X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בכינוס מקדים בהשתתפות ראשי חברות גדולות בענף ההיטק הודו המשתתפים כי הם מרגישים את השיפור הכלכלי ואת היציאה מהמיתון; כל הנוכחים ציינו כי בשנת 2005 יגדלו תקציבי השיווק שלהם בשעורים שונים, החל מ-10% וחלקם אף ציינו כי ינהלו תקציב הגדול ב-50% מתקציב השיווק של 2004
▪  ▪  ▪

לקראת כנס KickOff 2005, שיתקיים ביום חמישי, 20.1.05, במלון דן פנורמה בת"א, כינסה יוזמת ומפיקת האירוע, קבוצת אנשים ומחשבים, עשרה מנהלי שיווק בכירים בתעשיית ההייטק.
בין החברות שהשתתפו: Ness, Dell, HP, גטר טק, אינטרנט זהב, ONE1, וריטאס, מטריקס, יעל תוכנה ואורקל. בכינוס המקדים הודו המשתתפים כי הם מרגישים את השיפור הכלכלי ואת היציאה מהמיתון. כל הנוכחים ציינו, כי בשנת 2005 יגדלו תקציבי השיווק שלהם בשעורים שונים, החל מ-10% וחלקם אף ציינו, כי ינהלו תקציב הגדול ב-50% מתקציב השיווק של 2004.
סגן נשיא לשיווק בנס טכנולוגיות, אורי בן ארי אמר, כי תקציבי השיווק והמכירות בחברה מעורבים, אך הוא מעריך כי תקציב השיווק יגדל ב-2005 בסדר גודל של בין 5%-10%. בנוסף, אמר בן ארי כי בכוונתם בשנת 2005 להשקיע מאמצים ב"חינוך" הלקוחות לביצוע פעולות באמצעות שירותי מיקור חוץ.
מנהל השיווק באורקל ישראל, אילן שפיגלמן ציין, כי זו פעם ראשונה ב-4 שנים שתקציב השיווק שלו לא מקוצץ. שפיגלמן ציין כי אורקל תתמקד השנה בחזרה לצמיחה מאסיבית ותפתח אף יותר את מערך המכירות בארץ.
מנהל השיווק בחברת מטריקס, מארק גרנות אמר, כי שנת 2005 תעמוד בסימן מציאת דרך לשיתוף פעולה בין מטריקס ואורקל, בעקבות רכישת פיפלסופט. מנהלת השיווק בחברת וריטאס, גאולה יעקבי אמרה כי תקציב השיווק של החברה צפוי לגדול בכ-50%, בעקבות הגידול המשמעותי במכירות, המהווה משלים סינרגטי.
מנהלת השיווק בחברת גטר טק, איריס אגם מדווחת על גידול של 60% בהיקפי הפעילות וגיוס של כ-10 עובדים חדשים לחברה. בכנס ייקחו חלק גם מנכ"ל גרטנר המזרח התיכון ברוך גינדין וראש אגף תקשוב האלוף אודי שני.
נשיא קבוצת אנשים ומחשבים, פלי הנמר אמר כי "אירועי KickOff הם מסורת המפגישה את צמרת מנהלי ה-IT בישראל ומהווה במה להכרזות החדשותיות ביותר. רק בשנה שעברה, הכריז מעל במת ה- KickOff רביב צולר על ההנפקה המתוכננת של קבוצת נס במהלך שנת 2004. אני מאמין שגם השנה, נשמע את התחזיות החדשניות ביותר ונדע על המהלכים העיקריים שיובילו בשנת 2005 את ענף ההיי-טק הישראלי".

תאריך:  17/01/2005   |   עודכן:  17/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
יצאו להגנתו של פרי בפרשת המענק לויקטור מדינה; טוענים: "חלקו של מר פרי בפרשייה נופח בצורה מוגזמת ומרושעת והדברים המיוחסים לו אינם נכונים וגורמים לו ולשמו הטוב - עוול"
מיכאל דבורין
כך פסק בית המשפט הגבוה לצדק שהפך היום את החלטת ביה"ד הארצי לעבודה בעניין זה וקבע כי רכיב גילום המס אינו חלק מהשכר הקובע לעניין חישוב הגימלה; המשמעות: חיסכון בשירות המדינה של עד 15 מיליארד ש"ח
גל ברגר
קצין בכיר בצה"ל בדרגת אלוף משנה נעצר אתמול בחשד שבמשך כמה חודשים אנס חיילת עת שימשה פקידה בלשכתו; החיילת, בת 20, השתחררה לפני כשנה, ומאז היא בטיפול פסיכולוגי; לפני כמה חודשים הוגשה נגד הקצין תלונה על הטרדה מינית מצד חיילת אחרת; תיק זה עדיין נבחן בפרקליטות הצבאית
גל ברגר
דחפור מסוג D-9 נפגע בצהריים ממטען שהניח החיזבאללה; אין נפגעים בנפש; בסמוך למקום נהרג בשבוע שעבר קצין צה"ל; מאז נסיגת צה"ל מדרום לבנון במאי 2000, נרצחו 14 חיילים בידי הארגון ו-6 אזרחים
רנית נחום-הלוי
נדחו שלוש הצעות אי אמון בממשלה; אחת ההצעות היא אי אמון שהגישה סיעת ש"ס בשל חילולי שבת המוניים על-ידי צה"ל; מסיעת דגל התורה נמסר כי הם עושים מאמץ לשכנע את ש"ס להסיר את הצעת האי אמון; ח"כ אייכלר: אין בכך משום חילול שבת; לפחות שלושה חברי כנסת המורדים בליכוד לא ישתתפו בהצבעות האי-אמון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il