X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מנכ"ל התמ"ת הציג היום בפני ועדת השרים לענייני המגזר הלא יהודי את דרכי הפעולה להגברת השילוב התעסוקתי-כלכלי וצמצום הפערים במגזר הלא יהודי; במסגרת התכנית יפותחו אזורי תעשיה חדשים ויחוזקו אזורי תעשיה קיימים
▪  ▪  ▪

רענן דינור, מנכ"ל התמ"ת, הציג היום (24.1.05) בפני ועדת השרים לענייני המגזר הלא יהודי בראשותו של רה"מ אריאל שרון את דרכי הפעולה להגברת השילוב התעסוקתי-כלכלי וצמצום הפערים במגזר הלא יהודי.
במסגרת התוכנית יתוגברו התשתיות, יפותחו אזורי תעשיה חדשים ויחוזקו איזורי תעשיה קיימים, יוקמו אזורי תעסוקה בצמידות לישובים כדי לאפשר פיתוח גרעיני הכפר ועל-מנת ליצור מקומות עבודה בסמוך ליישוב ובכך להגביר את תעסוקת הנשים.
כמו כן יוגמשו הקריטריונים לסיוע לדוגמא: גודל המגרשים המוקצים, הלוואות להעתקת עסקים קטנים ועוד. כמו כן תפותח היזמות העסקית במגזר הלא היהודי ויוקמו צוותי עבודה בינמשרדיים בשיתוף המגזר העברי לקידום תכניות לטווח ארוך.
דרכי פעולה נוספות הן הגברת השילוב התעסוקתי והכלכלי בין המגזרים, ישולבו רשויות מקומיות לא יהודיות באזורי תעשיה מורחבים, מפעלים ערביים אשר יעברו לאזורי תעשיה משותפים - יתומרצו.
בכוונת משרד התמ"ת לצמצם חסמים בהגברת היצע העובדים על-ידי התוכנית מהבטחת הכנסה לתעסוקה, על-ידי הכשרה מקצועית בטווח הקצר למבוגרים בטווח הארוך לנוער וחינוך ופיתוח לגיל הרך כפיתוח הון אנושי עתידי, כמו כן יוקמו מעונות ומשפחתונים ומועדוניות וצהרונים על מנת לאפשר תעסוקה להורים.
בתוכנית הוגדרו העקרונות לפיתוח אזורי תעסוקה ותעשיה חדשים וביסוס הקיימים: איזורי תעסוקה ותעשיה ביישובים באזורי עדיפות א' או ב', קיומו של שטח זמין לפיתוח-לפחות 70 דונם, מרבית השטחים המוצעים לתעשיה הנם אדמות מִינהל ולא אדמות פרטיות, טופוגרפיה (שיפועי קרקע עד 15%), עדיפות לשטחים בעלי תב"ע מאושרת, עדיפות לאזורים חדשים הרחוקים מאזורי תעשיה קיימים ופוטנציאל שיווקי.
במסגרת מאמצי הממשלה לסייע ולתמוך במגזר הלא-יהודי, אמר דינור כי משרדו מייעד סך של 40 מיליון ש"ח לתוכנית לשנת 2005: 20 מיליון ש"ח מתקציב משרד רה"מ ו-20 מיליון ש"ח מתקציב המשרד. התקציב מיועד לפיתוח אזורי תעסוקה.

תאריך:  24/01/2005   |   עודכן:  24/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורלי ממן
צופה שההכנסות יסתכמו עד 205 מיליון דולר; הרווח למניה צפוי לעמוד על 0.36 דולר; עם זאת מזהירה כי מדובר בתחזיות ראשוניות
הדר פרבר
המשלחת תבקר במשרדי הרשות שם תקבל סקירה מקצועית על מפת התקשורת הישראלית, הרגולציה בישראל ותפקידי הרשות השנייה
הדר פרבר
בביקור נענתה השרה לבקשת יו"ר נציגות עובדי רשות הדואר, ראובן כראזי, וקיימה ביקור רשמי ראשון במסגרת תפקידה דווקא בבית הדואר בשדרות, המשרת את תושבי קו העימות בדרום
הדר פרבר
אנאן: "איך היה יכול להיות רשע כזה במדינה כה תרבותית?"; אלי ויזל, ניצול השואה: שחרור המחנות היה מאוחר מדי. כשמחנה בוכנבאלד שוחרר, לא הייתה שימחה בלבנו; השר סילבן שלום: "אני עומד בפניכם, להישבע, בשם הניספים, הניצולים וכל העם היהודי - לעולם לא עוד"
ארי סירקין
ועדת המשנה לתיקון חוק החברות אישרה תיקון לסעיף 6 לחוק החברות העוסק ב"הרמת מסך" התאגדות של החברה, כך שניתן לחייב בעל מניות של חברה גם אם רק חשד בדבר טיב ההתנהגות הפסולה של החברה ונמנע מלברר את הנסיבות המחשידות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il