X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בביקור נענתה השרה לבקשת יו"ר נציגות עובדי רשות הדואר, ראובן כראזי, וקיימה ביקור רשמי ראשון במסגרת תפקידה דווקא בבית הדואר בשדרות, המשרת את תושבי קו העימות בדרום
▪  ▪  ▪

שרת התקשורת, דליה איציק, ביקרה אמש (א') בשדרות - בביקור הזדהות עם עובדי רשות הדואר. שתיים מהעובדות בבית הדואר נפגעו מירי רקטות הקסאם בימים האחרונים.
בביקור נענתה השרה לבקשת יו"ר נציגות עובדי רשות הדואר, ראובן כראזי, וקיימה ביקור רשמי ראשון במסגרת תפקידה דווקא בבית הדואר בשדרות, המשרת את תושבי קו העימות בדרום. לדבריה של השרה "אף מדינה לא הייתה מסכימה למה שקורה כאן בשדרות. באתי לחזק את ידיכם ואת התושבים על העמידה האיתנה אל מול הירי והטרור היום יומי".
השרה הדגישה, כי בכוונתה לשמש שרת תקשורת במשרה מלאה ולהיאבק כדי להשיב למשרד התקשורת, שנפגע מאד מבחינה תקציבית, את כבודו וחשיבותו.
לקראת פתיחת שוק הדואר לתחרות, אמרה השרה לעובדי רשות הדואר, כי "אי אפשר לעשות מהפכה בלי העובדים, שינויים צריכים להתרחש תוך שיתוף וסיוע העובדים" עוד הוסיפה השרה, "אני מבקשת שתראו בי ידידה שלכם ואני תקווה שבסוף הקדנציה שלי כולכם תחייכו".
יו"ר דירקטוריון רשות הדואר, יעקב (קוקי) אדרי, אמר כי נוכחות הנהלת רשות הדואר ונציגות העובדים בשדרות באה להצדיע לעובדים המסורים שגם תחת מטחי הטילים המשיכו לעבוד ולתת שירות לתושבי שדרות.
השרה, יו"ר הדירקטוריון, המשנה למנכ"ל ויו"ר נציגות העובדים, העניקו לעובדי בית הדואר חבילות שי וסופי שבוע להם ולבני משפחותיהם.

תאריך:  24/01/2005   |   עודכן:  24/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
אנאן: "איך היה יכול להיות רשע כזה במדינה כה תרבותית?"; אלי ויזל, ניצול השואה: שחרור המחנות היה מאוחר מדי. כשמחנה בוכנבאלד שוחרר, לא הייתה שימחה בלבנו; השר סילבן שלום: "אני עומד בפניכם, להישבע, בשם הניספים, הניצולים וכל העם היהודי - לעולם לא עוד"
ארי סירקין
ועדת המשנה לתיקון חוק החברות אישרה תיקון לסעיף 6 לחוק החברות העוסק ב"הרמת מסך" התאגדות של החברה, כך שניתן לחייב בעל מניות של חברה גם אם רק חשד בדבר טיב ההתנהגות הפסולה של החברה ונמנע מלברר את הנסיבות המחשידות
רנית נחום-הלוי
כך הודיע היום בישיבת סיעת הליכוד מנכ"ל הליכוד, אריק ברמי; זאת לאור פרסומים לפיהם חטיבת מנהיגות יהודית החלה בהפצת חוברת הקוראת לסרבנות גיוס ולאי ציות בעקבות תוכנית ההינתקות
עומר שיקלר
האיש אחראי ל-75% ממכוניות התופת המתפוצצות בבגדד, בירת המדינה; הוא נעצר בבגדד במהלך פשיטה של כוחות הביטחון על דירה.
נועם שרביט
המחבל שביצע את הפיגוע באוגוסט 2002 אמר לה בערבית: "תרדי מהאוטובוס, משהו רע הולך לקרות"; היא ירדה מהאוטובוס ולא דיווחה למשטרה; ביהמ"ש: אמנם "עלו במוחה של הנאשמת מחשבות שונות והאפשרות שבמחבל עסקינן היתה בהחלט נוכחת בתודעתה", אולם החשד לא היה בגדר "ידיעה"; הפרקליטות: נשקול לערער
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il