X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חבר השופטים הבינלאומי והמתמודדים שנבחרו, יגיעו לישראל מרחבי העולם
▪  ▪  ▪
ארתור רובינשטיין

עמותת ארתור רובינשטיין הכריזה על שלבי תחרות הפסנתר ע"ש ארתור רובינשטיין ה-11, זאת לאחר בחירת המועדמים המתאימים ביותר להשתתף בתחרות. התחרות תתקיים בין התאריכים 28 במרס ל-13 באפריל 2005.
מייסד העמותה והתחרות יעקב י. ביסטריצקי, אשר פרש מתפקידו, נבחר לאחרונה לתפקיד נשיא הכבוד של התחרות במקומה של אניאלה רובינשטיין, רעייתו של ארתור רובינשטיין, שהלכה לעולמה לא מכבר.
ב-26 במרס, אם כן, יפתח את אירועי התחרות זוכה התחרות הקודמת, קיריל גרשטיין (רוסיה), ברסיטל גאלה חגיגי במוזיאון תל אביב לאמנות.
ב-27 במרס, יום ראשון, בשעה 17:00 תתקיים במוזיאון תל אביב הגרלת סדר הופעת המתחרים (הכניסה חופשית). בסיום ההגרלה ייערך קוקטייל למתחרים ולקהל הרחב. למחרת - תחל התחרות.
להלן לוח הזמנים של התחרות
שלב א', 28 במרס, יום שני ועד ה-13 באפריל, יום ראשון
רסיטלים, מוזיאון תל אביב לאמנות, עד 42 מתחרים.
שלב ב', 6-4 באפריל, ימים שני עד רביעי
רסיטלים, מוזיאון תל אביב לאמנות, 16 מתחרים.
שלב ג', חצי הגמר - נחלק לשני חלקים:
השלב הקאמרי - 7-9 באפריל, ימים חמישי עד שבת, מוסיקה קאמרית, מלון ישרוטל רויאל גארדן באילת. 6 מתחרים ינגנו חמישיות פסנתר עם רביעיית אביב.
השנה מחזירה הנהלת התחרות את המוסיקה הקאמרית כשלב בתחרות, ושלב זה יתקיים לראשונה באילת, בשיתוף רשת מלונות ישרוטל. לצד אירועי התחרות באילת יתקיימו קונצרטים נוספים, בהם ינגנו גם מקצת השופטים. שוחרי התחרות מוזמנים לסופשבוע מוסיקלי באילת.
השלב התזמורתי - 12-11 באפריל, ימים שני - שלישי, קונצ'רטות קלאסיים, היכל התרבות בתל אביב. 6 מתחרים בליווי התזמורת הפילהרמונית הישראלית, בניצוחו של מנדי רודן.
שלב הגמר וטקס חלוקת הפרסים, 13 באפריל, יום רביעי
קונצ'רטות מהתקופה הרומנטית והמאה ה- 20, היכל התרבות בתל אביב. 3 מתחרים בליווי התזמורת הפילהרמונית הישראלית, בניצוחו של מנדי רודן.
חבר השופטים
חבר השופטים:
אריה ורדי – יו"ר (ישראל), ססיל אוּסֶה (צרפת), ג'ון אוקונור (אירלנד), מישל בֵּרוף (צרפת), קרסטן דורר (גרמניה), פנינה זלצמן (ישראל), הירוקו נקאמורה (יפן), פיוטר פּאָלֶצְ'ני (פולין), יוכבד קפלינסקי (ארה"ב), ולדימיר קריינב (רוסיה), מאטי ראקאליו (פינלנד), מנדי רודן (ישראל). יצויין כי זו השנה הראשונה בה יכהן מנדי רודן, המנצח על התזמורת הפילהרמונית בתחרות, גם כשופט.
