין במסגרת הפקות מקומיות קנויות. הדיון בנושא זה התקיים לאחר שנערך שימוע בסוגייה לכל המתמודדים במכרז, לאולפני מימד, אולפני ג.ג., ולערוץ 10.
המועצה החליטה לשוב ולאמץ את המגבלות כפי שנקבעו בספר המכרז. כלומר, לא ניתן יהיה לעשות שימוש במסגרת הפקות מקומיות קנויות של הזכיין באולפנים, ציוד או עובדים של הזכיין או של גורם שהזכיין מחזיק בו 5% או יותר.
בנוסף ובהמשך להחלטה שקיבלה המועצה בנושא זה במסגרת הליך ההבהרות, הוחלט להטיל מגבלות על שימוש בציוד, אולפנים או עובדים של תאגיד המחזיק בזכיין בשיעור של 20% או יותר. הפקות מקומיות בהן יעשה שימוש בציוד, אולפנים או עובדים של תאגיד כאמור בהיקף של למעלה מ-15% מתקציב ההפקה לא יסווגו כהפקות מקומיות קנויות. מגבלה דומה הוחלה על גופים קשורים נוספים.
המועצה ביססה החלטתה על חוות דעת כלכלית שהונחה בפניה, אשר בחנה את היקף השימוש בציוד אולפנים ועובדים בהפקות מקומיות קנויות המבוצעות היום. המועצה אמרה, כי היא סבורה כי המגבלות שהוטלו על זכיין וחברות קשורות בו חשובות לשמירת עצמאות המפיקים החיצוניים לזכיין ושמירה על פלורליזם בהפקות.
מנשה סמירה, יו"ר מועצת הרשות השנייה: "דחיית הגשת ההצעות למכרז תאפשר למתמודדים לסיים תהליכים טכניים הדורשים זמן והתארגנות בהתאם להחלטות שהתקבלו בנושאים שונים ובניהם בעניין הפקה מקומית קנויה. ההחלטה בנושא שימוש באולפנים במסגרת ההפקות הקנויות מבטיחה פלורליזם ומסדירה את השוק והתעשייה באופן ראוי, תוך הדגשת ההבחנה בין גורמים משדרים ומפיקים".

תאריך:  10/01/2005   |   עודכן:  10/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורלי ממן
בשנת 2005 צפוי גידול של 15%-20% במספר החברות התעשייתיות שייצאו להנפקה בבורסה לעומת 2004, והוא יגיע לכ-200 חברות בקירוב
יפעת גדות
אכילה המבוססת על תזונה ים תיכונית מפחיתה את הסיכון לסרטן; חומצת שמן, הנמצאת בשמן הזית עוצרת את פעולתו של אונקוגן הגורם לסרטן השד ולמחלות אחרות כמו מחלות לב
הדר פרבר
אוטובוס הדרדר לתעלה במחוז ביג'אפור; תשעה נוסעים שרדו את התאונה
יפעת גדות
שינוי מגמה משמעותי נרשם במספר כלי הרכב שנגנבו בישראל; מכונית הסובארו ממשיכה להיות המכונית המועדפת ביותר על גנבי הרכב גם בשנת 2004
אורלי ממן
היום מונפקת אג"ח צמודה למדד בריבית של 4.75%, אך לא ע"י האוצר אלא באמצעות שוק ההון הפרטי; הריבית של ה"גלילה" גבוהה ב-1% מזו של המקבילה הממשלתית; האג"ח מדורגת ע"י מעלות AA+ והיא תשלם ריבית אחת לרבעון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il