X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מתנגדים להחלטת הרשות השנייה שאוסרת זאת ומביעים עמדה שלילית כלפי האפשרות כי מנהלי משרדי פרסום יהיו בעלי מניות בטלוויזיה המסחרית
▪  ▪  ▪

רוב המפרסמים מתנגדים להחלטת הרשות השנייה האוסרת צירוף תוכן שיווקי לתוכניות בטלוויזיה. רובם מביעים עמדה שלילית כלפי האפשרות שמנהל/בעל משרד פרסום יהיה בעל מניות בטלוויזיה המסחרית.
כך עולה מממצאי סקר שערך איגוד המפרסמים, באמצעות מכון המחקר
TNS/טלסקר לקראת כנס השיווק והמדיה 2005 של האיגוד אשר ייערך ביום ראשון הקרוב בתל-אביב.
הסקר בוצע בקרב עשרות מנהלים בכירים (מנכ"לים, סמנכ"לים, מנהלי שיווק ופרסום וכו'), המהווים מדגם אקראי-הסתברותי של כלל חברי איגוד המפרסמים.
לשאלה: האם אתה מסכים או לא מסכים עם החלטת הרשות השנייה האוסרת על צרוף תוכן שיווקי לתוכניות טלוויזיה? ענו 39.6% "לא כל כך מסכים" ו-29.2% נוספים ענו "כלל לא מסכים", דהיינו כ-69% מתנגדים להחלטת הרשות השנייה האוסרת על צירוף תוכן שיווקי לתוכניות בטלוויזיה. כ-27% מהנשאלים ענו כי הם מסכימים עם החלטת הרשות.
לשאלה: לאחרונה דובר על מספר מנהלי ובעלי משרדי פרסום המעוניינים ברכישת מניות בזכייני הטלוויזיה המסחרית. האם אתה תומך או מתנגד לרכישת מניות על-ידי פרסומאים אצל זכייני טלוויזיה מסחרית או שאתה אדיש וזה כלל לא משנה לך? ענו 77.1% מהמפרסמים כי הם מתנגדים לאפשרות שמנהלי/בעלי משרד פרסום יהיו בעלי מניות בטלוויזיה המסחרית. כ-20.8% השיבו כי הם אדישים.
המפרסמים אף נשאלו איזה אחוז מתקציב הפרסום שלהם יופנה להערכתם לתוכן שיווקי, מה יהיה "הנושא החם" של 2005, מה יהיה חלקו של האינטרנט בסך כל ההוצאות לפרסום בשנה הבאה, האם יגדלו תקציבי מחקרי השוק ועוד.
תשובות המפרסמים לשאלות אלה ושאר ממצאי הסקר ייחשפו במהלך הכנס בפאנל שעניינו: TREND WATCH - מגמות ותחזיות בעולם השיווק והפרסום 2005. את הפאנל ינחה עופר בלוך, מנכ"ל חברת הלווין YES ויו"ר איגוד המפרסמים וישתתפו בו: אורי אדוני - מנכ"ל MSN, אלון הוכדורף - מנכ"ל זניט מדיה, מודי כידון - יו"ר קבוצת גיתם BBDO, ניר למפרט - מנכ"ל ערוץ 10, עו"ד יורם מוקדי - יו"ר מועצת הכבלים והלווין, חיים רומנו - משנה למנכ"ל פרטנר ומוטי שקלאר - מנכ"ל הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו.

תאריך:  12/01/2005   |   עודכן:  12/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
למקום השני הגיעה פרסומת "ביטוח ישיר - סוכן ביטוח מתקשר"; במקום השלישי: "מועצת הירקות - חמישה צבעים"
הדר פרבר וסוכנות איי.פי
ערוץ הטלוויזיה בשיתוף עם חברת לווין בריטית ישדרו סדרה המשחזרת את המשפט של הזמר
הדר פרבר וסוכנות איי.פי
מדובר בשריפה החמורה ביותר שפגעה באי מאז השריפות ב-1983 בהם נהרגו 75 בני אדם בדרום אוסטרליה ובמדינת ויקטוריה
יפעת גדות
תינוקות הנמצאים בסביבה נקייה במידה מופרזת אינם נחשפים לחיידקים המסייעים לנו לבנות מערכת חיסון בריאה; "אם יש לנו מערכת חיסון שאינה עובדת כראוי, אז אנו נוטים להפוך אלרגיים לדברים מסויימים בסביבה שלנו וסביר להניח לבעיות נשימה כתוצאה מכך"
מירב לוי
אתר הסקי החדש ירכז את כל המידע והאינפורמציה לגבי חופשות סקי ויפורסמו מבצעים מיוחדים מידי יום.
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il