X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שופט בית המשפט המחוזי בת"א יהודה זפט נעתר לבקשת חברת Alleragn Inc היצרנית של התכשיר BOTOX המיועד לטיפול בקמטים והוציא מו צניעה זמני כנגד שתי חברות אשר השתמשו בשמות אשר לדעת בית המשפט היו "דומים עד כדי הטעיה" לסימן המסחרי BOTOX
▪  ▪  ▪

בית המשפט המחוזי בתל-אביב (השופט יהודה זפט) קבע (12.1.05), כי "BOTOX" הינו סימן מסחר מוכר היטב, וכי השימוש בסימנים BOTO-EFFECT ו- BOTORELAX מהווה הפרה של סימן המסחר "BOTOX".
הקביעה האמורה נעשתה במסגרת החלטה בבקשה לצו מניעה זמני שהגישו חברת Alleragn Inc, היצרנית של התכשיר BOTOX המיועד לטיפול בקמטים, וחברת טרדיס גת, המשווקת הבלעדית בישראל של מוצרי Allergan, וזאת באמצעות עו"ד אבי אורדו, שותף במשרד ש. הורוביץ ושות'.
הבקשה הוגשה כנגד חברת בי.פור.יו בע"מ (שעשתה שימוש בסימן BOTO-EFFECT) וכנגד חברת המרכז לקוסמטיקאית (שעשתה שימוש בסימן BOTORELAX).
בית המשפט קבע, כי שני הסימנים דומים עד כדי הטעיה לסימן BOTOX הן על-פי מבחן הצליל והן על-פי מבחן המראה, וכי הסיומות של הסימנים אינן יוצרות הבחנה בין הסימנים לבין הסימן BOTOX. כמו-כן, בית המשפט קבע, כי "די בכך שסימן המסחר BOTOX מהווה סימן מסחר מוכר היטב כדי שההגנה מכוחו תתפרש גם על תחומים אחרים במקום שהלקוח יוצר בתודעתו זיקה בין סימן המסחר המוכר היטב לבין הסימן הנטען להיות להיות מפר וקיים חשש ממשי לפגיעה בבעל הסימן המוכר היטב".
בית המשפט אף דחה את טענת המרכז לקוסמטיקאית לפיה יש לעכב את ההליך כנגדה בשל כך שמחוץ לגבולות ישראל תלוי ועומד הליך משפטי בין Allergan לבין היצרנית של המוצר BOTORELAX, תוך שבית המשפט קובע, כי בשל כך שהסימן BOTOX רשום בישראל, ההליך מחוץ לישראל אינו רלוונטי.
לבסוף, בית המשפט קבע, כי הוכח בפניו שהמבקשות נוקטות בהליכים שונים בארץ ובחו"ל על-מנת להגן על סימני המסחר שבבעלות Allergan, באופן המלמד שהן אינן מוותרות על זכויותיהן.
נוכח קביעותיו אלה, הוציא בית המשפט צו מניעה זמני כנגד המשיבות והורה להן להפסיק להשתמש בסימנים BOTO-RELAX ו- BOTOEFFECT. כמו-כן, הורה בית המשפט למשיבות למחוק לאלתר את הסימנים האמורים מכל המוצרים והחומר השיווקי שמצוי אצל מפיצים, קוסמטיקאיות, רשתות שיווק ונקודות מכירה, וכן לאסוף את המוצרים והחומר השיווקי שלא ניתן למחוק ממנו את המוצרים האמורים.
בנוסף חוייבו המשיבות לשלם למבקשות הוצאות משפט בסך 50,000 ש"ח. עו"ד אורדו, בא-כח Allergan וטרדיס, מסר, כי מרשותיו מקוות, שבעקבות ההחלטה יסתיים גל ההפרות של סימן המסחר BOTOX, שפשט בישראל בחודשים האחרונים.
לדבריו, בחודשים האחרונים Allergan וטרדיס איתרו לא פחות מ- 12 גורמים שונים שהפרו את זכויותיהן בסימן BOTOX בישראל. מתוך 12 הגורמים, ממשיך עו"ד אורדו, עשרה נעתרו לדרישות Allergan והפסיקו את מעשי ההפרה לאחר שחתמו על כתבי התחייבויות. לטענתו, המשיבות היו שני הגורמים היחידים שהתעקשו שלא לחתום על כתבי התחייבויות כאמור, ולפיכך לא נותרה ל - Allergan ולטרדיס כל ברירה, אלא למצות את זכויותיהן במסגרת בית המשפט.
בש"א 20294/04 Allergan Inc ואח' נ' בי פור יו בע"מ ואח'

תאריך:  13/01/2005   |   עודכן:  13/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורלי ממן
בשנת 2004 גייס הבנק 7,500 לקוחות משכורת חדשים; ב-2005 מתעתד לגייס עוד 10,000 לקוחות, 8,000 לקוחות צעירים ובנוסף עוד 600 לקוחות עסקיים חדשים; צופה הגדלת תשואה להון ל12.3%
רנית נחום-הלוי
יו"ר ש"ס מביע אופטימיות בנושא כניסת הסיעה לקואליציה: "הממשלה לא יכולה בלי ש"ס"; האוצר: כל הוצאה נוספת למימון הסכמי קואליציה תמומן מתקציבי החברה והביטחון; שרון הביע רצונו שחברי הסיעה יהיו שרים עד 2006; מזוז מזכיר לשרים: לא לטפל בבקשות חברי מרכז מפלגה ועסקנים
יפעת גדות
ארצות הברית מפרסמת את הקווים המנחים בנושא תזונה לשנת 2005: איכלו חיטה מלאה היא קוראת לאמריקנים ו...התעמלו
הדר פרבר
רשת ב' במישדר מיוחד על המלצות לקידום החינוך בישראל
יפעת גדות
אנשים שצרכו כמויות גבוהות של בשר אדום ובשר מעובד במהלך תקופה ארוכה היו בסיכון גבוה ב-50% לפתח את סרטן המעי הגס בהשוואה לאלו שאכלו הכי פחות מבשר זה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il