X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
היועמ"ש דחה את בקשת סניגורה, עו"ד יהושע רזניק, למרות שברור שההדלפה יכולה היתה לבוא רק מקרב אנשי פרקליטות מחוז הצפון או משרד המשפטים; עוזרו של מזוז: "לא פעם אנו משלמים 'מחיר' תקשורתי בשל המדיניות שלא למסור פרטים על ההסדרים"
▪  ▪  ▪

היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, דחה (א', 23.1.05) את בקשתה של "הפרקליטה המדליפה", עו"ד ליאורה גלאט-ברקוביץ', לבדוק מי הדליף לעיתונות את פרטי הסדר הטיעון המתגבש בעניינה, למרות שברור כי זו באה מבין שורות הפרקליטות.
כזכור, ביום רביעי החלו הפרסומים על הסדר הטיעון המתגבש, במסגרתו יבוטלו מכתב האישום הסעיפים המשמעותיים בהם גלאט-ברקוביץ' נאשמת בגין הדלפת מסמכים בפרשת "סיריל קרן". על-פי ההסדר, הפרקליטה תתפטר ממשרד המשפטים וזכויות הפנסיה שלה ישולמו לה רק בעוד חמש שנים. חשוב מכך, עבירות המירמה והפרת האמונים בהן היא נאשמת יימחקו, וכתב האישום המתוקן שבעובדותיו היא תודה, יכלול רק עבירה של גילוי בהפרת חובה. בתמורה, הפרקליטות תבקש לגזור עליה רק עונש של מאסר על-תנאי וקנס כספי.
רזניק: יש לחקור את מקור ההדלפה
סניגורה של "הפרקליטה המדליפה", עו"ד יהושע רזניק, מיהר לפנות ליועץ בבקשה לחקור את מקור ההדלפה. "נדהמתי לקרוא את פרטי המו"מ להסדר טיעון בין מרשתי לנציגי התביעה. נדהמתי שבעתיים לקרוא את פרטי ההסדר בעניין תשלום גמלתה. נושא זה הוא בוודאי עניינה הפרטי ולא יכול להיות נחלת הכלל".
נבהיר, כי ברור שמקור ההדלפה יכול להיות רק בפרקליטות מחוז הצפון או במשרד המשפטים, שהרי אין לסניגוריה כל אינטרס להדליף בנושא, מחשש שההסדר יטורפד. למרות זאת, עוזרו הראשי של היועץ, עו"ד רז נזרי, משיב היום לרזניק כי אין בכוונתם לחקור את מקור ההדלפה וכי גם הם הופתעו למקרא הדברים בעיתונות.
עו"ד נזרי: הופתענו לקרוא את מכתבו של רזניק בתקשורת
עוזרו של מזוז אף מלין, שאת מכתבו של רזניק הם קראו קודם בתקשורת. "הופתענו 'שבעתיים' לשמוע ולקרוא בתקשורת על אודות מכתבך שבסמך, ממנו עולה לכאורה הפניית אצבע מאשימה כלפינו בענין העברת פרטי ההסדר לעיתון [נקווה שהדלפת מכתבך זה אינה רובצת אף היא לפתחנו, לשיטתך]".
נזרי הוסיף, כי "לנו אין כמובן ידיעה באשר לגורם שהעביר את הדברים לעיתון, ואף אם יש לנו השערות, אין בדעתנו להצביע על גורם כזה או אחר... כידוע, לך מערכת התביעה הכללית אינה מוסרת פרטים אודות מו"מ להסדר טיעון, ואף לא אודות הסדר טיעון שנחתם, וזאת כל עוד לא הוגש ההסדר לבית המשפט. לא פעם אנו אף משלמים 'מחיר' תקשורתי בשל מדיניות זו, אך בכל זאת, מתוך כבוד לבית המשפט, איננו נוהגים אחרת".
נציין, כי גלאט-ברקוביץ' טענה במשפטה ל"הגנה מן הצדק", משום שלטענתה היא מופלית ביחס למדליפים אחרים שלא "זכו" לטיפול כלשהו, ובוודאי שלא לכתב אישום. החלטתו זו של מזוז לא תסייע לפרקליטות להדוף את הטענה, וזאת בלשון המעטה.

תאריך:  23/01/2005   |   עודכן:  23/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
תערוכת יחיד של האמן ליאו ריי עד חודש מרס
מחלקה ראשונה
הקהל בארה"ב יצביע בכל תוכנית עד להכתרת המנצח/ת; התוכנית תשודר בערוץ 33
הדר פרבר
ב"סנדיי טיימס" דווח כי מזכ"ל המועצה המוסלמית של בריטניה עדכן את שר הפנים הבריטי כי נציגי הארגונים המוסלמים אינם מתכוונים להשתתף בטקסים "חד צדדיים אשר מתעלמים מהשואה הנוכחית של העם הפלשתיני ומההפרה הבוטה של זכויות האדם בשטחים הכבושים בפלשתין"
גל ברגר
נשיא סוריה, בשאר אסד, ייצא מחר לביקור בן כמה ימים ברוסיה, לראשונה מאז התמנה לנשיא; ברקע: לחץ ישראלי-אמריקני כבד בשל "משבר הטילים"; אסד ייפגש עם נציגי הקהילה הסורית במדינה; דיפלומטים במוסקבה מעריכים שלא ייחתם הסכם צבאי בין שתי המדינות; רוסיה ממתינה לבואו: "זהו ביקור חשוב מאוד"
מיכאל דבורין
כך הודיע היום איגוד ערים דן; היקפו הכספי של המכרז נאמד בו זכתה החברה מוערך בכ-14 מיליון ש"ח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il