X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הרמטכ"ל, רב אלוף משה (בוגי) יעלון, החליט הבוקר בתום עבודת מטה שארכה כמה חודשים, כי תפקיד יועצת הרמטכ"ל לענייני נשים (יוהל"ן) לא יאוחד עם תפקיד אחר בצה"ל; מנהלת הרשות לקידום מעמד האישה במשרד ראש הממשלה מברכת: "היום יותר מתמיד צה"ל משמש כמוביל חברתי ולכן יש חשיבות קריטית לתפקיד"
▪  ▪  ▪

הרמטכ"ל, רב אלוף משה (בוגי) יעלון, החליט הבוקר (ב', 10.1.05) בתום עבודת מטה שארכה כמה חודשים, כי תפקיד יועצת הרמטכ"ל לענייני נשים (יוהל"ן) לא יאוחד עם תפקיד אחר בצה"ל.
יעלון נימק החלטתו ב"חשיבות הובלת תהליכי השוויון הבין-מגדרי בצה"ל והיותו של צה"ל גוף מוביל בתחום בו נדרשת עדיין עשייה רבה, ימשיך תפקיד יועצת הרמטכ"ל לענייני נשים להיות תפקיד מלא".
לפני כחודשיים היו פרסומים על כוונות לקצץ בתקן יועצת הרמטכ"ל לענייני נשים, גוף הכפוף לאגף כוח אדם בצה"ל (אכ"א). בקיץ 2001 הוקם מערך חיל הנשים (היוהל"ן, לשעבר חיל נשים-ח"ן), ששם לו למטרה "לקדם את יצירת התנאים למיצויי היכולות ושוויון ההזדמנויות של נשים בשירות ולהטמיעם בקרב גורמי הצבא ומפקדיו על-מנת להעצים את הנשים, צה"ל והחברה הישראלית".
מנהלת הרשות לקידום מעמד האישה במשרד ראש הממשלה, הגב' יהודית פלוטקין, בירכה היום את שר הביטחון, שאול מופז, והרמטכ"ל על החלטתם שלא לבטל את תפקיד יועצת הרמטכ"ל למעמד האישה. "היום יותר מתמיד צה"ל משמש כמוביל חברתי ולכן יש חשיבות קריטית לתפקיד יועצת הרמטכ"ל לענייני נשים", אמרה פלוטקין.
"היום יותר מתמיד צה"ל משמש כמוביל חברתי ולכן יש חשיבות קריטית לתפקיד יועצת הרמטכ"ל לענייני נשים - כמובילה לשוויון בין המינים בצה"ל ולשינוי חברתי, ולהמשך המאבק כנגד הטרדה מינית ומקומה של החיילת במגוון התפקידים בצה"ל... ההחלטה התקבלה בעקבות פעילות נמרצת של לובי הנשים, שהופעל במשותף על ידי חברות הכנסת, ארגוני הנשים והרשות לקידום מעמד האישה במשרד ראש הממשלה".

תאריך:  10/01/2005   |   עודכן:  10/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
ד"ר חנה פוירמן מעניקה טיפים לשמירה על העור; יש להתקלח במים שאינם חמים מדי; לא ללבוש בגדי צמר ובדים סינטטיים ועוד
אורלי ממן
בעקבות פגישה עם מנכ"ל משרד רה"מ קורא לצדדים לשבת ברציפות על-מנת להגיע להסכם ולמנוע שביתה; לין קורא לחברי האיגוד להיערך לשביתה: לאגור מלאים בארץ ולבחון אפשרות לאחסון מלאים בנמלים קרובים בחו"ל
נועם שרביט
עו"ד יוסי פוקס מגוש עציון דורש למנוע את מינוי פרס משום שהתפקיד "משנה לראש הממשלה" אינו מופיע בחוק יסוד הממשלה; התנועה לאיכות השלטון טוענת, כי ח"כ יצחק הרצוג אינו יכול להתמנות כשר, בשל חלקו בפרשת "עמותות ברק" ושמירתו של זכות השתיקה בחקירה
יפעת גדות
גם חמש דקות של נשימה עמוקה ביום יכולים לעזור לכם להרגיש יותר רגועים, רעננים ועירניים
גלית יצחק
הצעיר הגיע לבית חברו עם עוד שני חברים נוספים; החשוד הכין לנרצח כוס תה, והנרצח העיר לו על כמות התמצית שהוא שם לו, וכתוצאה מכך דקר החשוד את הצעיר בליבו; החשוד נעצר והודה במעשה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il