X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שגריר מצרים בישראל לשעבר: הפלגים הפלשתיניים זומנו לשיחות בקהיר בחודש מרס; עיתון פלשתיני רשמי: מגעים חשאיים אינטנסיביים בין אש"ף להנהגת החמאס ב'פנים' ובחו"ל במטרה לצרף את הארגון למסגרת אש"ף; בכיר פלשתיני: הושגה הסכמה על יצירת מנגנון שיאפשר צירוף החמאס והג'יהאד לשלטון
▪  ▪  ▪

מצרים פנתה באופן רשמי להנהגות ארגוני הטרור הפלשתיניים בדמשק, בבקשה שיפעלו להרגעת השטח - כך אומר השגריר לשעבר מוחמד בסיוני המשמש כיום כיו"ר ועדת חוץ וביטחון בפרלמנט המצרי. זאת במטרה לאפשר לאבו מאזן לחדש את המו"מ עם ישראל.
הוא ציין, כי הפלגים הפלשתיניים כבר זומנו למעשה להשתתף בסבב שיחות בקהיר שייערך בחודש מרס. קודם לכן תצא משלחת ביטחונית מצרית לעזה במטרה להכין את השיחות.
עוד אמר, כי 41 קצינים פלשתינים צפויים לצאת בתחילת החודש הבא להכשרה בת שבעה שבועות במצרים. מדובר בגרעין הקצונה של שלוש זרועות הביטחון הפלשתיניים שיוקמו לאחר איחוד מנגנוני הביטחון ברשות.
מגעים לצירוף החמאס לאש"ף
העיתון הפלשתיני הרשמי "אל-חיאת אל-ג'דידה" מדווח היום (ב', 24.1.05) מפי מקורות יודעי דבר, כי בימים אלה מתנהלים מגעים חשאיים אינטנסיביים בין אש"ף להנהגת החמאס ב'פנים' ובחו"ל במטרה לצרף את הארגון למסגרת אש"ף.
ד"ר זיאד אבו עמר, שר התרבות הפלשתיני לשעבר, שהשתתף בשיחות בין אבו מאזן לארגוני הטרור הפלשתינים, מספר כי הושגה הסכמה על יצירת מנגנון תיאום והתייעצות שיאפשר את שיתופם של החמאס והג'יהאד האיסלמי בשלטון לאחר הבחירות, כפי הנראה במועצה המחוקקת.
נביל שעת', שר החוץ הפלשתיני, אמר בראיון לעיתון סעודי, כי אבו מאזן צפוי לצאת בקרוב להתייעצויות בירדן, מצרים, רוסיה וטורקיה. במדינות ערב הוא ינסה לגייס תמיכה למהלכיו. בסוף חודש פברואר צפוי אבו מאזן להשתתף בכנס הכלכלי העולמי - פורום דאבוס, בבריסל, ולשאם שם נאום.
בינתיים, בכיר פלשתיני אומר, כי ארגוני הטרור הפלשתיניים הסכימו להפסיק את הפיגועים בישראל ולאפשר לאבו מאזן לקבל ערבויות מישראל להפסקת החיסולים. השליח האמריקני, ויליאם ברנס, יגיע בהמשך השבוע לאזור.
גורמי ביטחון פלשתינים אומדים את מספר השוטרים שנפרסו בימים האחרונים בצפון רצועת עזה (ג'בליה, בית לאהיה, בית חאנון ומזרח עזה) בכ-2,500 איש. הפלשתינים אומרים, כי כבר הוחל בשלב השני של פריסת השוטרים ביתר האזורים ברצועה.

תאריך:  24/01/2005   |   עודכן:  24/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבר גוב קרטין, יחסי ציבור
- הודעה מטעם פיאט
רנית נחום-הלוי
מזכיר הכנסת אריה האן שבדק את הדליקה מקרוב אמר כי אין נפגעים ולא נגרם נזק; ממלא מקום יו"ר הכנסת: הבעיה שכאן משתלטים על הריח הלא נעים הרבה יותר מהר מהריח הרגיל
הדר פרבר ואיי.פי
האחד יוצא להורג והאחר נשלח למאסר עולם על כי שיתף פעולה עם המשטרה; אדם נוסף נעצר באותן נסיבות ביפן
הדר פרבר ואיי.פי
תא אל-קאעידה בעירק לקח אחריות לפיגוע מייד לאחר שאירע; עד כה לא דווח על הרוגים
ארי סירקין
הצעת חוק ממשלתית להסדרת שידורי החסות ותשדירי השירות בגלי צה"ל הוגשה לשולחן הכנסת, ולפיה התחנה תוכל לשדר תשדירי שירות ושידורי חסות שלא יעלו על 4.5 דקות בשעה, ותוקם ועדה לפיקוח על שידורי החסות ותשדירי השירות בתחנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il