X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
קריאה של המחזה הנורבגי של יון פוסה בנוכחותו תתקיים בקפה תיאטרון הקאמרי
▪  ▪  ▪

במסגרת פרויקט "קריאה ראשונה" תתקיים קריאה פומבית של המחזה "חלום על סתיו" של המחזאי הנורבגי יון פוסה Jon Fosse ובנוכחותו ביום שישי 14.1.05 בשעה 12:00 בקפה תיאטרון הקאמרי.
את המחזה "חלום על סתיו", המועלה על במות אירופיות רבות תרגם ד"ר גד קינר, וביים יגיל אלירז. את המחזה יקראו השחקנים (לפי סדר א"ב): לימור גולדשטיין, אלברט כהן, שולי לב-אלג'ם, חנה מרון ואוהד שחר.
בתום הקריאה תתקיים שיחה עם המחזאי יון פוסה ויוגש כיבוד קל בחסות שגרירות נורבגיה.
פרויקט "קריאה ראשונה" הינו שיתוף פעולה בין התיאטרון הקאמרי לבין החוג לאמנות התיאטרון באוניברסיטת תל אביב ובתמיכת קרן גבריאלה דוד, לקידום סטודנטים מצטיינים בתחום הבימוי.
העלילה
בבית קברות בשלהי הסתיו, גבר ואישה – הוא נשוי ואב לילד, היא רווקה – הם נפגשים באקראי. אהבתם האסורה מן העבר מתלקחת מחדש, והגבר מחליט להפוך כעת את האסור – למותר. כהרף עין חולפות השנים: לפתע מופיעים הוריו של הגבר, להלוויית הסבתא. הוא מציג בפניהם את אהובתו החדשה. אולם, אמו אינה מניחה לו לשכוח לרגע את תוצאות מעשיו, את שברון הלב והאובדן שגרם להוריו, לאשתו לשעבר גרי, ולבנו גאוט. הגבר מסרב להכות על חטא, הולך ונאטם; לוויה רודפת לוויה, אובדן רודף ויתור.
כעבור שנים, שוב נפגשים הגבר והאשה. האם אהבתם, שלידתה בפריצת הכבלים המשפחתיים, אכן תצליח להתנתק מהם? האם קיימת בכלל אפשרות לאדם לבחור במחויבות לעצמו בלבד, בזמן שהוא נתון במסגרת של נורמות חברתיות הרמטיות כל כך, ואם כן – האם ניתן להחליט איזו בחירה "נכונה" או "צודקת" יותר?
במבט רגיש, זהיר ומפוכח, פורש בפנינו יון פוסה - המכונה "איבסן החדש" - במחזה ריאליסטי פיוטי זה, שהועלה בעשרים מדינות, מעגל חיים אלגורי שלם, שבו מתפתחים ונמוגים סיפורים על אהבה ומוות כבדרך אגב.

תאריך:  13/01/2005   |   עודכן:  13/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורלי ממן
נמשך המו"מ בין האוצר לקבוצת מתיו ברונפמן מתוך כוונה להגיע למחיר מוסכם; זה היום השלישי שמושבתים סניפי דיסקונט ומרכנתיל בכל הארץ וועד העובדים הודיע על המשך ההשבתה גם מחר; עובדי המזרחי שובתים מחר גם הם
ארי סירקין
בית המשפט המחוזי בת"א נענה לבקשתה של מעצבת בגדי הנשים דקל סיגל, והוציא צו מניעה זמני האוסר על רשת בגדי האופנה "זיפ הופ" לשווק ולחקות את מכנסי הכיסים בעיצובה
נועם שרביט
טוענת: צה"ל העלה 3 הצעות להריסת בין 200 ל-3,000 בתים פלשתינים; בצה"ל מדגישים, כי רוב הבתים אינם מיושבים; האגודה: האיום בציר פילדלפי הוא "היפותטי", הריסת הבתים מנוגדת למשפט הבינ"ל; היועמ"ש, פרקליט המדינה והפצ"ר ביקרו אמש בציר פילדלפי; חוג הפרופ' לחוסן מדיני: האגודה אינה מגנה על הרס בתי היהודים בהינתקות
אורלי ממן
חברת התוכנה הישראלית נרכשה על-ידי חברת Cadence האמריקנית במחיר הגבוה בבכ-60% משווי השוק; אקזיט שני לחברה ישראלית תוך שבוע
הדר פרבר
בעקבות דבריו הודיעה הממשלה בצרפת כי תנקוט אמצעים משפטיים נגדו; שר המשפטים של צרפת אמר כי לה-פן "צריך להסביר את עצמו בפני החוק"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il