X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פארוק א-שארע אמר את הדברים בראיון לרשת ה-CNN; אתר האינטרנט "אילאף" מדווח, כי באחת מפגישותיו האחרונות רמז א-שארע, שלא יישאר בתפקיד שר החוץ עם סיום הקמת המבנה החדש של משרד החוץ בקרוב; כן נמסר על מתיחות בין ראש הממשלה המכהן לשר הפנים הסורי
▪  ▪  ▪

שר החוץ של סוריה, פארוק א-שארע, שב ואמר כי ארצו מוכנה לחדש את המשא ומתן עם ישראל. בראיון לרשת החדשות CNN אמר א-שארע, כי נשיא סוריה, בשאר אסד, "הושיט את ידו לשלום ולחידוש המשא ומתן עם ישראל".
א-שארע הוסיף, כי הנוסחה לשלום עם ישראל היא "שלום מוחלט בתמורה לנסיגה מוחלטת" של ישראל. "יש חלון הזדמנויות צר לשלום, ואני מקווה שהוא ייפתח עוד במשך הזמן", אמר. א-שארע אמר עוד, כי סוריה תומכת בחידוש המו"מ בין ישראל לרשות הפלשתינית, והיתה רוצה לראות אותו כחלק מתהליך שלום כולל במזרח התיכון.
לדברי שר החוץ, הנוכחות הצבאית של סוריה בלבנון פחתה בשנים האחרונות, והיא צפויה להישאר שם עוד כשנתיים.
ההערכה: א-שארע ימונה לראש הממשלה הסורי
מקורות בדמשק מעריכים בסבירות גבוהה ביותר, כי מי שמכהן כיום כשר החוץ הסורי, פארוק א-שארע, ימונה בקרוב על-ידי הנשיא בשאר אסד לראש ממשלת סוריה. כך מדווח (א', 23.1.05) אתר האינטרנט 'אילאף'. בניגוד למצב בישראל, חשוב להדגיש, מבחינת ההיררכיה הנהוגה בעולם הערבי מדובר דווקא ב"הורדה בדרגה".
אותו אתר אינטרנט דיווח לפני כמה ימים, על-כך שפארוק א-שארע צפוי לעזוב את תפקידו כשר החוץ. לפי הדיווח, לנעליו צפוי להיכנס שגריר סוריה לשעבר בוושינגטון, וליד מועלם, שנטל בעבר חלק בשיחות עם ישראל. כיום משמש מועלם כממונה מטעם משרד החוץ הסורי על תיק לבנון.
"אילאף" מדווח היום, כי אסד מתכנן חילופים בממשלת סוריה שייערכו בעוד שלושה חודשים, לאחר כינוס הוועידה הארצית של מפלגת הבעת'. אסד כבר ביצע חילופים בדרג השרים בחודש אוקטובר, אז החליף את שרי הפנים, ההסברה, האוצר והבריאות. לפי הדיווח, באחת מפגישותיו האחרונות של א-שארע עם אנשי משרד החוץ רמז, כי לא יישאר בתפקידו עם הקמת המבנה החדש של המשרד - תהליך שנכנס לשלביו האחרונים.
עוד נמסר בהקשר זה, כי בתקופה האחרונה ניכרת מתיחות בין ראש הממשלה המכהן, נאג'י אל-עטרי, ושר הפנים הסורי, ראזי כנעאן, דבר שכפי הנראה תרם להחלטת אסד לבצע את החילופים.

תאריך:  23/01/2005   |   עודכן:  23/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
בזק סיכמה עם הפניקס על השקעה ב-YES, על-בסיס הסכם הלוואות הבעלים שיש בינה לבין בזק; על-פי ההסכם, הפניקס תלווה לבזק 15 מיליון ש"ח, שייועדו כהשקעה ב-YES כהלוואות בעלים של בזק; סכום זה ייפרע במידה ו-YES תפרע את חובותיה כלפי בזק
מיכאל דבורין
כך עולה מדיווחה בשנתי של חברת דן אנד ברדסטריט; 55,000 חברות ועסקים בסכנת סגירה; עוד מדווח כי חברת טבע היא החברה המובילה את רשימת מאה החברות החזקות בישראל; אחריה בעשירייה הראשונה: חברת חשמל, בנק הפועלים, בנק לאומי, אמדוקס, כימיקלים לישראל, החברה לישראל, אי.די.בי, בזק ובז"ן
מירב לוי
פרופ' טייכר, יו"ר המועצה הלאומית לקידום נשים למדע וטכנולוגיה יוצאת נגד דבריו של פרופ' לורנס סאמרס בנושא כישרונן של נשים במתימטיקה ומדעים
נועם שרביט
היועמ"ש דחה את בקשת סניגורה, עו"ד יהושע רזניק, למרות שברור שההדלפה יכולה היתה לבוא רק מקרב אנשי פרקליטות מחוז הצפון או משרד המשפטים; עוזרו של מזוז: "לא פעם אנו משלמים 'מחיר' תקשורתי בשל המדיניות שלא למסור פרטים על ההסדרים"
מחלקה ראשונה
תערוכת יחיד של האמן ליאו ריי עד חודש מרס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il