X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
נציגות עובדי המזרחי:"אלי יונס ממשיך להפיץ שקרים לכל עבר ומטעה את העובדים ואת הציבור"; מחר לא יקבלו קהל כל המוסדות הבנקאיים למשך שעתיים בשל האלימות נגד עובד מזרחי
▪  ▪  ▪

נמשכת ההתכתשות בין הנהלת בנק המזרחי לוועד העובדים. בעוד אלי יונס, המנכ"ל, מבטיח הגנה לעובדים הצפויים לעמוד לדין משמעתי בפני הוועד, בשל שבירת שביתה, יוצא הוועד ב"כרוז" היומי שלו בו הוא מטיח נגד יונס כי "באלימות, באיומים ובמתק שפתיים מנסה אלי יונס לרסק את העבודה המאורגנת בבנק המזרחי".
"איומים, הפחדות ואלימות מופנים כלפי העובדים וכלפי נציגיהם מדי יום רק מצדה של ההנהלה וזאת, לצערנו, כדבר שבשגרה". אומרת נציגות הוועד.
"אלי יונס ממשיך להפיץ שקרים לכל עבר ומטעה את העובדים ואת הציבור. תגובותיו מעידות יותר מכל על הלחץ בו הוא נמצא לאחר שכישלונותיו ומחדליו הניהוליים נחשפים בזה אחר זה".
"במדינת ישראל כולם יודעים מי הוא אלי יונס וכמה הוא תרם להגנה על זכויות עובדים - מפוטרי בנק הפועלים הם הצל שילווה אותו כל חייו. לכן, חשוב לזכור שגם כשיונס אומר במתק שפתיים שהוא מאמין בזכות ההתארגנות של העובדים הרי כולנו יודעים שבפועל הוא עושה כל שביכולתו על-מנת לרסק זכות זו", מציינים בארגון עובדי המזרחי.
אתמול שיגרה יו"ר הוועד, שרה לזרוביץ', מכתב לעובדים ששברו את השביתה ובו הודיעה להם על כוונת הוועד להעמידם לדין משמעתי. "רובם המכריע של העובדים הבינו שזכותנו הבסיסית להיות מאוחדים והמאבק למען זכויותינו אינו סותר את נאמנותנו לבנק בו אנו עובדים. יחד עם זאת, לצערי הרב, בודדים נכנעו ללחץ ולאיומים של ההנהלה, שברו שביתה והפרו את החלטות הארגון באופן בוטה וחמור", ציינה.
יונס, מצידו, קורא במכתבו לכוונה זו של הוועד "ניסיון לפגוע בדרכים בלתי לגיטימיות בעובדים שלא נכנעים לתכתיביו". בכך זונח ועד העובדים את ייעודו העיקרי - הגנה על זכויות העובדים".
בעקבות תקיפתו של נציג ועד המזרחי על-ידי מאבטחים שזימנה ההנהלה ביום שישי האחרון, צפויה מחר שביתת הזדהות של כלל עובדי המערכת הבנקאית. הבנקים והבורסה לניירות ערך יחלו מחר פעילותם בשעה 10:00.

תאריך:  17/01/2005   |   עודכן:  17/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רנית נחום-הלוי
הודעה בנוסח זה העביר יו"ר סיעת שינוי, ח"כ חן רשף, ליו"ר ועדת הכנסת; במכתב מציין רשף כי ההחלטה ההתקבלה לאחר שפריצקי תמך בח"כ אלי ישי ליו"ר האופוזיציה, במקום לפיד, לאחר שהצביע בעד ממשלת האחדות ובעד התקציב, כל זאת בניגוד להחלטות הסיעה; לשכת פריצקי בתגובה: זו שפה מכובסת של עו"ד
מיכאל דבורין
המשטרה ביקשה היום מבית המשפט להורות למשה מילר מבעליה של חברת רמדיה לגלות מסמכים המעידים לטענתה על שורה של עבירות לכאורה שביצע, לרבות שיבוש הליכי חקירה והדחת עדים תוך ניסיון לקנות את שתיקתם בכסף; לטענת מילר חל על המסמכים האמורים חיסיון עו"ד לקוח
מיכאל דבורין
בכינוס מקדים בהשתתפות ראשי חברות גדולות בענף ההיטק הודו המשתתפים כי הם מרגישים את השיפור הכלכלי ואת היציאה מהמיתון; כל הנוכחים ציינו כי בשנת 2005 יגדלו תקציבי השיווק שלהם בשעורים שונים, החל מ-10% וחלקם אף ציינו כי ינהלו תקציב הגדול ב-50% מתקציב השיווק של 2004
יואב יצחק
יצאו להגנתו של פרי בפרשת המענק לויקטור מדינה; טוענים: "חלקו של מר פרי בפרשייה נופח בצורה מוגזמת ומרושעת והדברים המיוחסים לו אינם נכונים וגורמים לו ולשמו הטוב - עוול"
מיכאל דבורין
כך פסק בית המשפט הגבוה לצדק שהפך היום את החלטת ביה"ד הארצי לעבודה בעניין זה וקבע כי רכיב גילום המס אינו חלק מהשכר הקובע לעניין חישוב הגימלה; המשמעות: חיסכון בשירות המדינה של עד 15 מיליארד ש"ח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il