X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לראשונה בתולדות מכרזי הממשלה נערך המכרז בשיטה הדינמית על גבי רשת האינטרנט; במכרז לאספקה, תחזוקה ואינטגרציה של שירותים סלולאריים עבור ממשלת ישראל המחזיקה כיום כ-22,000 מינויים
▪  ▪  ▪

החשב הכללי הודיע (ה', 20.1.05) כי בחר, באמצעות מנהל הרכש הממשלתי, בחברת פלאפון כזוכה במכרז לאספקה, תחזוקה ואינטגרציה של שירותים סלולאריים עבור ממשלת ישראל, המחזיקה כיום כ-22,000 מינויים.
המכרז סיים תקופת התקשרות בת למעלה מארבע שנים עם חברת פלאפון וריכז התעניינות רבה בענף. ארבע חברות הסלולר בישראל ניגשו למכרז: פלאפון, פרטנר, סלקום ומירס.
לראשונה, נערך המכרז בשיטת המכרז הדינמי המקוון, בו הספקים יכולים לשפר את הצעותיהם לאחר קבלת משוב מיידי. המכרז נעשה במסגרת הפיילוט שנערך למספר מוגבל של מכרזים לבחינת שילובם של מכרזים דינמיים במשרדי הממשלה. שיטה זו מאפשרת לכאורה למצות את תהליך המשא-ומתן באופן מהיר תוך מיצוי התחרות בשוק.
המכרז הדינמי החל בשעה 10:00 עם הגשת ההצעות הראשונות של כל אחת מן החברות והסתיים בשעה 16:45. במהלך המכרז היתה תחרות פעילה ועירנית מאוד, ובה הוגשו על-ידי 4 החברות 310 הצעות, כאשר ההצעה הטובה ביותר נבחרה בתום 5 דקות אחרונות בהן לא הציעה אף אחת מן החברות האחרות הצעה אחרת.
על-פי תנאי המכרז, פלאפון תעניק את השירותים הנדרשים לתקופה של 3 שנים. למדינה שמורה הזכות להאריך את המכרז ב-3 שנים נוספות. מדובר בשירותי תקשורת רט"ן הכוללים שירותי דיבור וכן שיחות חינם בין מנויי הממשלה.
להערכת משה כהן, יועץ מיוחד לוועדת המכרזים, התעריפים החדשים משקפים הוזלה שנתית של כ-13 מיליון ש"ח בסך ההוצאה הסלולרית של הממשלה. אבי דור, מנהל מינהל הרכש הממשלתי מסר כי המכרז התקיים ללא תקלות טכניות תוך מיצוי התחרות בענף.
גם צה"ל, ביטוח לאומי, חברות ממשלתיות בבעלות ממשלתית מלאה, תאגידים שהוקמו בחוק וגופים ציבוריים אחרים, רשאים לבצע התקשרות ולהצטרף בתנאים של מכרז זה.
מפלאפון נמסר: "משרדי הממשלה הינם לקוח חשוב של פלאפון ואנו שמחים על הזכייה שתאפשר לנו להמשיך ולספק את שירותי התקשורת לכל הגופים הממשלתיים. הפוטנציאל הכלכלי של הזכייה הינו בראייה כוללת של משרדי הממשלה מחד ושל בני משפחתם מאידך. להערכתנו, מעבר ל-30 אלף המנויים הכלולים במכרז, יצטרפו לפלאפון בעקבות הזכייה גם כ-50 אלף עובדים נוספים וקרוביהם שאינם נכללים במכרז."

תאריך:  20/01/2005   |   עודכן:  20/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גל ברגר
3,000 שוטרים פלשתינים התפרסו באיזורי הירי שבצפון הרצועה; מעבר רפיח נפתח באופן חד-סטרי, ממצרים לרצועה; מאות עברו אחרי עיכוב של שבוע; אבו מאזן נועד לפגישה נוספת עם ראשי הג'יהאד והחמאס; מאמץ להשגת הודנא תמורת הבטחת ישראל להפסיק את החיסולים
נועם שרביט
סגנית שר התשתיות לשעבר, שאיבדה את משרתה משום ששמרה על שתיקה במשך שנתיים, העידה במשך 6 שעות בפרשת השוחד ב"שרתון סיטי טאוור", בה היא נאשמת; חברת הכנסת ניסתה לקעקע את עדותו של הנהג לשעבר, עד המדינה אבי אוסקי: "הוא לא היה קרוב אליי, הוא חוצפן ממדרגה ראשונה"; עוד טענה: הוא לא שכנע אותי לרוץ בפריימריז
יפעת גדות
מחקר גילה כי אלו שנעקצים הכי פחות מייצרים ריח המסווה את אותם ריחות המושכים את היתושים; ההמלצה: להסתובב ליד אותם אנשים
אורלי ממן
"ברמה של 4.36 ש"ח לדולר - ההשקעה במטבע האמריקני מעניינת"; צופים אינפלציה של 2.3%
ב-12 החודשים הקרובים; מינוי פישר לנגיד, יתרום להעלאת הדירוג הבינלאומי של ישראל ולכניסה של כספים נוספים להשקעה
מירב לוי
המשא ומתן בין הצדדים ימשך עד ל-31.03.2005; המטרה - להגיע להסכם קיבוצי בעניינים שאותם נהוג להסדיר בין המעסיקים לארגוני העובדים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il