X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תחל במאבק נגד פגיעה בזכויותיהם של מלצרים; בהסתדרות מציינים כי ההפרה באה לידי ביטוי בכמה אופנים כמו אי תשלום שכר מינימום, תשלום נסיעות ואי תשלום דמי מחלה; הקמפיין יקרא לאוכלוסיות הסובלות מהעסקה פוגענית לפנות ליועצים המשפטיים של ההסתדרות
▪  ▪  ▪

ההסתדרות תפתח מחר (ה', 27.1.05) בקמפיין נגד העסקה פוגענית. הקמפיין יתמקד בתחילתו באוכלוסיית המלצרים, אולם בהמשך מתכננים בהסתדרות לפנות לתחומי עיסוק נוספים כגון מאבטחים, עובדי נקיון ועובדי סיעוד, בהם, לדברי ההסתדרות, מופרות באופן שיטתי זכויות העובדים.
בהסתדרות מציינים, כי ההפרה באה לידי ביטוי בכמה אופנים: אי תשלום שכר מינימום, קנסות, אי תשלום נסיעות, אי תשלום עבור הכשרה, אי תשלום נוסף עבור עבודה בשבתות וחגים ואי תשלום דמי הבראה חופשה ומחלה.
הקמפיין יכלול פרסום ברדיו ובעיתונים ויקרא למלצרים שזכויותיהם מופרות לפנות ליועצים המשפטיים של ההסתדרות. בנוסף, תקיים ההסתדרות ותקיים פעילות מחאה נגד בתי עסק המפרים זכויותיהם של המלצרים.
"הגיע הזמן שהציבור יתחיל להרגיש לא נוח מול תופעה זו, הגיע הזמן שהציבור בישראל יפסיק להיות אדיש לכל המתרחש סביבו", אמר היום חבר הכנסת עמיר פרץ, יו"ר ההסתדרות. "אנו רוצים שהמלצרים יידעו מה הזכויות שלהם, שירגישו מוגנים".
צעד נוסף בו נקטה ההסתדרות היא הגשת הצעת חוק שמטרתה מניעת העסקה פוגענית, המוגדרת ככל פעולה או תנאי בהעסקת העובד שכורם להשפלתו או לפגיעה בכבודו שלא לצורך עבודה ו/או פוגע בבריאותו לטווח קצר או ארוך.

תאריך:  26/01/2005   |   עודכן:  26/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נועם שרביט
ביהמ"ש האריך את מעצרו ב-5 ימים נוספים; הוא חשוד בין היתר בעבירות של גניבה, מירמה, קבלת דבר במירמה וזיוף; היום התברר, כי התנהלה נגדו גם חקירה סמויה ביאחב"ל בחשד לזיוף דולרים בכמות גדולה הרבה יותר ממה שסברו עד כה; המשטרה: ביטר "אינו משתף כל כך פעולה עם חוקריו"
אורלי ממן
מנכ"ל איגוד התעשיה הקיבוצית, עמוס רבין: שביתה בנמלים תגרום לגידול נוסף בפעילות המפעלים הקיבוציים בחו"ל בשנה הקרובה
אורלי ממן ומיכאל דבורין
איתן רוב מציב יעד חדש של 700 מיליון ש"ח; אנשי רשות המיסים עיקלו כאלף רכבים מחייבים לצד 200 עיקולים נוספים בעסקי החייבים; נגד 33 חייבים הוגשו כתבי אישום; בתוך כך, נעצר קבלן נוסף בחשד להעלמות מס ואי הגשת דוחות שנתיים; אביהו טיבי, בעל מניות בחברת טובי חברה לעבודות בניה, נחקר ושוחרר בערבות
מיכאל דבורין
משרד ש. הורוביץ ושות' דורג שוב במקום הראשון בדירוג הבודק את משרדי עורכי הדין המובילים בישראל; אחריו לפי הסדר מדורגים "הרצוג פוקס נאמן", "יגאל ארנון ושות'", "גרוס ושות'", "אפרתי-גלילי", "פישר בכר, חן", ו"נשיץ ברנדס"; סוגרים את העשירייה הראשונה משרדי "גולדפרב", "טולצ'ינסקי" ו"צלמאייר -פילוסוף"
רנית נחום-הלוי
כך אמר ראש הממשלה בדיון מיוחד במליאת הכנסת לציון יום המאבק של מדינת ישראל באנטישמיות ו-60 שנה לשחרור מחנה ההשמדה אושוויץ; ח"כ שריד הצליח לרגש את הנוכחים במליאה, כאשר סיפר על תלאות פפיצ'ק הקטן שניצל מאושוויץ וצעד לבדו בשלג בדרך לפלשתינה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il