X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הארגון מחדש יתאם בין כל קבוצות המוצרים העיקריות ובין אסטרטגיית החברה; מטרתו - לקדם פיתוח של פלטפורמות טכנולוגיה מלאות על בסיס רכיבי אינטל; הישראלי דדי פרלמוטר מחזק מעמדו בצמרת ההנהלה
▪  ▪  ▪

חברת אינטל הודיעה אתמול (17.1.05) על רה-ארגון נרחב, המתאם בין כל קבוצות המוצרים העיקריות ובין אסטרטגיית החברה: לקדם פיתוח של פלטפורמות טכנולוגיה מלאות על בסיס רכיבי אינטל.
בנוסף, יצרה החברה שני גופים שיטפלו בהזדמנויות המתפתחות עבור טכנולוגיות מבוססות אינטל, ברפואה דיגיטלית ובשירות ערוץ ההפצה העולמית של אינטל. הנקודה הישראלית לא נעלמת גם כאן- דדי פרלמוטר מחזק את מעמדו בצמרת ההנהלה.
רה-הארגון מתאם באופן מלא את המבנה הארגוני של אינטל עם גישתה של החברה, על-ידי יצירת שלוש קבוצות שיובילו את מאמצי החברה בפלטפורמות לניידות, הארגון הדיגיטלי והבית הדיגיטלי. הארגונים מבוססי-הפלטפורמה גם משקפים את המיזוג ההולך ונמשך של מיחשוב ותקשורת, על-ידי הכללת שני סוגי היכולות ברחבי הקבוצות החדשות.
פול אוטליני, נשיא ו-COO של אינטל, ציין כי "הארגון החדש יעזור לנצל הזדמנויות צמיחה על-ידי צפייה של צרכי השוק ומענה טוב יותר לצרכים אלה, האצת קבלת החלטות, והבטחת מצוינות תפעולית ברמה עולמית. לכל יחידה תפעולית יש החופש להקצות משאבי מיחשוב ותקשורת כדי להצליח, מה שעושה את המבנה הכולל של אינטל לקונסיסטנטי עם אסטרטגיית מוצרי הפלטפורמה שלנו".
היחידות העסקיות החדשות, אשר ידווחו לאוטליני ולקרייג בארט, מנכ"ל אינטל, הן:
- קבוצת הניידות בהובלת שון מאלוני, ודדי פרלמוטר, תפתח פלטפורמות עבור מחשבי נישאים ומחשבי כף יד והתקני תקשורת, והיא נועדה להביא את המספרים הגדלים של התקנים ניידים שונים לעבוד יחד טוב יותר ולהיות קלים יותר לשימוש.
- קבוצת הארגון הדיגיטלי בהובלת פט גלסינגר ואבהי טלווקר, תפתח פלטפורמות תשתית למיחשוב ותקשורת עבור פתרונות מקצה-לקצה בעסקים.
- קבוצת הבית הדיגיטלי בהובלת דון מקדונלד, תפתח פלטפורמות מיחשוב ותקשורת לשימושם של משתמשים פרטיים בבית הדיגיטלי המתפתח, תוך דגש על יישומי בידור בחדר המגורים והתקני אלקטרוניקה ביתיים.
- קבוצת הבריאות הדיגיטלית, בהובלת לואיס ברנס, תפתח מוצרים ותחקור הזדמנויות עסקיות למוצרי ארכיטקטורת אינטל במחקר, דיאגנוסטיקה וטיפול בתחום שירותי הבריאות.
- קבוצת מוצרי הערוץ, בהובלת ביל סיו, תפעל להרחבת הצלחת אינטל בשווקים גלובליים, על-ידי שילובן של קבוצות קיימות לארגון אחד המתמקד בפיתוח ומכירה של מוצרי אינטל, תוך מענה לצרכים הייחודיים של שווקים מקומיים ברחבי העולם.
ג'סטין רטנר, יפקח בפועל על קבוצת הטכנולוגיה התאגידית של אינטל, עד למינוי מחליף לגלסינגר. אנאנד צ'נדרסקר, מונה למנהל קבוצת מכירות ושיווק ויחליף את צ'ן. הוא ינהל במשותף את ארגון ה- SMG עם אריק קים, סגן נשיא ומנהל מכירות ושיווק.
מבנים ותפקידים מדווחים בארגונים אחרים של אינטל, כולל קבוצת הטכנולוגיה והייצור של החברה, נשארים ללא שינוי.

תאריך:  18/01/2005   |   עודכן:  18/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
גם ב-2004 מספר כניסות התיירם הגבוה ביותר היה מארה"ב; חלה עלייה של 47% בכניסות תיירים מצרפת; עליה של 37% נרשמה בכניסות דרך האוויר
מירב לוי
בית הספר ישמש מרכז הדרכה ארצי בתחומי הדפוס השונים, למפעילי מערכת אופסט ממוחשבת, מפעילי מערכות קדם דפוס ודפוס דיגיטלי, ויקיימו קורסי הסבה לאקדמאים; יהודה אלחדיף: הענף יכול לקוט מדי שנה מעל 1,000 עובדים חדשים
אורלי ממן
התאחדות התעשיינים צופה כי התעשיה תצמח השנה בכ-5% והייצוא התעשייתי יגדל בכ-9.5% ויסתכם בכ-26.5 מיליארד דולר; תתעצם המגמה של העברת קווי יצור ופיתוח לחו"ל; עם זאת - כ-10,000 עובדים ייקלטו בתעשיה בשנת 2005
רנית נחום-הלוי
ועדת הכנסת הציבה אולטימטום לשינוי: או שתגיעו לפשרה או שננסח הצעת חוק כהוראת שעה; בכך דוחה הוועדה את בקשת שינוי, לראות את ח"כ פריצקי מחוץ לשורותיה; דיון סוער התקיים, במהלכו הוצא יו"ר סיעת שינוי שלוש פעמים ונשללה ממנו רשות הדיבור; ח"כ חן נגד בר-און: מזל שלא מונית למשרת היועמ"ש
יפעת גדות
דבריו של בוש נאמרו לאחר פרסום של דוח בו נאמר כי וושינגטון מנהלת משימות איסוף מידע בתוך אירן כדי לזהות מטרות גרעיניות; דובר משרד ההגנה האמריקני: "אנו לא דנים במשימות, יכולות או פעולות של כוחות המבצעים המיוחדים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il