X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
דחפור מסוג D-9 נפגע בצהריים ממטען שהניח החיזבאללה; אין נפגעים בנפש; בסמוך למקום נהרג בשבוע שעבר קצין צה"ל; מאז נסיגת צה"ל מדרום לבנון במאי 2000, נרצחו 14 חיילים בידי הארגון ו-6 אזרחים
▪  ▪  ▪

גורמים בלבנון מדווחים על חילופי אש בגבול הצפון בין צה"ל לחיזבאללה בעקבות תקרית שאירעה מעט לפני השעה 15:00 בגזרת הר דב. הגורמים מסרו, כי צה"ל השיב באש ארטילרית.
מטען חבלה שהונח על-ידי החיזבאללה התפוצץ סמוך לדחפור מסוג D-9 שעסק בנטרול זירת מטענים במקום. גורמי צבא מסרו, כי אין נפגעים בנפש בתקרית. לפי הדיווח בטלוויזיה של החיזבאללה, אל-מנאר, הדחפור הושמד.
בעקבות התקרית תקף חיל האוויר יעדים של החיזבאללה ששה ק"מ בעומק לבנון. גורמים בלבנון אומרים, כי שתי נשים נפצעו בתקיפה.
ממנהלת ההכוונה בצבא לבנון נמסר, כי בסביבות השעה 12:00, כשלוש שעות לפני האירוע, חדרו מטוסי ביון של צה"ל למרחב האווירי של לבנון מכיוון הים וחגו באזור העיר צור בואכה אזור השוף.
בסוכנות הידיעות הלבנונית דווח, כי בטרם התקרית בהר דב, הפגיזו טנקים של צה"ל את חוות שבעא בכ-40 פגזים, דבר שגרם לשריפה באזור.
במקום סמוך לאירוע היום, נהרג לפני שבוע [ראו קישור] קצין צה"ל סרן שרון אלמקיאס, בן 23, מעתלית, לאחר שכוח צה"ל שעשה דרכו למוצב בהר דב נפגע מפיצוץ מטען שהונח על-ידי החיזבאללה.
בעקבות אותו אירוע, השיב צה"ל בירי נשק קל וארטילריה לעבר מוצבי החיזבאללה באזור. מסוקי קרב ומטוסים תקפו יעדים של הארגון. קצין או"ם שהיה באיזור התקרית נהרג.
בצה"ל אומרים, כי "בארבע השנים האחרונות ממשיך ארגון החיזבאללה בפעילות טרור משטח לבנון ובגיבוי סורי, על-מנת לפגוע בתושבי מדינת ישראל".
מאז נסיגת צה"ל מדרום לבנון במאי 2000, נרצחו 14 חיילים בידי הארגון ו-6 אזרחים. כמו כן, נפצעו כ-70 בני אדם, כ-10 מתוכם באורח קשה.

תאריך:  17/01/2005   |   עודכן:  17/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רנית נחום-הלוי
נדחו שלוש הצעות אי אמון בממשלה; אחת ההצעות היא אי אמון שהגישה סיעת ש"ס בשל חילולי שבת המוניים על-ידי צה"ל; מסיעת דגל התורה נמסר כי הם עושים מאמץ לשכנע את ש"ס להסיר את הצעת האי אמון; ח"כ אייכלר: אין בכך משום חילול שבת; לפחות שלושה חברי כנסת המורדים בליכוד לא ישתתפו בהצבעות האי-אמון
מירב לוי
בימים אלה החלו העבודות להחייאתו מחדש של האתר הלאומי, וזאת במסגרת פרויקט "50 אתרי מורשת ותקומה" עליו הכריז בשעתו ראש הממשלה
הדר פרבר וסוכנות איי.פי
זאת בעקבות השערורייה של הנסיך הארי הבריטי, אשר התחפש במדים נאצים
מיכאל דבורין
כך מתברר מפסק דין שניתן לאחרונה בבית המשפט המחוזי בחיפה; בפסק הדין האמור נקבע כי יש לראות את הכנסותיו של אדם שהושגו עקב השכרת שתי דירות הרשומות על שם ילדיו, כהכנסות ילדיו ולא כהכנסותיו שלו וזאת למרות שהאב טיפל בהשכרת הדירות והפקיד הכספים לחשבונו
נועם שרביט
הסיעה והח"כים פולישוק-בלוך, שלגי ובריזון, טוענים כי ההסכם הקואליציוני בין הליכוד ויהדות התורה עושה שימוש חריג ביישום דוח דוברת על החינוך החרדי, כתוצאה מ"שיקולים קואליציוניים פסולים ופגומים"; לטענתם, הדבר מנוגד להצהרות המדינה בבג"צ, שקבע שיש להפסיק תקצוב מוסדות החינוך החרדי בעוד 3 שנים, כל עוד אינם עומדים בדרישות הפדגוגיות של משרד החינוך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il