X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
נפטרה במוסד סיעודי לאחר שחלתה במשך כשנה בדלקת ריאות
▪  ▪  ▪



שחקנית הוליווד וירג'יניה מאיו - השחקנית הבלונדינית אשר הכניסה את הרומנטיקה למסך הגדול בשנות הארבעים, לצד שחקנים בהם ג'יימס קגני, בוב הופ, גרגורי פק, דני קיי ורונלד רייגן, נפטרה בגיל 84.
בבריאותה של מאיו חלה התדרדרות בעקבות דלקת ריאות שהחלה לפני כשנה והיא נפטרה אמש (ב') במרכז סיעודי, כך מסרה בתה, מרי ג'ונסטון לסוכנות הידיעות איי.פי. מאיו שיחקה בסרטים מוסיקליים, מערבונים וסרטי הרפתקאות במגוון תפקידים. "האמת היא שרציתי להיות רקדנית, אבל הפכתי להיות שחקנית ואני צריכה לשחק לצדם של כמה מהשחקנים הטובים ביותר של העת שלנו", כך אמרה לאחרונה ב-2001.
בעבר אמרה אמה של מאיו, כי הנשיקה הטובה ביותר על המסך היתה הנשיקה של בתה עם השחקן גרגורי פק. אך מאיו התבלטה בעיקר בשני סרטים קלאסיים: ב-1946 בסרט זוכה האוסקר "The Best Years of Our Lives" (השנים הטובות ביותר של חיינו), בו שיחקה את אהובתו של חייל ממלחמת העולם השנייה. ב"White Heat" שב-1949 שיחקה עקרת בית מוזנחת של רוצח (אותו גילם קגני).
מאיו נולדה כוירג'יניה קלרה ג'ונס בסנט לואיס ב-30 בנובמבר 1920, הופיעה כילדה במחזות מקומיים ובאירועים שונים גם בזכות דודתה שניהלה סטודיו לכשרונות צעירים. היא אימצה את השם אנדי מאיו - מנהל במקום בו עבדה כצעירה.
תפקידה הראשון של מאיו בהוליווד היה תפקיד קטן ב"Jack London" ב-1943 - ביוגרפיה של הסופר, בכיכובו של מייקל אושיאה. ב-1947 נישאו השניים. לאחר מותו ב-1973 מעולם לא נישאה שוב. היא השאירה אחריה בת ושלושה נכדים.

תאריך:  18/01/2005   |   עודכן:  18/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
כאות הזדהות עם ועד עובדי בנק המזרחי הוחלט להשבית את כל הבנקים; נמשכת השביתה במשרד הרישוי
עומר שיקלר
בתקופת החורף - קשישים רבים מאושפזים והתפוסה בבתי החולים עולה עד מאוד; משרד הבריאות אישר תוספות כוח אדם במחלקות בעלות תפוסה שמעל 125%
נועם שרביט
פרקליט המדינה לא מצא תשתית ראייתית מספקת נגד שר התשתיות לשעבר והחוקר הפרטי יעקב אשל, שנחשדו בניסיון "לתפור תיק" לאברהם פורז; גם בנוגע לשלמה אברמוביץ, יוסי מימן, שבתי שביט, מאיר פלבסקי אלי לנדאו ואחרים, לא נמצאה תשתית ראייתית מספקת; עם זאת, שנדר מטיח בפריצקי ביקורת על התנהלותו; פריצקי: בשינוי מיהרו "לשפוך את דמי"
עומר שיקלר
מאות מתושבי העיר התכנסו בכיכר העיר ומחו נגד המשך ירי הקסאמים; יעלון הנחה את פיקוד דרום להכין תוכנית לפעולה נרחבת ברצועת עזה; עם זאת, בינתיים נותנים הזדמנות לאבו מאזן והתוכנית תישאר במגירה
אורלי ממן
נציגות עובדי המזרחי:"אלי יונס ממשיך להפיץ שקרים לכל עבר ומטעה את העובדים ואת הציבור"; מחר לא יקבלו קהל כל המוסדות הבנקאיים למשך שעתיים בשל האלימות נגד עובד מזרחי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il