X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
במליאת הכנסת החל הדיון על תקציב המדינה וחוק ההסדרים; הצעת חוק תקציב המדינה תעלה מחר לאישור בקריאה ראשונה; ח"כ יתום כועס על יו"ר מועצת יש"ע: אתם מעמידים אותנו מול כיתת יורים; החלטת המורדים על אופן הצבעתם על תקציב המדינה תתקבל רק מחר
▪  ▪  ▪
בנצי, מנסה לשכנע

ח"כ כץ, יוצר סדקים

אנשי יש"ע מנסים את כל האפשרויות. לאחר שהקימו "חמ"ל" ואוהל מחאה ענק מחוץ למשכן הכנסת, בו הם מנהלים את מאבקם, לאחר שהפסידו בהשבעת ממשלת האחדות הם מנסים כעת להפיל את תקציב המדינה.
על רקע הדיון שהחל היום (ג', 11.01.05) במליאת הכנסת על הצעת חוק תקציב המדינה וחוק ההסדרים, אנשי מועצת יש"ע ויו"ר המועצה בנצי ליברמן בראשם, נכנסו למשכן הכנסת לעבוד על 13 חברי הכנסת מקבוצת "המורדים" בליכוד, שיצביעו נגד אישור התקציב.
ויכוח סוער נשמע אחר הצהריים בין ח"כ אהוד יתום מהליכוד לראשי המועצה. "אתם מצפים שנעמיד את עצמנו מול כיתת יורים", אמר להם ח"כ יתום והבהיר כי לא יכול להיות שעל כל הצבעה משמעותית בכנסת, הם יצאו נגד הממשלה.
"אני מתחייב לפעול נגד יישום תוכנית ההינתקות", אמר עוד ח"כ יתום, "יחד עם זאת, יש ממשלה בישראל, יש מדינה, ועל הממשלה לעשות דברים אחרים חוץ מההינתקות ומחר זה לא הינתקות אלא עניין ממלכתי".
"מעבר לזאת, האישור מחר עובר לקריאה ראשונה בכנסת, כך שאם יש פסול בחוק, ניתן עדיין יהיה להפיל את הממשלה בקריאה שניה או שלישית, זה לא דומה להרכבת הממשלה, כפי שהיה אתמול".
בינתיים, מוסרים חברי הכנסת הנמנים על קבוצת המורדים, כי בקבוצה החלו להיווצר סדקים. ח"כ חיים כץ ולאה נס, הנמנים על הקבוצה, הודיעו היום כי יצביעו בעד התקציב. בשעה 12:00 מחר (יום ד') תתכנס קבוצת המורדים בלשכתו של ח"כ עוזי לנדאו לדון באופן ההצבעה. "נשתדל לשמור על אחדות הקבוצה", נמסר מלשכת לנדאו ל-Nfc, "יש אינטרס שהקבוצה תרוץ יחדיו לבחירות הבאות".
בנאום שנשא שר האוצר במליאת הכנסת, קרא לחבריו לסיעה לתמוך באישור התקציב בקריאה ראשונה, כיוון שהם שותפים להצלחה. בשלב זה לא ניתן לדעת האם לראש הממשלה יש רוב לאישור הצעת חוק התקציב המדינה. בגל"צ דווח הבוקר, כי בסביבתו של ראש הממשלה, אריאל שרון, אמרו הבוקר כי במידה ולא יצליח להעביר מחר בקריאה ראשונה את הצעת תקציב המדינה, הוא יפעל להקדמת הבחירות.

תאריך:  11/01/2005   |   עודכן:  11/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נועם שרביט
הקנסות: 80,000 ש"ח למועצה, 6,000 לראש המועצה לשעבר ו-5,000 למנהל מחלקת התברואה; מטרים ספורים מבתי התושבים ובית הספר היסודי, הקימה המועצה רמפה לפינוי פסולת בניין; במקום הושלכה גם פסולת שהביאו לשריפות שגרמו למפגעי ריח וזיהום אוויר; בהחלטה נוספת נקבע, כי המועצה ביזתה את הצו שהוציא ביהמ"ש בחודש אוקטובר, בו הורה על סגירת האתר
הדר פרבר
הוועדה המייעצת לבדיקת השפעת טלפונים סלולריים מפרסמת דוח אשר מרמז כי חשיפה ארוכת טווח לגלי רדיו עלולה להזיק לבריאותם של ילדים
נועם שרביט
הארגון פנה לביה"ד האזורי לעבודה בבקשה להוציא צו מניעה שיאסור על ביצוע תוכנית הרה-ארגון במרכזי שיקום ואחזקה (מש"א), ללא קיום הליכי היוועצות ומו"מ; יו"ר הארגון: בית הדין צריך להבהיר שאזרחים עובדי צה"ל אינם "שקופים"
עומר שיקלר
ישראל אינה מקיימת יחסים דיפלומטיים עם המדינה המוסלמית; המטוס העביר 90 טונות של ציוד, שנשלחו כסיוע לנפגעי אסון הצונאמי; לפני כן נחת המטוס בסרי לנקה והוריד שם ציוד נוסף; במשרד החוץ טרם אישרו את הידיעה
עומר שיקלר
הקמפיין יפנה בעיקר לעובדים בתחום המלצרות; לדברי ההסתדרות, העובדים מנוצלים ולא מקבלים את הזכויות המגיעות להם על-פי חוק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il