X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הקצין נפגע מרכבם של המתנחלים שנסע לאחור, לאחר שהורה להם לא לתלות כרזות הקוראות לסרבנות על גדרות הבסיס הצבאי; המשטרה מצאה את המכונית הפוגעת ביישוב יצהר שבשומרון, יושביה טרם אותרו; ביצהר טוענים: הקצין נשרט באורח קל מאוד, "עושים מעכבר הר"
▪  ▪  ▪

קצין צה"ל נפצע הלילה (ה', 13.1.05) באורח קל לאחר שנפגע ממכונית הנהוגה בידי מתנחלים אשר הרחיק מהבסיס בו הוא משרת, סמוך לשכם. הקצין, המשרת כקצין הרפואה של החטיבה המרחבית שומרון, ואשר שימש אמש כקצין תורן, הבחין בשלושה מתנחלים התולים כרזות על הגדר של מפקדת החטיבה. הכרזות בעלות התוכן הפוליטי קראו לחיילים לסרב לפקודה לפנות ישובים.
כאשר ראו תולי הכרזות את הקצין מתקרב אליהם, נמלטו השלושה מהמקום. הם נסעו אחורנית במכוניתם, ופגעו בקצין שלא במכוון. הקצין נחבל וטופל במקום ולאחר מכן הגיש תלונה במשטרה. זו פתחה בחיפושים אחר הרכב הפוגע והוא אותר היום ביישוב יצהר. המשטרה עדיין מחפשת אחר החשודים במעשה.
ביצהר אמרו בתגובה, כי יתכן והקצין נשרט באורח קל בידו כאשר נתלה הקצין על המכונית בעת שהחלה לנסוע. לאחר שירד ממנה, המשיכו המתיישבים בנסיעתם בזהירות. לטענתם, הקצין ביקש מהם להציג בפניו תעודות זהות, ולאחר שסירבו ניסה לחסום את דרכם חזרה. "הוא נחבל אולי קלות מאוד, ועושים מעכבר הר, ודאי שהם לא התכוונו לפגוע בו. הקצין פעל בניגוד לחוק וראוי שצה"ל יחנך את הקצינים שהם לא שוטרים ושלא יטרידו אזרחים".
כזכור, בשבוע שעבר פינו צה"ל והמשטרה שני קראוונים לא חוקיים שהוצבו במאחז גבעת להבה שליד יצהר. המתנחלים המתגוררים ביישוב ותומכים רבים שהצטרפו אליהם התעמתו עם כוחות הביטחון וכמה מהם נעצרו ושוחררו.
אמש קיים ראש הממשלה, אריאל שרון, דיון בנושא אכיפת החוק נגד תופעות האלימות והסרבנות. שרון אמר בישיבה, כי בתקופה האחרונה התרבו תופעות של הפרות חוק חמורות, הסתה וקריאה לסרבנות. "תופעות של אלימות כלפי שוטרים וחיילים, כמו גם תופעה של סרבנות או קריאה לסרבנות מצד שליחי ציבור, מהוות סכנה אמיתית לשלטון החוק ויוצרות מציאות בלתי נסבלת שלא ניתן להשלים עימה", אמר.

תאריך:  14/01/2005   |   עודכן:  14/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
פאוול, לאבו מאזן: "להשתלט על הטרוריסטים"; אבו מאזן גינה את הפיגוע ואת פעילות צה"ל; החמאס: הפיגוע הינו הגנה עצמית נגד הסלמת האלימות מצד ישראל; מופז: המעברים יהיו סגורים עד שהפלשתינים ינקטו באמצעים לאבטחת המעברים
אורלי ממן
יו"ר הוועדה, השופט בדימוס בך: לא צפוי אישור המינוי כבר היום; בפני הוועדה הופיעו הבוקר רה"מ שרון ושר האוצר נתניהו; עוד יופיע בפני הוועדה היום - נגיד בנק ישראל המכהן דוד קליין
עומר שיקלר
בנוסף יהיה פרס אחראי על פיתוח הנגב והגליל; הדברים סוכמו במסמך חלוקת התפקידים בין ראש הממשלה למשנהו
גל ברגר ונועם שרביט
הרצל שלמה, דרור גזרי ואיוואן שמילוב הובאו היום למנוחות בעירם שדרות; ההרוגים האחרים איברהים כחילי, מונעם אבו-סביה הובאו לקבורה ביישוביהם; מועד הלוויתו של עופר טירי טרם פורסם; ארבעה אחרים נפצעו בפיגוע שאירע הלילה; 3 מחבלים מתאבדים פוצצו מטען גדול על דלת קיר המגן של המסוף, חדרו פנימה וניהלו חילופי אש עם המאבטחים והחיילים
גל ברגר
נער פלשתיני תושב ירדן, ששלח איומים ב-E-Mail ל"מוסד" הירדני, נעצר והואשם בהפעלת "ג'יהאד אלקטרוני" כנגד המשטר; בהודעת האי-מייל כתב: "י'אספסוף, ימיכם השחורים קרבים, הצלחנו לחדור עמוק לתוככם, מטה המודיעין כבר ממולכד בשיטה מתוחכמת"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il