X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פונה לאזרחי העולם: "עיזרו ליוניסף לסייע לקורבנות הצונאמי"
▪  ▪  ▪

שחקן הכדורגל והאייקון, דיוויד בקהאם, אשר מונה לשגריר רצון טוב של יוניסף, ביקר במרכזי האספקה של יוניסף בקופנהגן, והקליט שם תשדיר שירות אשר ישודר בטלוויזיה ברחבי העולם.
בתשדיר קורא בקהאם לאזרחי העולם לפתוח את הלב ואת הכיס כדי לסייע ליוניסף לאסוף עוד 76.5 מיליון אירו, הדרושים בששת החודשים הבאים כדי לתמוך בצרכיהם של 1.5 מיליון ילדים אשר חייהם הושפעו מהצונאמי.
בתשדיר אומר בקהאם: "כמו כל אדם אחר, גם אני הזדעזעתי עמוקות מהתוצאות ההרסניות של הצונאמי. כל כך הרבה אנשים איבדו את יקיריהם, ובמיוחד הילדים סבלו קשות כאשר יותר ממיליון ילדים נותרו לאחר האסון פגיעים במיוחד ובסכנה של מגיפות. אנשים היו כל כך נדיבים עד היום וזה חשוב שהם ימשיכו לתרום כסף לארגונים כמו יוניסף, כדי לעזור במאמצי ההצלה והשיקום.
זהו אחד הרגעים בהם אני גאה ביותר בחיי, כאשר ניתנת לי הזכות לכהן כשגריר רצון טוב של יוניסף, ואני מקווה שתעזרו לי לתמוך בילדים האלו בשעת הצורך הגדולה הזו".
בקהאם הוא תומך ותיק של יוניסף - בימיו במנצ'סטר יונייטד סייע לגייס סכומים משמעותיים עבור הארגון. בתפקידו כ"שגריר רצון טוב" מצטרף בקהאם לסוללת ידוענים הכוללת גם את רוג'ר מור, מייה פארו, סוזן סרנדון ואיאן מק'גרגור.
סרט הכולל את תשדיר השירות בנוסף לתמונות מביקורו של בקהאם במרכז האספקה של יוניסף יהיה זמין להורדה החל מהשעה 16:15 באתר www.thenewsmarket.com.
ישראלים המעוניינים לתרום ליוניסף יכולים לעשות זאת באמצעות הוועד הישראלי למען יוניסף, האוסף כספים למען נפגעי הצונאמי - חשבון מספר: 772062/16, בנק לאומי, סניף 914, ירושלים.

תאריך:  13/01/2005   |   עודכן:  13/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
הארי: "אני מאד מצטער אם פגעתי או הבכתי מישהו"; הרב ד"ר ג'ונתן רומיין, דובר בתי הכנסת הרפורמים בבריטניה: "אין צורך להוציא את האירוע מהפרופורציה שלו"
יפעת גדות
הילדות, בנות ארבע ושנתיים, מכפר ריינה שבגליל, נמצאו ללא רוח חיים לאחר שצוותי הכיבוי הגיעו למקום בכדי לנסות ולהשתלט על השריפה; כפי הנראה, הגורם לשריפה היה מפזר חום שהוצב בחדרן; ההורים הצליחו להציל רק שלושה מילדיהם
מיכאל דבורין
הרכישה היא במסגרת הסכם שיתוף פעולה בין גלובקול ובין הראל מחשבים; במסגרת ההסכם תמזג גלובקול לתוכה את חברת טופקום ותספק שירותי תקשורת נתונים ושירותי מחשוב ללקוחותיה במגזר העסקי
מיכאל דבורין
זאת לצורך פיתוח מחסן נתונים; eBanka הוא בנק כללי המציע מיגוון שלם של שירותים ומוצרים פיננסיים לאנשים פרטיים ולעסקים קטנים ובינוניים; לבנק כ-420 אלף לקוחות
מיכאל דבורין
קרן, מנהל ובעל מניות ב"קדם חברה לבנייה בע"מ", נחקר במשרדי החקירות מס הכנסה ומע"מ בירושלים במסגרת מבצע "מס וחלילה" בגין אי הגשת דוחות שנתיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il