המתחרים
מתוך כ-600 פניות מרחבי העולם, 152 מתחרים עמדו בדרישות והגישו את מועמדותם. מתוכם נבחרו 42 פסנתרנים ופסנתרניות, בגילאי 32 - 18. הרפרטואר אותו ינגנו המתחרים בשלבים השונים יפורסם בנפרד. המתחרים יגיעו מ-18 מדינות (לורב מתחרה אחד מכל מדינה: אוסטריה, אוסטרליה, איטליה, ארה"ב (2), ברזיל, בריטניה (2), גרוזיה (2), גרמניה, יפן (3), ישראל (3),
ניו זילנד, סין (6), סרביה, פינלנד, צרפת, קוריאה (5), רוסיה (9) וקנדה.
פרסים
פרס ראשון: פרס ארתור רובינשטיין יעניק מדליית זהב ו-25,000 דולר
פרס שני: מדליית כסף ו- 15,000 דולר
פרס שלישי: מדליית ארד ו-10,000 דולר
פרסים רביעי, חמישי ושישי: 3,000 דולר כל אחד
מענק מיוחד בסכום של 500$ יוענק לכל מתחרה אשר ישתתף בשלב השני ולא יעבור לשלב השלישי.
המדליות נושאות את דיוקנו של ארתור רובינשטיין, מסדרת רישומים שצייר ידידו פיקאסו והוענקו על-ידי רובינשטיין לשימושה הבלעדי של התחרות.
התחרות
התחרות הבינלאומית לפסנתר ע"ש ארתור רובינשטיין נוסדה על-ידי יעקב (יאשה) ביסטריצקי, שכיהן כמנהלה עד התחרות העשירית בשנת 2001. מאז התחרות הראשונה ב-1973 מתקיימת התחרות אחת לשלוש שנים בתל אביב והפכה לאירוע מרכזי בנוף התרבותי של מדינת ישראל ולאחת מתחרויות הפסנתר היוקרתיות בעולם.
לצד קיום ופיתוח התחרות, כוללים יעדי עמותת ארתור רובינשטיין הבינלאומית למוסיקה גם פעילויות מוסיקליות מגוונות במהלך כל השנה. העמותה מוציאה לאור מאמרים, סרטים תיעודיים ומקיימת קונצרטים מיוחדים, במטרה להמשיך את מורשתו ואמנותו של גדול הפסנתרנים במאה ה-20.

תאריך:  19/01/2005   |   עודכן:  19/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
שני פיצוצים נוספים נשמעו לאחר מכן; גוברת האלימות לקראת הבחירות בסוף החודש
גל ברגר
זביידי מסביר: הצעד בא כמחווה לאבו מאזן; הפסקת האש רלוונטית לגזרת ג'נין בלבד (עליה אמון זביידי) ורק מצד הזרוע הצבאית של הפת"ח; במקביל, אבו מאזן מקיים שיחות עם ארגוני הטרור בעזה והערב נועד עם ראשי החמאס; אלה בחרו לקדם את פניו עם פיגוע התאבדות בגוש קטיף, אך בתום הפגישה עימו אמרו: נשקול הפסקת-אש
נועם שרביט
ברק צרפתי הורשע רק בהריגתו של אבינועם שושן, בתום קטטה שהחלה בכלבים שלהם, בטיילת בחיפה לפני שנה וחצי; ביהמ"ש דחה את גרסתו, לפיה פעל מתוך הגנה עצמית וקבע כי היא "הזויה ומופרכת"; חברו של צרפתי, אושרי מלול, הורשע בעבירות של תקיפה בנסיבות מחמירות וחבלה חמורה
אורלי ממן
הוועדה הותירה את ענין סוגיית האזרחות הכפולה של פישר לדיון נפרד; המינוי צפוי לקבל את אישור הממשלה באחת מישיבותיה הקרובות
מיכאל דבורין
כך הובהר בדיון במועצה להשכלה גבוהה שעסק בנושא, לאחר שאוניברסיטת בן-גוריון ומכללות ספיר, צפת ואשקלון ביקשו להקים פקולטות נוספות למשפטים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il