X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
למרות העובדה שילדים רבים סובלים מעודף משקל, רובם מבינים את הצורך במזון בריא ובהמנעות מהתמכרויות למזון שאינו בריא; יש צורך לעודד כיום את הילדים גם ליישם זאת
▪  ▪  ▪

אמהות רבות אינן מגלות עניין רב במה שילדיהן אוכלים בארוחת הצהריים, כך עולה ממחקר בריטי חדש.
המחקר, שנערך על-ידי חברת סקרי השוק "Mintel" שבבריטניה דירג 50% מהאמהות כ"הורים שאינם מודאגים" ומתעניינים מעט, אם בכלל, בארוחת הצהריים של ילדיהם.
בניגוד לכך, המחקר גילה כי ילדים רבים אימצו לעצמם גישה בריאה לגבי התזונה. שבעה מתוך עשרה ילדים בריטים בגילאי 11 עד 16 הסכימו כי תזונה מאוזנת חשובה לבריאות. רק אחד מכל עשרה ילדים בגילאים 7 עד 16 אמרו כי הם רואים בקניית מזון בריא רעיון מוזר, ו-22% הודו כי קשה להם מאד להמנע מאכילת ממתקים רבים.
אחת ממומחי הצריכה ב"Mintel" ציינה כי למרות העובדה שילדים רבים סובלים מעודף משקל, רובם מבינים את הצורך במזון בריא ובהמנעות מהתמכרויות למזון שאינו בריא. אך ההכרה בחשיבות האכילה הבריאה היא רק חצי מהמאבק, לדבריה, מאחר ויש צורך לעודד כיום את הילדים גם ליישם זאת. "המסר עדיין אינו מגיע לכל הילדים", היא מדגישה.
על-פי המחקר ההורים מהווים חלק נכבד מהבעייה
רק אחת מכל ארבע אמהות בריטיות הוגדרה כ"הורה מתמיד", שמטרתו לתת לילדים את המזון הבריא ביותר שניתן. בסה"כ, רק שתיים מתוך חמש אמהות (42%) הכינו ארוחת צהריים לילד.
מן המחקר עולה גם כי נערות צעירות מתעניינות הרבה יותר מאשר נערים בהרגלי אכילה בריאים. הם נוטים הרבה פחות לנסות ולהמנע מממתקים (47% לעומת 39%), לאכול אוכל מאוזן (75% לעומת 67%) ולנסות לא לאכול יותר מדי (56% לעומת 41%). יחד עם זאת נערות נוטות יותר מבנים לעשות דיאטה, להתנחם באכילה ולחוש רגשי אשמה.
איזון עדין
תוצאות הסקר מציעות, לדברי הסוקרים, כי מומחים צריכים לבחור בקווים עדינים כאשר מדברים על דיאטה עם נערות צעירות מאחר וחוסר זהירות בנושא תזונה עלול להיות לא בריא. למרות שחשוב לעודד אכילה בריאה ידוע כי לעיתים הדבר עלול להתפרש לקיצוניות אצל נערות צעירות.
ידוע כי ילדים רבים יודעים כיצד לאכול באופן בריא אך הבעייה היא לתרגם ידע זה למעשים. יש לעודדף לדבריהם, את ההורים לעזור לילדיהם להכין ארוחת עשר או ארוחת צהריים בריאה יותר.

תאריך:  13/01/2005   |   עודכן:  14/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
ההכנסות שלא דווחו על-פי החשד הינן מגן ילדים שמנהלת אשתו של עורך הדין; עוד דווח כי מנהל חברה שוחרר בערבות ו-2 כתבי אישום נוספים הוגשו בגין אי העברת ניכויים; ההליכים המשפטיים - במסגרת המשך המבצע הארצי שמנהלת רשות המיסים "מס וחלילה"
יפעת גדות
זואולוגיים עוקבים אחר ההתנהגות הבלתי רגילה של הדובים הרגילים לטמפרוטורות מתחת לאפס; במערב רוסיה פרחי האביב כבר פורחים כשהטמפרטורות מגיעות ל-10 מעלות ויותר
מיכאל דבורין
שופט בית המשפט המחוזי בת"א יהודה זפט נעתר לבקשת חברת Alleragn Inc היצרנית של התכשיר BOTOX המיועד לטיפול בקמטים והוציא מו צניעה זמני כנגד שתי חברות אשר השתמשו בשמות אשר לדעת בית המשפט היו "דומים עד כדי הטעיה" לסימן המסחרי BOTOX
אורלי ממן
בשנת 2004 גייס הבנק 7,500 לקוחות משכורת חדשים; ב-2005 מתעתד לגייס עוד 10,000 לקוחות, 8,000 לקוחות צעירים ובנוסף עוד 600 לקוחות עסקיים חדשים; צופה הגדלת תשואה להון ל12.3%
רנית נחום-הלוי
יו"ר ש"ס מביע אופטימיות בנושא כניסת הסיעה לקואליציה: "הממשלה לא יכולה בלי ש"ס"; האוצר: כל הוצאה נוספת למימון הסכמי קואליציה תמומן מתקציבי החברה והביטחון; שרון הביע רצונו שחברי הסיעה יהיו שרים עד 2006; מזוז מזכיר לשרים: לא לטפל בבקשות חברי מרכז מפלגה ועסקנים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il